![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heb ik laatst ook gekocht. ![]() Gekocht op CD: ![]() ![]() |
|
Ataraxie - L'etre et la nausee (CD) Kauan - Pirut (CD) Kauan - Tietajan laulu (CD) Tenhi - Väre (CD) Tenhi - Kauan (CD) ![]() |
|
GY!BE - Lift your skinny fist eindelijk op LP En een varken! ![]() http://www.koopeenvarken.nl/ goed duurzaam vlees voor een redelijke prijs. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Amenra - Mass V. Ghost Brigade - Isolation Songs. Kvelertak - Kvelertak. ![]() |
|
Portishead - Dummy LP Rage Against The Machine - Rage Against The Machine LP Turnstile - Non Stop Feeling LP Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Arstidir Lifsins - Aldafödr ok munka drottinn (CD) Arstidir Lifsins - Vapna laekjar eldr (CD) Rattenfänger - Epistolae Obscurorum Virorum (LP) ![]() |
|
bub ![]() |
|
![]() Against God and Government ![]() |
|
Grouper - Ruins LP (Yellow Electric) Grouper – Dragging A Dead Deer Up A Hill / The Man Who Died In His Boat 2LP (Yellow Electric) Death In June - Heilige! CD ![]() |
|
Vinyl: Katzenjammer - Rockland Blind Guardian - Beyond the Red Mirror Orden Ogan - Ravenhead http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
bub ![]() |
|
T-Shirt Dropkick Murphys - Going Out In Style Peter Pan Speedrock - Buckle Up and Shove It! Grave - Into The Grave Thyrfing - De Ödeslösa Alice In Chains - The Essential (2-cd) ![]() |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
M'n Philip K. Dick-collectie aangevuld: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Is dat een dick boek? ![]() |
|
2 kaartjes voor headbangers bash in de kelder, a.s. zaterdag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
bub ![]() |
|
2 shirts bij hellsheadbangers ![]() ![]() (De studs krijg je er niet bij) bub ![]() |
|
SoundMAGIC E10 in-ear oordopjes. Hopelijk gaan ze langer mee dan mijn vorige Sennheiser CX 300 II'jes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik heb altijd erg genoten van dezelfde Sennheiser, maar om de een of andere reden lijkt het alsof ze steeds 1 jaar mee gaan voor 1 van de speakers er mee kapt. ![]() |
|
quote: Hier hetzelfde verhaal. Ik loop al jaren rond met oordopjes van Sennheiser (zeer tevreden), maar deze keer begaf het linkeroortje het al na twee maanden. Duidelijk een geval van draadbreuk. Over ruilen werd nogal moeilijk gedaan, dus ik probeer nu eens wat anders. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Altijd idd die draadbreuk. Jammer, want het geluid is zo verdomd goed Let me know hoe die nieuwe zijn ![]() Als ik weer geld heb koop ik weer van die kleintjes. Ik gebruik nu gewoon een grote koptelefoon die ik had liggen ivm geld. Wel ideaal met het koudere weer though ![]() Net binnen: Bling Guardian - Beyond the Red Mirror. Met dank aan een bol.com bon voor m'n verjaardag ![]() ![]() |
|
Naar het schijnt zijn deze vrij robuust. Als ze een jaar meegaan ben ik eigenlijk al tevreden. Heb ze gisteravond besteld, zal laten weten hoe ze klinken nadat ik ze een beetje ingeluisterd heb! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |