|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: :')²²²² I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Luistertip van de nieuwe Solefald: 2011, or a knight of the fail (Toteninsel) Over de gebeurtenissen van 22 juli 2011 in Oslo en op Utøya. |
|
quote:Aardige schijf, hoor. Maar mij deed het erg aan Ildjarn en "Nattens madrigal" denken. Niet echt een (nieuwe) impuls aan het genre, als je het mij vraagt. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 15-02-2015 21:53] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ik vond die eerste Kaevum zeker sterke momenten hebben, maar niet over de ganse lijn boeiend. Met deze referenties ga ik de opvolger snel opzoeken, benieuwd of de zonet geschapen verwachtingen ingelost zullen worden... |
|
Voornamelijk qua productie en geluid. Over-de-top rauw en scherp. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Vers bloed. De sound zoals BM echt moet klinken, in één actueel jasje. Ze houden BM op het rechte pad, wars van orthodox, stoner of avantgarde-invloeden. En nu gaan we vegen |
|
quote: Met de eerste bedoel je Nordnorsk dinges? Natur klinkt veel anders en beter. En nu gaan we vegen |
|
quote: Wat is die slecht zeg, al kon ik een aantal van hun platen zeker waarderen, dit lijkt helemaal nergens naar. |
|
quote: Ik bedoel Kosmos Erwache, dacht dat dit hun debuut was, maar blijkbaar een compilatie van hun demo's. Natur nog niet gehoord. |
|
quote: Jep, zijn de twee demo's. Twee demo's in de vorm van één cd. En nu gaan we vegen |
|
quote: Natur ligt nu op, inderdaad een stuk coherenter dan de demo's. Bij deze op post voor de nieuwe... |
|
quote: Waar heb je die zo snel besteld? En nu gaan we vegen |
|
Beste albums tot nu toe (incl EP's): An Autumn for Crippled Children - The Long Goodbye Dodheimsgard - A Umbra Omega Code - Mut Enslaved - In Times Blind Guardian - Beyond the Red Mirror Pryapisme - Futurologie Periphery - Juggernaut Devouring Star - Through Lung and Heart Sumac - The Deal (hoewel deze toch niet helemaal aan de verwachtingen voldeed) Tigran Hamasyan - Mockroot Bosse-de-Nage - All Fours Godspeed You Black Emperor - Asunder Benieuwd naar/meer luisteren: Diablo Swing Orchestra Negura Bunget Between the Buried and Me Leprous Drudkh Perturbator (waarschijnlijk dit jaar) Muse Ghost? Gojira? [Dit bericht is gewijzigd door adeia op 10-05-2015 11:21] |
|
quote: Net ook even naar binnen gehaald. Kijken of die het haalt bij de demo. [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 18-02-2015 9:06] |
|
Benieuwd naar Unleashed. Odalheim, Midvinterblod en As Yggdrasil Trembles vond ik wel meer dan goed. Simpel, maar soms eens frikandel kan ook smaken. En nu gaan we vegen |
|
Frikandellen smaken meestal wel eigenlijk. Net nog één op. Niet twee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik kan me wel voorstellen dat die in Holland van iets andere makelij zijn, dus ik zet even mijn joker in. En nu gaan we vegen |
|
Geen idee hoe ze daar zijn, ik eet ze doorgaans hier in Amersfoort. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 19-02-2015 13:24] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Jullie hebben het over twee verschillende dingen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Al dagen, inderdaad. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Update: Blacklisted - When People Grow, People Go Drug Church - Swell NO TURNING BACK - NEVER GIVE UP X30000000000000 Retox - Beneath California Thou & The Body - You, Whom I Have Always Hated Turnstile - Nonstop Feeling Xibalba - Tierra Y Libertad xRepentancex - The Sickness of Eden [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-02-2015 15:00] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Die laatste moet ik nog luisteren. Ik was het al vergeten. |
|
Ohja, even een edit gedaan. Rats vergeten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
In eerste instantie was ik nog nieuwsgierig naar Ghost Bath, maar met het vrijgeven van onderstaande nummer haak ik denk ik toch maar af. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |