|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Somtijds één frikandel smaakt ook best. Ik kan dat toegeven. En nu gaan we vegen |
|
Of kroketten uit die muur, voor die Hollanders. En nu gaan we vegen |
|
quote: quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3798995/16?hl=fried Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Is die al verkrijgbaar dan? Ben wel nieuwsgierig. Marduk is zo'n beetje als zure matten. Als kind ben jer verlekkerd op. Met het ouder worden, weet je dat het niet goed voor je is en leer je andere voedsel eten maar zo'n zure mat geeft je dan nog steeds die feelings van destijds weer. Aaaah jaaa. Tijden. En nu gaan we vegen |
|
quote: Goei topik. En nu gaan we vegen |
|
Nieuwe Archgoat klinkt ook weer prima. |
|
Zin in: Sumac Diablo Swing Orchestra Enslaved Pryapisme (ep) Keertje luisteren: Periphery Blind Guardian Code Negura Bunget En natuurlijk maar weer hopen op een teken van leven van Deathspell Omega... Alweer dik 4 jaar sinds Paracletus |
|
quote: Dan heb je dus duidelijk Drought uit 2012 gemist. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Zeker niet gemist, ik doelde in dit geval op de laatste full-length. Ik zou trouwens al blij zijn met een nieuwe EP in de trant van Drought, wat een briljant stukje muziek is dat toch. Voor de mensen die hopen op nieuwe Tool, zie hier een statusupdate op FB: quote: Als dit het tempo is waarin ze werken kan het nog wel ff duren [Dit bericht is gewijzigd door adeia op 15-01-2015 10:59] |
|
Na het voor mij matige metaljaar 2014, met twee popalbums bovenaan mijn jaarlijst, hoop ik op betere tijden in 2015. In ieder geval is er met nieuwe releases van o.a. Moonspell, Marduk, Toundra, Helrunar, Ufomammut, Naïve en Blind Guardian e.e.a. om naar uit te kijken, terwijl ik ook hoop op nieuw werk van If These Trees Could Talk en Beastmilk. Ook lijken Finsterfrost en Serious Black de moeite waard om eens nader te beluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 18-01-2015 17:02] |
|
Benieuwd naar: Carach Angren - This Is No Fairy Tale Keep Of Kalessin - Epistemology Ensiferum - One Man Army Nile - ?? |
|
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Nightwish: Endless Forms Most Beautiful. Ik meen dat er ook een nieuwe Striborg op de planning staat, maar daar wordt nogal vaag over gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 18-01-2015 17:20] |
|
|
|
quote: Is die al gereleased? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee, nog niet. De releasedatum: 26 januari. |
|
Balen. Lees overigens dat het wat minder beatdown wordt. Nog meer balen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jarboe & Helen Money - collaboratie via Aurora Borealis Midnight Odyssey Absurd In Slaughter Native Lugubrum, dacht ik Bölzer Chelsea Wolfe Ghost Mgla Leviathan Bosse-de-Nage Gospel of the Horns Negura Bunget Agatus Rebirth of Nefast Christian Mistress Gorgoroth (eindelijk?) Misþyrming Void Paradigm En ik lees geruchten over Förgjord en Mare. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Meer Bölzer? Zeer goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jarboe en co zijn aan het touren. Weldra in Kortijk. Erg benieuwd voor. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Full-length als het goed is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Feest! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Absurd Waar heb je dat gehoord? [Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 19-01-2015 11:02] |
|
Gelezen op een ander forum. Daar gepost door meneer DtB zelf. Edit: Op de EP van vorig jaar staat het album overigens ook aangekondigd. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 19-01-2015 11:04] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Duran Duran. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |