|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
En Zombi vind ik ook wel tof klinken, zeker nu Halloween er aan komt. Effie luisteren: http://www.relapse.com/zombi/?utm_source=Voters&utm_campaign=9d4a296ceb-New_Releases_zombi-voters&utm_medium=email&utm_term=0_cf08eb092f-9d4a296ceb-311686317&goal=0_cf08eb092f-9d4a296ceb-311686317&mc_cid=9d4a296ceb&mc_eid=cd958bf0f4#listen The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Chinese metal, wie verzint het. De 'wereld-muziek'-elementen zijn best origineel geïncorpereerd in de muziek, maar het metal-gedeelte klinkt me te cliché. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dit is al een stuk interessanter. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
En nu gaan we vegen |
|
Lekker. |
|
quote: Nog meer op komst. En nu gaan we vegen |
|
quote: Sinds ik hier woon ben ik me uiteraard ook meer in Chinese metal gaan verdiepen. Zoals veel 'moderne invloeden' staat metal hier ook nog in z'n kinderschoenen, maar er zijn zeker goede Chinese metal bands te vinden. Tengger Cavalry is een van mijn favorieten, hun heropgenomen Blood Sacrifice Shaman van dit jaar is goed te genieten, maar Ancient Call uit 2014 is beter. Zuriaake is een aanrader op black metal gebied en Suffocated is goed bezig in de death thrash hoek. Zenial |
|
Tengger Cavalry is idd een topper Jammer dat er geen Rudra-achtige bands zijn uit China die op iets trekken ook de black is van een zeer laag niveau aldaar signature |
|
Ik vind die 1ste van Vergissmeinnicht wel een leuk album. Beetje Ulver-Kveldssanger worship en een Abyssic hate cover. De 2de was wel minder. Voor het overige weinig Chinese releases in mijn collectie. Zuriaake vind ik niet overtuigend genoeg. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
En nu gaan we vegen |
|
Lijstje met 10 "vreemde" metalen platen uit 2015: http://beardedgentlemenmusic.com/2015/10/30/10-different-metal-albums-you-missed-in-2015 [Dit bericht is gewijzigd door JWurm op 31-10-2015 17:58] |
|
Tussenstand: oktober 1. Bell Witch - Four Phantoms 2. Julia Holter - Have You in my Wilderness 3. Cattle Decapitation - The Anthroprocene Extinction 4. Deafheaven - New Bermuda 5. Tribulation - The Children of the Night 6. Vhöl - Deeper Than Sky 7. Kamasi Washington - The Epic 8. Sufjan Stevens - Carrie & Lowell 9. Terzij de Horde - Self 10. Ahab - The Boats of the Glen Carrig Releases in november waar ik benieuwd naar ben: VVOVNDS, Oneohtrix Point Never, Anna von Hausswolff, Swallow the Sun, Intronaut, Dragged Into Sunlight / Gnaw Their Tongues, The Body & Krieg, Wrekmeister Harmonies, Steak Number Eight, Abhorrent, Crippled Black Phoenix [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 31-10-2015 19:31] |
|
Reverie - Bliss. En nu gaan we vegen |
|
Nogmaals een poging: 1. Turnstile - Nonstop Feeling 2. Drug Church - Hit Your Head 3. Dr. Dre - Compton 4. Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly 5. Violent Reaction - Marching On 6. xRepentancex - The Sickness of Eden 7. Thou & The Body - You, Whom I Have Always Hated 8. Xibalba - Tierra Y Libertad 9. Terror - The 25th Hour 10. Peste Noire - La Chaise-Dyable 11. Bong - We Are, We Were & We Will Have Been 12. H2O - Use Your Voice 13. Ahab - The Boats of the Glen Carrig 14. Bell Witch - Four Phantoms 15. Drake - If You're Reading This It's Too Late I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bij mij maakt de nieuwe Black Breath al een paar weken overuren in de auto... Hoewel niet optimaal voor mijn gemiddelde verbruik, erg vuile plaat weer WAT IS?! |
|
Tot nu toe is Anareta van Horrendous de plaat van het jaar wat mij betreft. Ik kan ook niet stoppen met luisteren naar Unleash the Archers, zelfs als ik het niet heb opstaan |
|
oei signature |
|
Gewoon omdat het niet echt metal is: Pauw - Macrocosm Microcosm wouter023 |
|
Voor de Spotify luisteraars onder u: 2015 pleelijst: https://play.spotify.com/user/1164018396/playlist/7cHtcfullySn4My1BZw3hO |
|
1 Skygge - Antiqua Ignis 2 Akhlys - The Dreaming I 3 Midnight Odyssey - Shards of Silver Fade 4 Murg - Varg & Björn 5 Borgne - Règne des morts 6 Ævangelist - Enthrall to the Void of Bliss 7 Orden Ogan - Ravenhead Crematorium 8 Kjeld - Skym 8 Deiphago - Into the Eye of Satan 9 Lost Soul > Atlantis: The New Beginning 10 Marduk - duitse titel 11 Moon - Render of the Veils 12 Isvind - Gud 13 Diabolicum - La Pazuzu 14 Bone Gnawer - Cannibal 15 Desolate Shrine – The Heart of the Netherworld 16 Lindemann - Skills in Pills 17 Author & Punisher - Melk en Honing 18 Disarmonia Mundi - Cold Inferno 19 Dekadent - Veritas 20 Hate Eternal - Infernus signature |
|
Lekkere plaat dit, smerig met net genoeg sfeeraccenten, net op tijd voor de jaarlijst me dunkt... |
|
Er circuleren reeds samples van de nieuwe Agatus. Er wordt voortgeborduurd op het puike Gilgamesj, al wordt niet hetzelfde niveau bereikt in deze samples. Toch een goeie ingeslagen richting, die black heavy metal. Alsook die nieuwe mcd van Slaegt in hetzelfde straatje. Ook benieuwd naar de nieuwe Kawir, het beste wat ik de laatste jaren in Griekenland gezien heb. En nu gaan we vegen |
|
quote:Net Tengger's Ancient getsjekt, gaaf! Thanks When your people matter, menstrual health matters |
|
Zoiets gaat het worden met de nummer-10 als ernstige dissonant. Iemand iets beters in de aanbieding dat een beetje aansluit op de rest van de lijst? 01. Ahab - The Boats Of The Glen Carrig 02. Toundra - IV 03. Amorphis - Under The Red Cloud 04. Naïve - Altra 05. Deafheaven - New Bermuda 06. Moonspell - Extinct 07. Intronaut - The Direction Of Last Things 08. Windhand - Grief's Infernal Flower 09. Caspian - Dust And Disquiet 10. Serious Black - As Daylight Breaks [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 02-12-2015 0:05] |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |