|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind dit wel tof eigenlijk, vrolijk, maar tegelijk ook niet... Mijn tip trouwens: http://vietcong.bandcamp.com/ [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 22-01-2015 20:08] |
|
quote: Die dagen van weleer die jij, tot jouw grote spijt, nooit meegemaakt hebt als tienjarige. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Iemand de nieuwe Sylosis al gehoord? Ik was in ieder geval positief verbaast. Op de een of andere manier doet het me qua groove en melodie ook ergens aan Gojira denken. |
|
https://soundcloud.com/sargent-house/marriages-skin Klinkt veelbelovend. Voor het volledige album helaas nog wachten tot 7 april. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Nog een sigaartje, opa? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Volgens de nieuwe dB magazine: Cobalt- Slow Forever (herfst) Royal Thunder- Crooked Doors (Maart) Leviathan- Scar Sighted (Februari) verder nieuwe Slayer, Brujeria, Nails, Darkthrone, Hate Eternal, Failure, Baroness, Deafheaven, Portal, Tribulation.... |
|
Nieuwe Nocternity. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: +1 I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik weet dat zo nog niet. Sommige bands zouden beter de cult rond dat ene album bewaren en beter niks meer uitbrengen dat wellicht toch nooit in de buurt zal komen. Isvind heeft het al mooi verbrod, Unanimated, Nocternity nu? Nokturnal Mortum heeft ook betere tijden gekend. En nu gaan we vegen |
|
quote: Wat is er nou weer mis met Youtube? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: De spelling, daar kan ik ook niet tegen. Het moet natuurlijk YovTvbe zijn. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-01-2015 15:55] |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik kan dat toegeven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sjeezzzzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Meer olie: Aankomend jaar komt er in ieder geval een nieuwe Liturgy en hopelijk een nieuwe Deafheaven uit, ik kan daar naar uitkijken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuwe Godseed ook. |
|
Liturgy en deafheaven ken ik allebei niet, het zal dus nie de moeite zijn (voor mij). God Seed is één aankluchting. Gaahl banaal heeft na Gorgoroth eindelijk zijn eigen theekransje. Zit de hele BM-scene af te zeiken maar die eerste van God Seed was één best of van 15 jaar Noorse BM. Beste Gorgoroth was trouwens van de eerste drie full lengths, toen er van Gaahl nog geen atoom te bespeuren was. Die man heeft meer kapot gemaakt dan hij beseft. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ha, nog nooit iets van geluisterd denk ik. Zal ik eens opzoeken! Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Wat je niet kent is de moeite niet waard? |
|
quote: fo real? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geweldig album, neus vooruit klinkend. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:13 août 2014 · God Seed has entered the studio to start the pre-production of their next full-length album. The album is yet untitled, Previous comment by King: "We are so far working on the material I have made over the last 2 years. I am satisfied with the way the songs are coming out and believe we are on our way to make our strongest album yet." Lijkt er dan toch wel op. |
|
quote: Ik kies mijn bands zelf. Ik ga zelf on the prowl. Kaevum en Slaegt dus. En nu gaan we vegen |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |