|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Mortuary Drape is Italieens. Ik vind daar ni veel aan, zo'n typische band die nu kult wordt beschouwd maar 10 jaar geleden in elke tweedehandsbak lag. Ik kan daar geen posters van maken. En nu gaan we vegen |
|
Even tussengooien dat Kawir wel met voorsprong de grappigste albumcovers heeft. Ik bedoel umg [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 29-01-2015 4:19] Willekeur en dictatuur! |
|
Lijkt op een prent die je zo kan aantreffen op de muur in een Grieks restaurant. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Kawir is qua gimmick geheel niet 'serieus' te nemen al black metalband. Belachelijke clowneske paint op het podium ook. Maar spelen kunnen ze destebeter. Erg eigen sound ook. Interessante band. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
En ondertussen noemt niemand hier Nykta van Zemial. Waarschijnlijk die beste Griekse plaat van de afgelopen tien jaar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb enkel For The Glory of Ur. Op Ebay gaan die voor veel weg. En nu gaan we vegen |
|
Dead Congregation zijn trouwens ook Grieken, vergis je niet. En nu gaan we vegen |
|
quote: Dat is epische thrash met heavy en black metal invloeden.. geen echte black metal, vergis je niet Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik wou het al niet zeggen, ik wil geen pretbederver zijn. Da's nie mijn aard van mijn beestje. Nieuwe Agatus gaat ook met die heavy metal invloeden zijn, 7" Gilgamesj was veelbelovend. En nu gaan we vegen |
|
Tussenstand: januari 1. Napalm Death - Apex Predator - Easy Meat 2. Desperate Journalist - Desperate Journalist 3. Turnstile - Nonstop Feeling 4. Panda Bear - Panda Bear Meets the Grim Reaper 5. Marilyn Manson - The Pale Emperor Xibalba staat hier nog niet bij, die moet ik wat meer beluisteren, hetzelfde geldt voor de nieuwe van John Coffey. Releases uit februari waar ik benieuwd naar ben: Kreng, Momentum, Death Grips, Call of the Void, A Place To Bury Strangers, Leviathan, Adventures, Torche, Steven Wilson, Imperial Triumphant. |
|
quote:(': Maar gelukkig werd de term 'black metal' idd genoemd en is Dead Congergation wél black metal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: De hardcoreband? Die is er toch mee gestopt na Herbivore? [Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 01-02-2015 11:45] |
|
quote: Nee, deze Momentum is een nieuwe band uit Ijsland. Prog, stoner, doom, aparte muziek. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-02-2015 11:49] |
|
quote: Voor dit jaar sowieso: A.M.S.G. - The Forbidden Transformation Axis of Light - L'Appel du Vide Black Cilice - Mysteries Irae - Crimes Against Humanity Kêres - The Eagle and the Scorpion Tardigrada - ??? + nog veel meer En voor niet-metal: Nachtreich - Retrospective Ô Paon - Fleuve I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Op zich wel benieuwd naar, ja. Vorige is erg onopgemerkt gebleven. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Tot nu toe: Marduk Desolate Shrine Napalm Death Chapel of Disease Ingested Thulcandra Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Moeilijk tof klonk dat, ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Kijk eens, wat een service En NIEUWE IRAE JOEPIE. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Vraag is in hoeverre Nykta beantwoordet aan die plaatje black metal. Je kan daar over discussiëren, opwerpen, argumenteren, hokjesmentaliteit, ruimdenkendheid, wie zal het zeggen??? Ik vind Opholotreia en Isotheos beter maar da's coloribus et gustibus disputandum est. Ik kan daar geen factuur van opmaken. En nu gaan we vegen |
|
quote: Da's gewoon kitsch. Kawir? Kitcsch? Jawohl. Klownesk? Neen. Gewoon goed. En nu gaan we vegen |
|
quote:Nee, dat is het niet. Dat heb jij er opgeplakt omdat jij gefixeerd bent op black en er toevallig allemaal black metal genoemd werd. Er werd echter nooit de vraag gesteld naar goede (Griekse) black metal. Geheel los van wat Nykta voor muziek bezat, al was het power metal of hiphop, het is een van de beste Griekse schijven van de laatste tien jaar. Ook Dead Congregation haalt dat niet. Owja, en Metal Archives geeft mij gelijk, vergis je niet. quote:Kan kitsch echt goed zijn? Op zich een interessante vraag. Ik denk van niet. Ik denk dat kitsch per definitie echte (esthetische) kwaliteit uitsluit. Maar ik snap je punt Kawir kitsch te noemen. Muzikaal zijn ze dat echter niet; en dat is toch waar het uiteindelijk om draait bij een band. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die Griekse scene heeft me nooit echt kunnen boeien, al heb ik de meeste klassiekers zo langzamerhand wel geprobeerd. The Ancient Returns van Macabre Omen vind ik dan wel weer erg gaaf. Goede atmosferische plaat met vooral toffe vocalen. |
|
Tot nu toe: 1. Venom - From the Very Depths 2. Marduk - Frontschwein 3. Abysmal Darkening - Sub Terra 4. Desolate Shrine - Heart of the Netherworld 5. Archgoat - The Apocalyptic Triumpator |
|
Goedgekeurd: Jay-Z - Before the Reasonable Doubt (mixtape) No Turning Back - Never Give Up Turnstile - Nonstop Feeling Xibalba - Tierra Y Libertad xRepentancex - The Sickness of Eden Tegenvallers: Death Grips, DMX, Lil' Wayne, twee keer Periphery. Benieuwd naar A Place to Bury Strangers, Kreng, Nacho Picasso, Napalm Death, The Body & Thou, Title Fight en Venom. Dat zijn toch de dingen die onderhand klaar staan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |