|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan iedereen de single "het is weer couckenbak" warm aanbevelen. En nu gaan we vegen |
|
quote: Is prima muziek inderdaad. Is uitgekomen op Altare Productions (Portugal), in een batch met drie andere releases; namelijk het debuut van Gorrch en Nahtrunar en het tweede album van Dolentia. Valt ook wel binnen je straatje denk ik. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Dank voor de tips. Men lijst van te checken muziek wordt bij deze nog wat langer |
|
Demo van Deflect. Van Cleveland, in de traditionele stijl van de grootmeesters. Solid to say the least. En nu gaan we vegen |
|
quote: Dan gaan we dat eens checken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Deze? https://deflecthc.bandcamp.com/releases Die zijn van Florida. Maar ik moet het wel eens checken. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-07-2015 11:47] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja. Qua stijl wel Clevo vind ik. En nu gaan we vegen |
|
Hebben jullie nog Clevo-aanraders buiten de usual suspects? En nu gaan we vegen |
|
De enige die ik mij nu kan bedenken is Rot In Hell. Goed spul, heel erg Integrity. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Voor de rest nog veel bands die nie verder dan demo's of enkel 7"s uitgebracht hebben. 7" van Masakari is eveneens nog moker. En nu gaan we vegen |
|
Masakari vind ik niet zo heel goed. Hebben een split gemaakt met Alpinist, dan zie je wel wie de betere band is. Verder heeft de laatste Dead End Path wel wat meer Clevo-stijl in de muziek zitten, maar het blijft voornamelijk NYHC. Withdrawal is wel heel erg holy terror-stijl en heel vet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
0. Lindemann - Skills in Pills 1 Skygge - Antiqua Ignis 2 Akhlys - The Dreaming I 3 Orden Ogan - Ravenhead 4 Murg - Varg & Björn 5 Disarmonia Mundi - Cold Inferno 6 Kjeld - Skym 7 Bone Gnawer - Cannibal Crematorium jaja Diabolicum - La Pazuzu 8 Desolate Shrine – The Heart of the Netherworld 9 Dekadent - Veritas 10 Marduk - duitse titel 11 Shape of Despair - Monotony Fields 12 Isvind - Gud 13 Errorgeist - Agendas Elite 14 Galar – De Gjenlevende 15 Misþyrming - Söngvar elds og óreiðu 16 Sannhet - Revisionist 17 Author & Punisher - Melk en Honing 18 Glaciation - Sur Les Falaises de Marbe 19 Solefald - World Metal. Kosmopolis Sud 20 Crom Dubh - Heimweh signature |
|
quote:Tekstueel zo intiem dat t bijna pijn doet. When your people matter, menstrual health matters |
|
De nieuwe xBISHOPx mag ook naar de jaarlijst. Dik sentimenteel natuurlijk, maar die plaat heerst. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zwak jaar tot nu toe. En nu gaan we vegen |
|
quote: Frontschwein. En nu gaan we vegen |
|
Marduk, Arch Enemy, Slaegt, Mispyrming, Unleashed. Ik verwacht alleen nog een goeie van Agatus. Nile, niet teveel verwachten maar ook niet te weinig. Nokturnal Mortum, shit, hadden eigentlijk moeten stoppen na Goat Horns. En nu gaan we vegen |
|
quote: Probeer de nieuwe Bèlkètre, die ligt wel in je straatje denk ik. Tevens de nieuwe Galdr, Striborg en Gorrch : ) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Valt het ergens te beluisteren? Striborg nooit goed bevonden. De twee andere ken ik niet, maar heb het wél gehad met generische BM. En nu gaan we vegen |
|
Blijkbaar komt Rotting Christ ook nog met een nieuwe. Voor de fanboys ook nog Bolzer en Grave Miasma. En nu gaan we vegen |
|
Nieuw aangekondigt: Clutch- Psychic Warfare Kylesa- Exhausting Fire Kowloon Walled City- Grievances Black Breath- Slaves Beyond Death Deafheaven- New Bermuda [Dit bericht is gewijzigd door JWurm op 28-07-2015 23:31] |
|
Black Breath! Laat maar komen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
New band hailing from Paris. Kickback/Merauder-invloeden. https://straightandalertrecords.bandcamp.com/album/demo-2015-2 En nu gaan we vegen |
|
quote: Made my day, september is wel nog lang... WAT IS?! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |