IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Tip 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 29-03-2015 9:40 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

quote:
Op 28 maart 2015 16:35 schreef vegancannibal het volgende:
Als je smaak net zo slecht is als je recensies sla ik effe over.


Bedankt voor je opbouwende kritiek
Hier kan ik wat mee!


Hier had uw advertentie kunnen staan!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 29-03-2015 11:27 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Voorlopig op eenzame hoogte: Leviathan en Glaciation. Ik verwacht dat Black Cilice en Hypothermia binnenkort hierbij aansluiten.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 29-03-2015 11:44 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Die Glaciation bleef na één keer luisteren hier totaal nog niet hangen. Het debuut is wel aardig, maar ook niet veel meer dan dat. Van de week nog maar eens een kans geven. De stem op de tweede doet me wel heel erg aan vroeger denken toen ik net black metal en Anorexia Nervosa luisterde. Lekker nostalgisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Reynaerde op 29-03-2015 11:45]


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-03-2015 13:01 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hypothermia en Lustre in de pre-order, erg benieuwd naar. Daarnaast komende maand nieuwe platen van Marriages, Drudkh, Bell Witch...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2015 15:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Al het goede nieuws hier... Nieuwe Bell Witch en nieuwe Weedeater


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-03-2015 21:01 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Tussenstand: maart

1. Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
2. Raketkanon - RKTKN #2
3. Napalm Death - Apex Predator - Easy Meat
4. Steven Wilson - Hand. Cannot. Erase.
5. Toundra - IV
6. Therapy? - Disquiet
7. Vermilion - Sentience
8. An Autumn For Crippled Children - The Long Goodbye
9. John Coffey - The Great News
10. Desperate Journalist - Desperate Journalist

Maart was een fantastische maand qua muziek! Er zijn veel albums die ik nog meer moet beluisteren voor een goed oordeel, maar ze klonken op het eerste gehoor fantastisch: Kendrick Lamar, Death Grips, Leviathan, Der Weg Einer Freiheit, Lightning Bolt, Ufomammut en Pyramids.

Releases uit april waar ik benieuwd naar ben: Agnostic Front, Minsk, Kovacs, Malthusian, Marriages, Tribulation, Gruesome, Kontinuum




intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 30-03-2015 21:09 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Heb je de nieuwe plaat van The White Birch al gecheckt? Zou jou wel moeten bevallen.


You have time. You are doing fine.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 30-03-2015 21:23 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 30 maart 2015 21:09 schreef intothevoid het volgende:
Heb je de nieuwe plaat van The White Birch al gecheckt? Zou jou wel moeten bevallen.


Zelfs nog nooit van de band gehoord. Ik heb net de track Lantern geluisterd en dat ligt inderdaad in mijn straatje. Bedankt voor de tip, ik ga de plaat eens helemaal beluisteren.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-04-2015 7:22 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2015 22:47 schreef Hypnos het volgende:
Desolate Shrine – The Heart of the Netherworld
Leviathan - Scar Sighted
Misþyrming - Söngvar elds og óreiðu
Kjeld - Skym
Napalm Death - Apex Predator - Easy Meat
Orden Ogan - Ravenhead
Sannhet - Revisionist

die split van YONL
Pryapisme

Marduk is ok



Nokturnal Mortum - The Truth moet nog horen

nieuwe Oceano is hard!
Plage - Den Kristne Stank goed
Der Weg Einer Freiheit - Stellar is goed

DIAPSIQUIR-LSD is raar


Leviathan
Marduk

Ancient Rites valt tegen, Mispyrming niet volledig de hype waard, Desolate Shrine is nu ook geen Champions League.

Nog in verwachting van Agatus.
Nokturnal Mortum, al verwacht ik daar nie excellents van.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 02-04-2015 7:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

En Slaegt natuurlijk.
Gruwelijk onderschat. Gru-we-lijk.


En nu gaan we vegen


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-04-2015 12:44 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2015 15:25 schreef BenKnuckles het volgende: Nieuwe Bell Witch


Oeh?!


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 03-04-2015 9:19 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nieuwe Spylacopa (zonder Greg Pucciato) is echt super! Veel heavier dan de debuut EP



zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 03-04-2015 16:43 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

Wiegedood kondigt album aan in mei, dat wordt heel erg lekker.


DEATH FUCKING METAL


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 03-04-2015 18:13 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2015 16:43 schreef zdark het volgende:
Wiegedood kondigt album aan in mei, dat wordt heel erg lekker.


Op fp staat dat het cascadian-getint zou zijn??????


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-04-2015 23:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nieuwe Clandestine Blaze?


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-04-2015 12:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Nieuwe Nocternity valt verbazend goed mee.
Totaal andere insteek dan ouder materiaal.
Meer sfeerschepping, beetje stijl Acherontas.

Voorts is er nu ook Macabre Omen dat de hoogdagen van Rotting Christ doet herleven.

Excellent? Neen.
Gewoon goed.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 06-04-2015 12:46 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

De nieuwe Morgoth bevalt me wel, heeft wel nog een aantal luisterbeurten nodig om te bepalen hoe goed hij daadwerkelijk is, maar op eerste gehoor mooie symbiose tussen mid-tempo old school DM en hier een daar een typisch Morgoth-sfeerstukje.

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 06-04-2015 12:47]


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 07-04-2015 15:54 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2015 12:46 schreef mikkasscar het volgende:
De nieuwe Morgoth bevalt me wel, heeft wel nog een aantal luisterbeurten nodig om te bepalen hoe goed hij daadwerkelijk is, maar op eerste gehoor mooie symbiose tussen mid-tempo old school DM en hier een daar een typisch Morgoth-sfeerstukje.


+1


DEATH FUCKING METAL


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-04-2015 16:27 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Hoe is de nieuwe zanger? Blijkbaar die kerel van Disbelief. Ben alleszins benieuwd.



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 08-04-2015 22:31 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Mijn top drie tot nu toe:

1. Misthyrming - Söngvar elds og óreiðu
2. Solefald - World Metal. Kosmopolis Sud
3. Corpo-Mente - Corpo-Mente


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 08-04-2015 23:32 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2015 16:27 schreef williamblake het volgende:
Hoe is de nieuwe zanger? Blijkbaar die kerel van Disbelief. Ben alleszins benieuwd.


Minder kenmerkend dan Grewe, maar past wel bij de muziek.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-04-2015 23:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb vandaag de nieuwe Raketkanon gekocht en zit ondertussen aan luisterbeurt 4 deze avond. Had deze voordien reeds gehoord via een stream (en mede daardoor dat de nummers nog nog meer blijven hangen bij me)

Wat is dit een extreem vette plaat geworden!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-04-2015 17:05 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe Izah mag er zeker wezen zeg!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 16-04-2015 22:01 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Nieuwe Black Cilice (Mysteries) heerst, geweldige sacrale atmosfeer weten de heren wederom neer te zetten. Minder riff-gebaseerd deze keer, met meer lagen over elkaar die een zalig meanderend geluid creëren. Top stuff!



[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 16-04-2015 22:02]


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-04-2015 22:21 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2015 22:01 schreef mikkasscar het volgende:
Nieuwe Black Cilice (Mysteries) heerst, geweldige sacrale atmosfeer weten de heren wederom neer te zetten. Minder riff-gebaseerd deze keer, met meer lagen over elkaar die een zalig meanderend geluid creëren. Top stuff!




Probeer uit Portugal van dit jaar zeker de nieuwe cd van Black Howling, de Candelabrum demo's en de Crowned Seraph demo!

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 16-04-2015 22:52]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen