|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt, maar je kunt wel single 16 gooien zonder dat je gelijk deaud bent. |
|
Oh, en kapot trainen op de dubbel één doe je vanzelf wel als je begint met darten. |
|
Als m'n kapsalon maar te kanen is vind ik het prima. Mooie comeback trouwens. Jammer voor Gertje. |
|
Het verbaast me steeds weer hoe serieus mensen deze kroeg'sport' volgen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Is je elitaire biertje verkeerd gevallen? No offense, just wondering. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-01-2016 23:50] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die Veenstra is echt lekker bezig tegen regerend kampioen Mitchell. Gaat nog leuk worden. Komop Veenstra! En als ik het typ wordt het 3-1. Feest! |
|
Jammer voor Veenstra, easy going voor Waites. Niveau belabberd. Tot bij de Grand Slam maar weer, BDO'ers. |
|
Niks van die amateurs gezien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
lol signature |
|
Die andere hond heeft er niet zo'n zin in, geloof ik |
|
The Masters nu. Had Jelle beter verwacht. Maar wel logisch, want baby, nauwelijks kunnen trainen. Barney is het natuurlijk weer kwijt. ( ) Van der Voort is nu even lekker bezig aan een revanche. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 30-01-2016 22:12] |
|
Speciaal even deze topic niet bekeken, we hadden het hier opgenomen, zijn nu bij. Van de Voort gooit goed, ja. VIESPEUK!!! |
|
Zo, daar is 'ie weer hoor, d'n Mike. Deju hey! |
|
"Arme Bunting." edit. 120 gemiddeld... [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 30-01-2016 22:53] VIESPEUK!!! |
|
Zakt nu wel weer af, maar wel een mooi statement. Effe knallen die eerste 3 legs. Effe laten zien dat 'ie toch nog de baas is. |
|
9-9 VIESPEUK!!! |
|
Spannend... VIESPEUK!!! |
|
10 - 10 VIESPEUK!!! |
|
Van Gerwen! VIESPEUK!!! |
|
Ja, mooi! Puur en alleen de schuld van Taylor. Hij was echt goed en had eigenlijk wel moeten winnen, ja. Maar natuurlijk iets te snel iets te arrogant. Op 121 moet je, vooral tegen Van Gerwen op 144, gewoon voor de bull gaan, en niet een beetje 'poke the bear' spelen. Vooral niet als je al een jaar niets hebt gepresteerd. |
|
Alweer 3-0 voor Van Gerwen. Ja, ik geloof het eigenlijk wel weer. :') |
|
Eerste avond Premier League. Behoorlijk slippertje van Van Gerwen; 7-4 verliezen na een 3-0 voorsprong. Maar dat gaat ongetwijfeld goed komen. Van Barneveld 7-2 Taylor. Niks mis mee. Prima. Mensen hier die kaartjes voor de Ahoy hebben toevallig? Ik was toen der tijd op tour dus gefaald, jammerlijk genoeg. |
|
Wade deed precies waar hij goed in is. Dat shirt en broek. /modepolitie VIESPEUK!!! |
|
Hmm. Gaat opzich wel bij Barney. Hopelijk herpakt van Gerwen zich weer. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |