|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft hij dat nog nooit gedaan? VIESPEUK!!! |
|
Geen idee, maar in tv toernooien heb ik het 'm nog nooit zien doen voor zover ik me kan herinneren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geheugen hier is redelijk slecht. http://www.dartfreakz.nl/blog/pdc2/9-darter-voor-van-gerwen-in-derde-ronde-pc-18-tegen-van-barneveld/ Maar of dat op tv was... VIESPEUK!!! |
|
Wat heeft die Webster eigenlijk gezegd waardoor Shrek nou zo van leer trekt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er is toch nooit een darter in een vrijgevige bui? Niemand geeft toch ooit wat weg, iedereen wil toch altijd winnen? Dat domme commentaar. Het is dat ik het zo gauw niet op de BBC kan vinden... Pffff.... VIESPEUK!!! |
|
quote: Dat hij bewezen had van grote darters te kunnen winnen, alleen op tv blablabla... VIESPEUK!!! |
|
quote: Psies, maaien als een dolle. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Demolition man? Demolished man zal ie bedoelen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, dat sloeg nergens op, dat hij daar sowieso stond. VIESPEUK!!! |
|
quote: |
|
Aha! VIESPEUK!!! |
|
Dit jaar dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, op die een na laatste video had barney nog z'n oorspronkelijke hoofdhaar, hehe. VIESPEUK!!! |
|
Dit jaar heeft nog niemand een 9 darter gegooid. (Als ik het goed heb) |
|
quote: Michael ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Taylor vs Painter Niet echt boeiend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Toch wel even afkijken, natuurlijk. VIESPEUK!!! |
|
Dat wel, maar het is van het niveau likmevestje. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-12-2015 23:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij werd toch wel beter, taylor. En door. VIESPEUK!!! |
|
Ja maar hoe. Het is al weer effe geleden maar mijn dubbels waren beter. Scorend is weer wat anders, dat wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nu klink je als 1 van die commentatoren. Kut, morgen barney tegen van gerwen. VIESPEUK!!! |
|
Alle Nederlanders in actie morgen zo te zien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Taylor gaat er op dit niveau keihard af dit jaar. Vorig jaar had hij het tegen o.a. Van der Voort en Huybrechts net op tijd recht kunnen trekken, maar het is dat Painter gister niet door kon drukken, (zelfde als van Barneveld vorig jaar, toch iets met geschiedenis onderling) anders was het al Exit Taylor. Ik zeg trouwens dat we na vandaag nog 3 Nederlanders overhebben. Vincent gaat verassen tegen Anderson, Michael wint met moeite van Barney en Jelle gaat door tegen Mervyn. Als Jelle zijn spel van de eerste ronde tegen Phil kan herhalen wint hij morgen met gemak van hem en hebben we drie Nederlanders in de kwartfinale. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 29-12-2015 14:01] |
|
quote: Gisteren wel bijna die Phallet (ofzoiets). Hij miste de laatste pijl. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |