|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Smoeilijk. Zul je net zien. Taylor vindt weer net op tijd een niveau wat net goed genoeg is |
|
Taylor is echt niet meer zo goed. VIESPEUK!!! |
|
JA! KLAASSEN! HELD! |
|
Ja, goed gedaan! VIESPEUK!!! |
|
Wat een rotkop heeft die Norris eigenlijk. |
|
Weer lekker van Klaassen. Goed om te zien dat hij nu al twee keer met z'n rug tegen de muur staat en evengoed zo'n comeback kan maken. Dat is een goede eigenschap voor tegen Wade of Anderson. |
|
Oh, was dit vanmiddag? Kwam het al tegen op YouTube... |
|
Barney weer aan de bak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij moet effe wat harder gaan bakken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
60-70% kans dattie wereldkampioen wordt!!!! |
|
Smoeilijk Maar ik krijg bij deze pot het gevoel van Van Barneveld - Lewis vorig jaar. Dus dat is iets. |
|
Die Smith staat lekker te finishen, damn. Ik hoop wel op een mooiere wedstrijd, verder. VIESPEUK!!! |
|
Is gewoon de schuld van Shrek. Die stond teveel te prutsen op zijn dubbels tegen Barney. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die opgeblazen balg lijkt niks te kunnen missen vandaag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Barney laat 88 staan. SCHANDE! VIESPEUK!!! |
|
|
|
2 sets in de broekzak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik moet nu toch wel lachen de hele tijd bij die spot van Keukenconcurrent. |
|
Barney moet 'm iedere keer op 121 wegzetten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oh ja, moet je Barney niet afzeiken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik hoop juist heel erg dat ik ongelijk krijg. Ik bekeek van Barneveld z'n kansen op basis van z'n spel de afgelopen jaren. Maar het blijft mogelijk. Weer onnodig spannend deze shit. Niet goed voor m'n hart dit WK. |
|
4 sets in de broekzak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik moest even denken. Te spannend weer, ja. Vet! VIESPEUK!!! |
|
Die uiensnijer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |