|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ie toch liever een set pakt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Schandalig nieuws! https://www.ad.nl/darts/darter-ron-meulenkamp-beticht-van-scheten-laten-op-podium-nederlander-slaat-terug-het-is-een-clownshow~a2a81a84/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Talloze bijna 9 darters gegooid. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Volgt iemand dat darten nog sinds het bij viaplee in het pakket zit? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wk darts is blijkbaar gewoon gratis te kijken op viaplay?!?! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Bij Ziggo op het Viaplay kanaal, voorheen SBS9 meen ik, kun je het kijken ja. Maar of ze alles en dan vooral de interessante partijen laten zien weet ik niet. Ik kijk uit principe geen Viaplay. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb odido en die heeft een gratis viaplay kanaal. Ik kijk uit principe alleen geen tv oranje . [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 15-12-2024 20:43] Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Ja, dat was voorheen SBS9. Maar maakt niet uit of het gratis is. Ik kijk gewoon geen viaplay. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Waren ze fout in de oorlog? Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Geen idee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
In België wordt het uitgezonden op een commerciële zender, waardoor we nu ook het WK weer kunnen volgen . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ja, dat. Bij viaplay was het gratis tot de kerst, nu moet je betalen. Hiep hoi voor nord vpn en de vtm en m'n laptop en een hdmi kabel. Net van Gerwen gezien en nu Littler. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 28-12-2024 23:22] Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Sterker, de finale begint nu met... tegen... Precies! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Benieuwd waar het gaat landen met Lukeske Litler. Kampioen op zijn 17de, tegen de Nederlandse Homer gewonnen met twee pijlen in de neus. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 06-01-2025 8:21] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Niet normaal, die gast. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Die Litler dat is dat jochie met een kop van een 45 jarige toch? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En met dat hele kleine beetje overgewicht. Zijn bankrekening heeft het inmiddels ook heel zwaar. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Overgewicht hebben meer darters last van. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |