![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
"Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Ja mooi hé. Alleen dat publiek met 1 hersencel wat dan moet blijven boe roepen als zij niet aan de beurt is.. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Shrek legt het af tegen de slangenclown. Wright terecht gewonnen als ik zo naar de 'samenvatting' keek. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Was ook, hij was gewoon beter, met alles. Was niet zo'n leuke wedstrijd om te kijken. "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Die Price heeft altijd zo'n muil alsof ie strak van de pillen staat. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Absoluut! ![]() Hij was wel op dreef! "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
ze hielden de spanning er in ja. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
https://www.nu.nl/darts/6037526/van-gerwen-hard-onderuit-tegen-aspinall-op-pc-7-na-elf-zeges-op-rij.html "Hij kwam niet verder dan een teleurstellend gemiddelde van slechts 87 punten." Wie zei er nou pas dat Shrek weer terug op z'n oude niveau is? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Nou ja, 11 zeges op rij is wel lekker, natuurlijk. "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Sja, dit soort dipjes blijf je hebben als je switched van materiaal. Vind het ook gek dat hij niet gewoon met z'n oude McKicks is blijven gooien. Van Winmau was dat namelijk geen probleem. Ach ja. Je zag het bij Taylor en van Barneveld ook. Toen ze naar Target overstapte. Nooit meer iets klaar gekregen daarna. We zullen zien. ![]() |
|
https://www.gids.tv/video/197124/kijk-live-naar-dartwedstrijd-phil-taylor-raymond-van-barneveld 20:00 [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-04-2020 19:28] "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Dat was een lesje darten van allebei de heren. Gemiddelde 118 van barneveld en 117 taylor. As mensen het nog willen terug kijken, ik zeg doen. Ik verklap niets. "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
pfff... "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Nog een pfff...? https://www.nu.nl/darts/6079420/van-barneveld-over-terugkeer-als-darter-ik-mis-het-verschrikkelijk.html Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
absoluut. hele goede darter, maar dat gedoe altijd met hem met alles... "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
eensch... Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
https://www.rtlnieuws.nl/sport/darts/artikel/5185744/manager-de-kok-als-van-barneveld-weer-gaat-zeiken-het-klaar dit is echt? als dit op nieuwspaal had gestaan had ik het ook niet geloofd. ![]() ![]() "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
geld is op denk ik God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
hij hééft een nieuwe vriendin, lol! "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Plastic face wordt zenuwachtig. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Terecht gewonnen, maar ik had liever Anderson zien winnen, hehe. "Nederland heb een sterke leider nodig. Een vrije jongen. Zo eentje waarvan de ene helluf van het volk zeg: "Wat een eindegozer!" en waar de andere helluf als de deaud voor is!” ![]() |
|
Ik heb enkel de paar laatste sets gezien. Volgens mij was het nog net 6 - 2. Price raakte toen ineens geen enkele dubbel meer in een paar legs. Shrek zal nu wel dubbel balen. Geen kampioen en niet meer op plaats 1 in de ranking. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |