|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja mooi hé. Alleen dat publiek met 1 hersencel wat dan moet blijven boe roepen als zij niet aan de beurt is.. Bazzio Attacks!!! |
|
Shrek legt het af tegen de slangenclown. Wright terecht gewonnen als ik zo naar de 'samenvatting' keek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Was ook, hij was gewoon beter, met alles. Was niet zo'n leuke wedstrijd om te kijken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die Price heeft altijd zo'n muil alsof ie strak van de pillen staat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Absoluut! Hij was wel op dreef! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ze hielden de spanning er in ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/darts/6037526/van-gerwen-hard-onderuit-tegen-aspinall-op-pc-7-na-elf-zeges-op-rij.html "Hij kwam niet verder dan een teleurstellend gemiddelde van slechts 87 punten." Wie zei er nou pas dat Shrek weer terug op z'n oude niveau is? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou ja, 11 zeges op rij is wel lekker, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sja, dit soort dipjes blijf je hebben als je switched van materiaal. Vind het ook gek dat hij niet gewoon met z'n oude McKicks is blijven gooien. Van Winmau was dat namelijk geen probleem. Ach ja. Je zag het bij Taylor en van Barneveld ook. Toen ze naar Target overstapte. Nooit meer iets klaar gekregen daarna. We zullen zien. |
|
https://www.gids.tv/video/197124/kijk-live-naar-dartwedstrijd-phil-taylor-raymond-van-barneveld 20:00 [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-04-2020 19:28] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat was een lesje darten van allebei de heren. Gemiddelde 118 van barneveld en 117 taylor. As mensen het nog willen terug kijken, ik zeg doen. Ik verklap niets. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
pfff... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nog een pfff...? https://www.nu.nl/darts/6079420/van-barneveld-over-terugkeer-als-darter-ik-mis-het-verschrikkelijk.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
absoluut. hele goede darter, maar dat gedoe altijd met hem met alles... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
eensch... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.rtlnieuws.nl/sport/darts/artikel/5185744/manager-de-kok-als-van-barneveld-weer-gaat-zeiken-het-klaar dit is echt? als dit op nieuwspaal had gestaan had ik het ook niet geloofd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
geld is op denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hij hééft een nieuwe vriendin, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Plastic face wordt zenuwachtig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Terecht gewonnen, maar ik had liever Anderson zien winnen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb enkel de paar laatste sets gezien. Volgens mij was het nog net 6 - 2. Price raakte toen ineens geen enkele dubbel meer in een paar legs. Shrek zal nu wel dubbel balen. Geen kampioen en niet meer op plaats 1 in de ranking. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gewoon weer een volle zaal met publiek, niks anderhalve meter of mondkapjes. Fijn om te zien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |