|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
maar, respect, dit heeft hij wel goed gedaan. |
|
Nee. Wordt hij niet. Kansloos tegen toppers. |
|
quote: Je moeder is kansloos bij De Toppers. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-12-2015 23:26] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Filemon heeft zich wel goed ingelezen, maar ja, hij kijkt nog niet zo heel lang, heb ik het idee. Maakt ook niet uit, verder. En hij is al 5 keer wereldkampioen geweest, hij kan echt wel wat. Ook. VIESPEUK!!! |
|
kutzooi... Geloof me volgende wedstrijd is weer prut van barney. Bazzio Attacks!!! |
|
Ja. Maar hij laat het alleen nog maar zien tegen van Gerwen. Hij verloor dit jaar soms kansloos van darters die tientallen plekken lager stonden op de wereldranglijst. En daarbij is de constantheid van Van Barneveld belabberd. Kijk maar naar zijn vorige partij tegen Bunting. |
|
Maar die heeft hij wel gewonnen. Het moment, dat. VIESPEUK!!! |
|
na die eerste set is alles verloren, ik stond erbij als figurant...blablabla |
|
Wie zei dat dan? Wel flauw dat van gerwen alleen op de engelse tv er nog wat over zegt. Maar ja, hij baalt, begrijpelijk ook wel weer. VIESPEUK!!! |
|
Ow, barney, ja. VIESPEUK!!! |
|
Ja. Goed. En bedankt barney. Hij zegt dat dit voelt als een kampioenschap. Maakt hem volgens mij dus niks meer uit wat er verder gebeurd. Jammer. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 29-12-2015 23:53] |
|
Hij heeft ook écht 2 zware jaren achter de rug hè? Moeten we niet vergeten, het was een hel. Premier League winnen, derde worden, vreselijk kut allemaal. Wat hij verder heeft meegemaakt weet ik overigens niet. |
|
quote: Analyseer je zijn drollen ook? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij is opa geworden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Finale van The Masters vorig jaar. En in 2012 winnaar Grand Slam of Darts. |
|
quote: oh ja, fuck man, terrible.....hij moet natuurlijk thuis zijn.... {edit} zorgt Smith wel voor. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 29-12-2015 23:59] |
|
Oh, die clown. Ik skip effe. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vet spannend anders! VIESPEUK!!! |
|
|
|
Norris kan ook wel lekker gooien,zeg. Ziet er uit als een amerikaan, trouwens. Maar goed. VIESPEUK!!! |
|
Ja. Speelt goed en constant. Maar mochtent Jelle doorgaan zal hij hier niet veel problemen mee hebben denk ik. |
|
Toch maar even kijken. VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Eega wilde het zien. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |