|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan ik nog terugkomen op mijn voorspelling? Ach ja. Een wedstrijd is pas over als de laatste dubbel is gegooid. |
|
Niet best, hoor. VIESPEUK!!! |
|
Wat van der Voort doer is prima. Daar win je veel wedstrijden mee. Maar Anderson staat zijn beste pot sinds een lange tijd te spelen. |
|
Is ook. Maar hij kreeg toch wat kansjes, maar deed er niets mee, dat eigenlijk. VIESPEUK!!! |
|
Klopt. Evengoed, hoe dan ook. Alle hulde voor van der Voort. Ik mag die gast echt ontzettend om de een of andere reden. Enorme gunfactor. Hij krijgt zijn moment nog wel. |
|
Lijkt me een aardige gast, ja. Geeft ook goed commentaar bij de desk van rtl7, van Scholten word ik vaak erg moe. Co, ach. Nou, ik zet mijn virtuele geld toch op van Gerwen, hoewel ze van mij allebei mogen winnen. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 29-12-2015 22:16] VIESPEUK!!! |
|
Het gaat gelijk op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik gun het ze allebei heel erg. Maar ik hoop van Gerwen. Hij heeft het gewoon in zich om kampioen te worden. Van Barneveld niet, ook al gooit hij nu prima. |
|
Gelukkig wel, ja. GO BARNEY, GO VAN GERWEN! VIESPEUK!!! |
|
Ja, maar het is zoals het is. Uiteindelijk. De beste wint. VIESPEUK!!! |
|
Klopt, maar het is wat Stompé zegt. (Nooit gedacht dat ik hem ooit gelijk zou geven) Van Barneveld speelt goed tegen Van Gerwen. Van Gerwen goed tegen iedereen. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 29-12-2015 22:42] |
|
Barney pakte de 3e set overtuigend maar is het nu weer even kwijt lijkt het. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die smoel van Shrek. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat is ook zo. Maar ik ben toch meer van het moment, dan. VIESPEUK!!! |
|
Godver. Te spannend dit |
|
VIESPEUK!!! |
|
Als ze zo om en om een set pakken weet ik wel wie er gaat winnen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En gelijk! Vet! VIESPEUK!!! |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bam! Nou moet hij wel wereldkampioen worden! VIESPEUK!!! |
|
Als ie verder zo blijft spelen als ie nu deed moet dat mogelijk zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
tja, had liever Shrek gehad, nu begint het gelul over dat mentale gedoe weer. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |