IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Kerken vernielen Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-11-2002 3:37 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Wie (en dit is alleen voor de ware anti-christelijken onder ons) heeft er wel eens een actie ondernomen die het christendom tot nadeel is.

Ik noem:

- Kerken verbranden/vernielen
- Dreigbrieven schrijven
- Diensten verstoren

Etc.

Wie o Wie?

(nee, daar hoef je niet True­® voor te zijn)


Dit slaat nergens op.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-11-2002 3:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb wel es de pastoor ongeveer letterlijk buitengesmeten... al meerdere keren eigenlijk...

Edit: niet uit de kerk hé... bij ons thuis...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-11-2002 3:42]


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 02-11-2002 3:41 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Als je het niet doorvertelt...

ik heb eens een keer de kerk voor het zingen verlaten


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-11-2002 3:44 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

ooh...


Dit slaat nergens op.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2002 8:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik roep minstens 100 keer per dag : "GODVERDOMME". Vrij evil dacht ik zo.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-11-2002 9:57 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Geldt er tegen pissen ook.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 02-11-2002 9:59]


Bazzio Attacks!!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-11-2002 9:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

verkeerde knoppie.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 02-11-2002 9:59]


Bazzio Attacks!!!


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 02-11-2002 10:20 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Dreigbrieven sturen???? Hahahaha....


Tum podem extulit horridulum...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 10:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb een keer 's nachts op winkels tegenover een kerk omgekeerde kruizen op ruiten gelikt, maar ja, toen was ik lichtelijk dronken.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-11-2002 10:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 10:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb een keer 's nachts op winkels tegenover een kerk omgekeerde kruizen op ruiten gelikt, maar ja, toen was ik lichtelijk dronken.


Hahaha en de volgende morgen met eeen grafsmaak in je smoel wakker worden.


Bazzio Attacks!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 10:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 10:38 schreef bazzio het volgende:
Hahaha en de volgende morgen met eeen grafsmaak in je smoel wakker worden.

Nee, want dezelfde avond heb ik Rajackar ook gelikt .

Enfin, ik heb geen vernielingen aangericht. Dit komt omdat ik zo'n aardige jongen ben.

Brandende kerken = heersch (symbolen waar je vijandig tegenover in de fik laten vliegen is nu eenmaal een krachtig statement), maar werken gaat het (helaas) niet. En 'SATAN WANTS YOU DEAD' in kerkbanken kerven vind ik dan weer een behoorlijke verspilling van tijd. Daar verven ze toch overheen (of er komt een nieuwe bank).


Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 02-11-2002 11:40 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht



Ruiten likken wat leuk !


joeri
Usericon van joeri
Posted 02-11-2002 11:47 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik verniel elke week een ker, het is een soort hobby van me

serieus, ik heb nog nooit een kerk gemold, of iets "storends" tegen de kerk gedaan, ik ga daar mn tijd gewoon NIET instoppen


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-11-2002 11:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het lijkt me wel eens leuk gewoon met een grote groep zware metalheads (ZM'ers?), een kerk binnen te stampen, allemaal de meest satanische kleren aan die je maar kan vinden en dan gewoon in een lange rij bij de biechtstoel gaan staan en het de priester even benauwd maken , of zouden er dan al bliksemschichten rond de kerk vliegen zo gauw we er in de buurt komen?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


joeri
Usericon van joeri
Posted 02-11-2002 11:54 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 11:52 schreef Phriar het volgende:
Het lijkt me wel eens leuk gewoon met een grote groep zware metalheads (ZM'ers?), een kerk binnen te stampen, allemaal de meest satanische kleren aan die je maar kan vinden en dan gewoon in een lange rij bij de biechtstoel gaan staan en het de priester even benauwd maken , of zouden er dan al bliksemschichten rond de kerk vliegen zo gauw we er in de buurt komen?


wat wilde je gaan opbiechten? IK EET BABY'S, ofzo?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-11-2002 11:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Als iemand iets wil organiseren, ben ik beschikbaar.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2002 11:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

De ZM-Beeldenstorm!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-11-2002 12:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

thor gooit bliksems god niet


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2002 12:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Overigens zijn acties tegen het christendom verspilde moeite in Nederland. De kerk is op sterven na dood (gelukkig). Ga dan een moskee in de fik steken. Dat is een geloof dat wel; in opkomst is.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-11-2002 12:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

haha ok we gaan de moskée in de fik zetten


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 02-11-2002 12:47 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Heb wel vaker tegen een kerk gepist.
Maar dat was gewoon omdat ik nodig moest.
Als er een huis had gestaan had ik daar ook tegen gepist.

Owh ohw ....wat ben ik evil.


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 02-11-2002 13:21 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 12:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Overigens zijn acties tegen het christendom verspilde moeite in Nederland. De kerk is op sterven na dood (gelukkig). Ga dan een moskee in de fik steken. Dat is een geloof dat wel; in opkomst is.


Inderdaad... en dan al die bands die nog steeds zingen dat alle christenen moeten branden etc... over de Islam durven ze het niet... lekker makkelijk


Dolf Brouwers - another dead hero


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 02-11-2002 13:23 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ik ben voor moskee in de fik zetten


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-11-2002 13:59 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

PISSING OFF CHURCH-GOERS. (sorry voor't engels)

-show up to church in a satan costume or when everyone else says "amen" say "god is dead"

-make out with someone of the same sex in front of them.

-burn a bible in front of them

-dress like jesus and have some friends beat you up in front of them.

-ask them these questions:
Questions to ask christians. When someone tries to defend the homosexual lifestyle, for example, I simply remind him that Leviticus 18:22 clearly states it to be an abomination. End of debate. I do need some advice from you, however, regarding some of the specific laws and how to best follow them. When I burn a bull on the altar as a sacrifice, I know it creates a pleasing odor for the Lord (Lev. 1:9). The problem is my neighbors. They claim the odor is not pleasing to them. How should I deal with this?

I would like to sell my daughter into slavery, as it suggests in Exodus21. In this day and age, what do you think would be a fair price for her?

I know that I am allowed no contact with a woman while she is in her period of menstrual uncleanliness (Lev. 15:19-24). The problem is, how do I tell? I have tried asking, but most women take offense.

Lev. 25:44 states that I may buy slaves from the nations that are around us.A friend of mine claims that this applies to Mexicans but not Canadians. Can you clarify?

I have a neighbor who insists on working on the Sabbath. Exodus 35:2 clearly states he should be put to death. Am I morally obligated to kill him myself?

A friend of mine feels that even though eating shellfish is an abomination(Lev. 10:10), it is a lesser abomination than homosexuality. I don't agree. Can you settle this?

Lev. 20:20 states that I may not approach the altar of God if I have a defect in my sight. I have to admit that I wear reading glasses. Does my vision have to be 20/20, or is there some wiggle room here?


ik wist dat ik deze nog een keer ergens kon gebruiken. enjoy!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-11-2002 14:25 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

en, nee.. ik heb nog nooit zoiets gedaan als brieven sturen, boel in de fik steken, etc. oh wacht, toen ik nog wel naar de kerk ging lach ik vaak dubbel van het lachen om mn vrienden (die overigens nog steeds christelijk zijn).... waarom weet ik nie meer. gewoon stomme droge humor onder elkaar


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-11-2002 15:30 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 13:21 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Inderdaad... en dan al die bands die nog steeds zingen dat alle christenen moeten branden etc... over de Islam durven ze het niet... lekker makkelijk


Ho pas op, dan ben je racistisch joh!

Ok, Moskee it shall be. Welke? Wanneer?

Kunnen we als argument aanvoeren dat "ze" onze mede metalhead Rene Steegmans maar niet hadden moeten schoppen. Wauw, misschien stoken we dan wel het vuurtje op voor dergelijke acties door het hele land . Aufräumen diese Leute!

Vergeet het korreltje zout trouwens niet.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen