![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja het zit me hoog. Met je flood protection. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Oh ik ben het volledig met je eens hoor. Die man is echt niet wijs. Selecteer een team met spelers die mijn voetbalkwaliteiten hebben en het lijkt nog minder ergens op. Ongeacht het systeem. Die idioot is echt een nog slechtere coach dan Hiddink voor hem was. Hij moet godsamme ook zijn 020-bril eens afzetten bij het selecteren. ![]() |
|
quote: Rustig tot 15 tellen voor je iets zegt. ![]() |
|
5-3-2, da's enkel om zijn zoon erin te krijgen. ![]() Geïntroduceerd door Von Gaahl, maar die mankeert ook heel wat. 5-3-2 of 3-5-2 is hopeloos achterhaald. Ik heb het systeem van Conte niet echt geanalyseerd maar in balbezit zaten daar echte patronen in, en da's uiteraard belangrijker. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Portugal terecht achter. Héérlijk om te zien. Raar spel laten ze zien. Alleen maar op lange ballen spelen. En elke keer loopt het halverwege de helft van Hongarije averechts omdat zij wel weten hoe ze moeten verdedigen. ![]() |
|
Voor wie het moest interesseren, ik sta in de top 27 van de officiële Belgacom-pronostiek. Protugal eruit had ik ook voorspeld, straks gaan we Christina zien wenen. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Die hebben nie eens een spits, die naam waardig. Nani ![]() Quaresma ![]() Christina ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Wanneer heeft Blind dat gezegd? Als het een uitspraak van de laatste dagen is, moet de KNVB hem stante pede ontslaan. Er is een EK aan de gang, waar 'we' mede dankzij Blind&co niet bij zijn. Het lijkt me dan verstandig om als Blind vooral heel hard te zwijgen, alle wedstrijden te zien en daar lessen uit te trekken. Wat een pisvlek. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Nou volg ik voetbal eigenlijk totaal niet, maar ik meen me van wat ik er tijdens het vorige EK en het laatste WK van heb meegekregen toch te herinneren dat Italie soort van speelt met 11 keepers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() GO SWEDEN!! signature ![]() |
|
Boeeee Edit: Je ziet, voetbal wakkert de intelligentie los. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-06-2016 20:27] ![]() |
|
waseggie? signature ![]() |
|
Los wakkeren van de intelligentie. Door het voetbal. Weetjewel weetjeniet. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Intelligentie staat sowieso los van voetbal. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Veyenoord! ![]() edit: kent natuurlijk niet iedereen. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 22-06-2016 21:44] VIESPEUK!!! ![]() |
|
Hongarije - Portugal was een leuke pot ![]() ![]() |
|
België overtuigt vooralsnog opnieuw niet, wat mij betreft. EDIT: Ibrahimovic was echt maar randje buitenspel. Geen pech voor België daar. EDIT2: Wel lekker binnengeschoten. Dat wel. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 22-06-2016 22:43] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Felicitaties aan onze Belgische zm'ers. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Gezien de wedstrijden van vandaag vliegt België er tegen Hongarije uit. ![]() |
|
Dat Zweden bakte er ontstellend weinig van zeg. Wat een nachtkaars voor Zlatan. Dan kun je van CR7 zeggen wat je wilt, maar die was dan nog bepalend voor Portugal. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
wat een zzzz signature ![]() |
|
Flauwe match, we kunnen er blijkbaar niet tegen als we opgejaagd worden. Maar wat een goal! Wauw. [Twee keer "we" voor WMP] ![]() |
|
quote:De scheids floot voor gevaarlijk spel en niet voor buitenspel schijnt. Alsnog dubieus. ![]() |
|
quote: Die bal werd onderweg aangeraakt door een Zweeds achterwerk, anders was ie vast niet zo mooi geweest. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |