![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Minderjarigen En nu gaan we vegen ![]() |
|
Vermaelen is toch binnen de kortste keer weer geblesseerd? ![]() |
|
Ik kan alleen maar een Italiaans satelliet bedrijf vinden die de wedstrijden in 4K uitzend. Best wel waardeloos, anno 2016. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Gewoon niet kijken. Dat zal ze leren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, ik zet die 65 inch 4K TV gewoon uit. Dat zal die tv leren! Beetje mooi beeld, kom op, zeg. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 01-06-2016 20:37] VIESPEUK!!! ![]() |
|
![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ramadan is belangrijker dan voetbal En nu gaan we vegen ![]() |
|
Ja, laten we er een wedstrijd van maken! ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
zo! 1-2!! Slaapt iig weer wat beter. ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ik zag net al het evenement 'Rondvaart door overwinning op Polen' op fb voorbij komen ![]() ![]() |
|
winnen van polen leid alleen maar tot onderdrukking zo ver ik begrijp. het laatste zetje wat de PVV nodig had dus. ![]() |
|
http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/ekwijzer/ Republiek Ierland 10 Hongarijë 10 België 10 Oostenrijk 10 Zweden 8 ![]() |
|
België ----- 10 Engeland ----- 9 Republiek Ierland ----- 9 Wales ----- 8 Oostenrijk ----- 8 Kan ik goed mee leven, die eerste twee zijn zowaar ook de landen die ik dit toernooi steun ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
IJsland 10 Noord-Ierland 8 Duitsland 7 Slowakije 7 Oostenrijk 6 Wales 6 Tsjechië 6 Engeland 6 Hongarijë 6 Republiek Ierland 6 Rusland 6 Turkijë 6 Albanië 5 Spanje 5 Roemenië 5 Zweden 5 Oekraïne 5 België 4 Zwitserland 4 Kroatië 4 Italië 3 Polen 3 Portugal 3 Frankrijk 2 Valt absoluut mee te leven, voor me. Alleen niet erg realistisch, ![]() ![]() |
|
Noord-Ierland 9. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
België 10 Turkije 8 Republiek Ierland 8 Hongarijë 8 Roemenië 7 Was het al van plan, maar het wordt nog eens bevestigd: hup Rode Duivels! ![]() |
|
Blind: "Hoe bijzonder is het nog als bijna heel Europa voortaan naar het EK gaat?" Goeie vraag, Danny, goeie vraag. Pannenkoek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Hoe is de hype in Engeland? Of zijn ze dit keer niet al van tevoren kampioen zoals anders? ![]() |
|
De verwachtingen zijn een stuk lager dan in voorgaande jaren, wat hopelijk juist een positief effect heeft. Want in het verleden werkte dat verlammend op de ploeg. Iedereen ziet echter dat het elftal, afgezien van Rooney, echt grote namen ontbeert. Geen Terry, geen Gerrard, geen Lampard. Het is een van de jongste ploegen in het toernooi en Engelsen houden van underdogs. Dus waar in voorgaande jaren de Engelse media en fans met minder dan de laatste 4 geen genoegen namen en de ploeg telkens weer onder zwaar gehoon en gefluit terugkwam na de zoveelste faal, daar is er nu veel meer sympathie merkbaar. In voorgaande toernooien zou er nu al in de media en onder de fans veel geklaag en gevloek zijn, maar deze keer voor het eerst sinds ik hier zit eigenlijk is er echt een gevoel dat men achter de ploeg staat en hoopt dat ze het leuk gaan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-06-2016 15:58] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Engeland lijdt vooral onder de vele buitenlanders in de PL. Die jonge talenten zijn toch ook geen echte top. Zo'n Walcott, Oxlade, die twee van ManUtd pfffff En nu gaan we vegen ![]() |
|
... Caron... help signature ![]() |
|
quote: Walcott is niet geselecteerd. En Oxlaide-Chamberlain ook niet. Opvallend is wel dat het allemaal jongens uit de eigen competitie zijn, er zit echt geen enkele overzeese speler bij. Maar goed, de Engelse competitie is wel een van de grootste competities ter wereld, dus dat hoeft op zich geen nadeel te zijn. Betekent wel dat ze wellicht niet zo veel ervaring hebben met andere speelstijlen: temporiseren, balbezit, dat soort zaken. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-06-2016 16:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Net even vlug die selectie bekeken, maar ik had wel wat meer spelers van Leicester City verwacht. Nu is alleen Vardy geselecteerd. ![]() |
|
Duitsland 12 Spanje 10 België 9 Frankrijk 7 Slowakije 6 Rusland 6 Hongarijë 6 Engeland 6 Tsjechië 6 Oekraïne 5 Turkije 5 Zweden 5 Roemenië 5 Portugal 5 Italië 5 IJsland 5 Noord-Ierland 4 Kroatië 4 Oostenrijk 4 Polen 3 Republiek Ierland 3 Wales 3 Zwitserland 3 Albanië 1 Goh... ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |