IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : EK voetbal 2016 Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-06-2016 21:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik scoor tegenwoordig weer wijd hoog in de Belgacom-prono.


En nu gaan we vegen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2016 21:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, Wilmots is echt een prutser. Ongelooflijk hoe hij zo'n getalenteerde spelersgroep de nek om kan draaien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2016 21:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wordt hoog tijd voor Carrasco of zo. Je hebt flanken nodig tegen dit Italie.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-06-2016 21:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-06-2016 21:52 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2016 21:51 schreef Mark het volgende:
Ja, Wilmots is echt een prutser. Ongelooflijk hoe hij zo'n getalenteerde spelersgroep de nek om kan draaien.


Probleem is dat we amper beter kunnen krijgen.
Advocaat ging lopen en sindsdien willen ze geen buitenlander meer.

Misschien Preud'Homme


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-06-2016 21:53 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2016 21:52 schreef Mark het volgende:
Wordt hoog tijd voor Carrasco of zo. Je hebt flanken nodig tegen dit Italie.


Strikt gezien spelen we met drie controleurs.

Te weinig aansluiting, en bizon Lukaku kan ook niks alleen op een eiland forceren.

Dan niks van pressing vanop de backs en dan speel je met wijde linies. En da's vrij nefast.


En nu gaan we vegen


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-06-2016 22:01 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2016 21:52 schreef caron het volgende:
Probleem is dat we amper beter kunnen krijgen.
Advocaat ging lopen en sindsdien willen ze geen buitenlander meer.

Misschien Preud'Homme


Misschien moet Mark toch maar eens solliciteren naar de functie. Hij heeft er blijkbaar zoveel verstand van dat winnen slechts een formaliteit zal zijn. Dan zien ze zijn buitenlanderschap (die trouwens in het VK woont, mind you) zo over het hoofd.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 13-06-2016 22:04]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2016 22:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Slechter dan Wilmots kan ik het in elk geval niet doen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2016 22:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goden zeg wat staat De Bruyne te schutteren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-06-2016 22:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Volgens de Belgischen pers de sleutel.
Ze moeten al nie meer kreften over hem vs. Hazard.

Ik was dan nog te optimistisch met draw


En nu gaan we vegen


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 13-06-2016 22:23 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

als het zo blijft (en dat blijft het, die Italianen geven niets weg en worden kampioen op dit EK) wordt het erg lastig voor de Belg om door te komen in deze poule. Zweden en Ierland zijn taaie rakkers (en hebben al een punt.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2016 22:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vrees het ook. Er zit gewoon geen idee achter het spel van Belgie. Alles leunt op een individuele ingave van een Hazard of een De Bruyne. Het is net alsof Wilmots n een zwik namen op zijn papiertje heeft ingevuld en dan gaat van: "Succes en zie maar wat je Er van maakt."

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-06-2016 22:37]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2016 22:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Beste man aan Belgische zijde is Courtois.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2016 22:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Pelle blijft een fenomeen. En Belgie valt in deze wedstrijd echt gruwelijk door de mand.


Wilmots is simpelweg niet mans genoeg om deze ploeg te coachen. Kwaliteit is leuk, maar je hebt ook discipline nodig en balans. Wilmots stuurt echter gewoon zijn op papier meest gelouterde namen het veld in zonder opdrachten en hoopt op een individuele opleving. Hij durft bepaalde jongens niet buiten de ploeg te laten voor een betere veldbezetting, of spelers opdrachten mee te geven. Het is los zand.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-06-2016 23:08]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2016 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ongelooflijk. Was het zo moeilijk om een bepaalde tactiek in te stellen als team in plaats van iedere speler een afzonderlijk systeempje?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-06-2016 23:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Oei, wat viel België dan tegen zeg. Los zand. Voldoende talent, maar geen coherent strijdplan.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-06-2016 21:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eens zien hoe onze NEC doelman zich staande houdt tegenover het Portugese aanvalsgeweld. Go Haldorsson!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-06-2016 21:09 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Nee, dan Hongarije. Zou het nog wat opgeleverd hebben, een tientje inzetten op die uitslag?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-06-2016 21:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dat was inderdaad waarschijnlijk de minst voorspelde uitslag van de hele eerste ronde. Morgen even mijn Hongaarse collega's feliciteren met dit onverwachte succes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-06-2016 21:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2016 21:02 schreef Mark het volgende:
Eens zien hoe onze NEC doelman zich staande houdt tegenover het Portugese aanvalsgeweld. Go Haldorsson!


Nani geeft hem meteen de kans om te schitteren.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-06-2016 21:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zijn transferwaarde wordt met de minuut hoger

[edit] Hmm, nou ja, daar kon hij niks aan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-06-2016 21:32]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-06-2016 21:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

En dan te bedenken dat Oranje tot 2 keer toe niet van deze ploeg kon winnen. Er zelfs niet tegen wist te scoren. Gênant.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 14-06-2016 22:59 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Hupsakeetje. Je verwacht het niet.




VIESPEUK!!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-06-2016 23:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heerlijk. Ik heb sowieso al een enorme schijthekel aan die Portugezen, maar ook nog een beetje NEC inbreng en succes is een kers op de taart. Geweldig gedaan van IJsland. Blijkbaar zat bijna 10% van de totale IJslandse bevolking in het stadion


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 14-06-2016 23:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Eerlijk is eerlijk, ik ben nu best een beetje IJsland-supporter geworden.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-06-2016 5:31 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Wat een grap is die eerste ronde geworden, nu met 24 landen.
Wiener schnitzels vs goulash, het voetbal was er ook naar.

Vroeger had je soms nog Duitsland-Engeland in eerste rond, nu niet meer.
En het is niet dat we knock-out ronde meer krijgen, neen, het is sowieso een devaluatie van het absolute aantal krakers.

Die hele eerste ronde, geen enkele affiche waar ik 90 minuten kan liggen boeien.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen