![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Wales? ![]() |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Jullie zelf? Namen op een papiertje zijn leuk, maar zoals dit toernooi uiterst pijnlijk heeft aangetoond, moet je er nog wel een eenheid van kunnen smeden. En daar heb je een degelijke coach voor nodig en die is niet beschikbaar in Belgie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
preudhomme misschien? ![]() |
|
Gewoon topcoach wegplukken bij 1 of andere topclub. Jurgen Klopp ofzo? Maar nu ben ik waarschijnlijk aan het dromen :p ![]() |
|
Van Gaal signature ![]() |
|
Klopp is overroepen. Ging Liverpool eens uit hun 25-jarige impasse halen, denk het niet. Met de Belgische voetbalbond weet je nooit. ![]() Ze zoeken een profiel Van Gaal, en laat dat net nu iemand zijn die niet met vedetten om kan. Met de tieners van Ajax en voor de rest heeft hij amper prijzen gepakt. Kan me bijster niet veel schelen, wat houdt zo'n titel eigenlijk nog in? Het is toch altijd Duitsland of Spanje tegenwoordig. Enkel Jupiler vaart er wel bij. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Heeft zijn eigen vonnis getekend door door te gaan bij Club. Eindigen met een titel en nu overnemen bij de RD, had perfect geweest. Met hem weet je nooit, kan soms raar uit de hoek komen. Is destijds ook uit Qatar moeten vluchten omdat hij een avontuurtje had met een getrouwde vrouw, maar dat weet de mainstream in België niet. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Titels met Barcelona, Bayern en AZ... Plus het is net nodig dat er eens tegen die vedetten opgetreden wordt zodat die geen 'zekerheid van spelen' hebben. Na de match tegen Hongarije was iedereen plots lyrisch over Hazard en kreeg ik boze blikken als ik zei dat we best nog even afwachten of ie dat ook zou bevestigen in de volgende match, daar ie zelden goed speelt in de nationale ploeg. Soit, mijn pronostiek op het werk ziet er nog altijd goed uit en ik had de Belgen sowieso maar tot in de kwartfinale voorspeld, dus ik was er niet echt rouwig om... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Is Vanhaezebroek niet zo'n "slechtspelenisbankzitten"-trainer? Hij is natuurlijk niet van he kaliber Van Gaal, maar ik zou het geen slechte bondscoach vinden. ![]() |
|
quote: Sterker nog, nog nooit van die man gehoord ![]() [edit]Oh, kortrijk en Gent. Tja, het is maar wat je voor je nationale team wilt zetten. Maar voor een team als Belgie zou ik toch een ietsiepiestie meer ambitieus proberen te zijn. Zat internaltionaal gelouterde coaches die zo'n project willen oppakken met een dergelijke selectie. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-07-2016 12:39] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik hoop ook op een coach van internationaal kaliber, maar ik las ergens dat Van Gaal al een stuk te duur ging zijn. De Belgische voetbalbond wil het geld niet laten rollen. ![]() |
|
Hoeft ook echt niet meteen een Van Gaal of een Hiddink te zijn, maar een beetje ambitie mag toch wel als je er het spelersmateriaal voor hebt. Of betaalt in Belgie niemand contributie? In de categorie Advocaat/Van Marwijk lopen er zat prima internationale coaches rond. En als je kijkt naar internationaal geroemde spelers die net hun sportieve carriere hebben afgerond en nu een trainerscarriere ambiëren, dan is er zelfs nog meer mogelijk. Als nationale coach is het vooral zaak dat je de groep bij elkaar kunt houden en naar de buitenwacht toe een sterke persoonlijkheid toont die de media tevreden en op afstand kan houden. Iemand war de spelersgroep tegenop kijkt. Dus het is een prima springplank voor dat soort jonge coaches (denk Van Basten, Rijkaard, Koeman, etc). [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-07-2016 14:05] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Tuurlijk joh. Hands. Zou Bastian een matchfixinkje doen? [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-07-2016 21:48] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Hij heeft mij alleszins 200 euro (pot op het werk) opgeleverd, gezien ik ongeacht het resultaat van de finale niet meer kan ingehaald worden. ![]() discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Was Griezmann volgens een zekere Belgische "kenner" een middelmatige spits die niet scoort? Hahahahahahhahahahaha Meneer heeft er nu al zes in liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 08-07-2016 6:19] ![]() |
|
Balen van de 2 finalisten, wat mij betreft - ik zie ze geen van beiden graag winnen. Had dan oneindig veel liever Duitsland gehad. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Idem. Had echt gehoopt op een finale Duitsland - Wales. Gelukkig doe ik niet mee aan dat soort toto's. ![]() |
|
quote: Had je dan effectief kennis van zaken verwacht van een Anderlecht supporter? ![]() discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Anderlecht heeft natuurlijk wel koning Nuytinck rondlopen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: En sinds wanneer is een EK-prestatie per definitie garantie voor een algemene beoordeling. Tig voorbeelden van one hit wonders, Toto Scillachi, Oleg Salenko, Poborsky... Domme buiksmurf, je kent er zelf niks van. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Club Brugge zeker? Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Speelt al lang niet meer. Scoort veel meer in dancing Carré. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |