![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Kroatië eruit, nu kan het nie meer mis gaan voor de finale! En nu gaan we vegen ![]() |
|
Zonde dat Kroatië zichzelf gisteren zo'n slechte dienst heeft bewezen. België zal het vanavond denk ik bepaald niet makkelijk gaan krijgen. Echt niet. EDIT: deze scheidsrechter is alvast niet benauwd. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 26-06-2016 15:03] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Ierland!!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Duitsland is wel lekker aan het ballen hoor. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hebben die Hongaren acute heimwee of zo? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Bam! 3-0 Lekker, hoor! edit: 0-4, sorry [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 26-06-2016 22:46] VIESPEUK!!! ![]() |
|
Oeh Oeh. Wat heb ik gemist? Ik was ff drukker met het kijken naar Stormageddon op Syfy. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
België laat eindelijk overtuigend zien hoe goed ze zijn. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Op een 4-0 overwinning valt natuurlijk niks af te dingen, maar ik heb op de een of andere manier nog steeds niet het idee dat ik naar een serieuze titelkandidaat heb gekeken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Ok. Dan stel ik me vast in op een humeurige collega omdat hij niet op zijn hongaarse vriendin mocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Achterin ziet Belgie er nog steeds wankel uit, maar ze groeien wel in het toernooi. Dit was echt de ideale tegenstander, want tegen Wales krijg je deze ruimte niet. Dus hopelijk hebben de buren wat zelfvertrouwen getankt met deze wedstrijd. Hazard lijkt wakker en dat kan het verschil gaan maken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nou ja, misschien neemt ze een voorbeeld aan de nationale ploeg en gaat ze zonder dat er echt druk op haar wordt uitgeoefend op haar rug liggen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
![]() Hongarije speelde vooral zwak, maar een aantal heerlijke flitsen die Courtois werk gaven. Maar wat een heerlijke tweede helft van de Belgen. Tegen Wales wordt het stukken moeilijker (zeker zonder Vermaelen), maar als ze zo kunnen spelen... Fantastisch. ![]() |
|
De Hongaren hadden wel een goede teamgenoot aan die scheidsrechter. Het zag gewoon geel voor mijn ogen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het allemaal niet overtuigend, het hele EK niet. Behalve Duitsland, maar ook die gaan nog niet 100%. ![]() |
|
en mag Tom Egberts aub met pensioen? ![]() |
|
quote: ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Lukaku en Mertens zwakste schakels. De ene loopt verschrikkelijk dom, de andere is niet overtuigend in zijn acties. Hun vervangers scoorden allebei, Bats en YFC erin dus volgende match. Verdediging wankel? Toby scoorde en Courtois is er nog altijd, die weer twee gemaakte goals eruit hield. Wales wordt een hapje en Portugal moeten we ook niet vrezen. Enkel de finale tegen Spanje/Duitsland kan nog spannend worden. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Noch Spanje noch Duitsland hebben een Hazard. Ozil en Iniesta goeie passing rate maar zij hebben die actie niet+afwerking. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Een makkelijke overwinning gisteren, zoals verwacht, maar dit keer ook nog eens met erg goed voetbal. Wales wordt ook een makkie. En al drie wedstrijden achter elkaar de nul gehouden, dus met de verdediging zit het ook wel goed. Ja er wordt weleens op het doel van Courbois geschoten, dat krijg je als je niet met 10 man voor de goal gaat liggen. ![]() |
|
quote: Dat is de afgelopen 3-4 toernooien al het geval. De kleinere ploegen worden steeds beter in de organisatie en gokken volledig op de counter of een foutje. Daardoor zie je dat de traditioneel grote teams steeds vaker door een muur van verdedigers heen moeten, het aantal doelpunten omlaag gaat, en een groot aantal aanvallende acties gewoon gesmoord wordt. Dat is ook de reden dat zo veel doelpunten in de groepsfase vielen in de laatste minuten of zelfs de blessuretijd; tegen die tijd is de fut eruit bij de verdedigende partij en begint aanhoudende druk zich uit te betalen. Het is de nieuwe realiteit van het internationale voetbal. En hoe meer kleine landen ze toelaten op deze toernooien, hoe erger dit zal worden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Het feit dat een matig spelend Hongarije 2-3 opgelegde kansen kreeg lijkt me anders toch reden tot zorg. Op papier heb je een prima verdediging staan, maar wederom is het organisatorisch nog altijd een beetje een janboel. Courtois heb je inderdaad een prima doelman aan. Wales moet zeker te doen zijn, want je hoeft eigenlijk alleen maar Bale aan banden te leggen. Probleem is dat ik Belgie nog wel een paar vrije trappen zie weggeven rond de 20-30 meter van het doel. Dus Courtois zal ongetwijfeld wel een paar keer aan de bak moeten. Portugal of Polen moeten ook geen probleem zijn voor Belgie. Je zit echt aan de goede kant van het schema wat dat betreft. Finale Belgie - Duitsland zie ik wel gebeuren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |