![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed gedaan door Kroatië, zeg! VIESPEUK!!! ![]() |
|
Absoluut. Link ploegje om tegen te moeten spelen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Door de winst van Kroatië treffen we Duitsland en Spanje hoogstens in de finale. ![]() Nu of nooit dus. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Wake up and smell the jealousy. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Nu ja, geen wonder dat Holland er nie bij is. De coach is nu eenmaal blind. En de linksmidden is ook blind. ![]() ![]() ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Inderdaad nu of nooit, want 1 van deze landen haalt de EK-finale : Zwitserland Polen Wales Kroatië Alb BELGIË Ierl Zwe S'kije N-Ierland Turkije Hon IJsl Port O'rijk ![]() |
|
Wat zijn we weer voorbarig euforisch... Voor hetzelfde geld blijft de match straks enorm lang gesloten en knalt Ibrahimovic de 1-0 in de laatste minuut met een geniale ingeving binnen, terwijl die slinkse Italianen (die toch al zeker zijn van groepswinst) Ierland laten winnen. Dan ligt de weg naar de luchthaven voor de vlucht huiswaarts volledig open. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: Zou het eerste schot op doel zijn van de Zweden dit toernooi. ![]() |
|
quote: quote: Jullie kijken echt naar een ander toernooi ![]() ![]() |
|
Tenzij België weer contra-Argentijns bevriest, zouden ze Zweden echt wel onder het matje moeten spelen. Ze stelden de laatste matchen enorm teleur en de overwinning op Ierland is niets om naast de schoentjes te gaan lopen, maar op papier zijn ze wel echt een klasse te sterk voor Zweden. Maar goed, vanavond zien. Ernstig benieuwd naar. ![]() |
|
quote: Goh, die hadden we nog nooit eerder gehoord. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Op basis van het vertoonde spel schat ik die eerste vier sowieso al hoger in dan de Belgen. Op papier heeft Belgie absoluut met afstand de beste selectie van dit rijtje, maar dan moet er toch echt serieus iets veranderen in de speelstijl en de mentaliteit. We zullen gaan zien tegen Zweden of de lijn van de N-Ierland pot doorgetrokken kan worden, dan kan het inderdaad nog leuk worden voor Belgie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Inderdaad, als ze dat ook tegen een iets sterkere ploeg dan Ierland kunnen forceren, is er wel wat plek voor stiekeme euforie. ![]() |
|
Ik denk dat als België zelf hun niveau haalt (de match tegen Noord Ierland was al een aardige stap in die richting), ze zeker die halve finale tegen Kroatië moeten kunnen halen. Kroatië is puur op naam geen zo'n groot land. Als je echter kijkt naar wat die rondlopen hebben en hoe ze (zonder Modric) speelden tegen Spanje, dan is dit toch echt wel een van de sterkste landen op dit EK. Dus ik verwacht (en hoop natuurlijk) op een erg mooie en hoogstaande halve finale België - Kroatië. Eerst natuurlijk niet verliezen van Zweden, en vervolgens de winnaar van groep F aan de kant zetten door vooral uit te gaan van eigen sterkte. (benieuwd of Portugal kan winnen van Hongarije) En dan in de kwart finale vol aan de bak tegen Wales. ![]() |
|
quote: quote: België speelde toch echt tegen Ierland, het land ten zuiden van Noord-Ierland ![]() ![]() |
|
Mijn excuses [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 22-06-2016 11:58] ![]() |
|
Polen en Zwitserland zijn lekkere hapjes. Wa voor drugs pak jij, Marc? En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Is toch gewoon een kakspeler, die Ibrahimofiets. Heeft enkel maar uitgeblonken in een B-competitie als de Italiaanse en een C-competitie als de Eredivisie. Heeft het eventjes geprobeerd bij Barcelona, hij was snel terug. ![]() Werd op training al kapot getackeld door onze Verminator. Nu opnieuw. In de volgende ronde ofwel tegen Cristina ofwel tegen de Hongaren. Die zijn al klaar om te gaan slapen want de keeper heeft z'n pyjama al aan. Sladan Ibrahimofiets. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
turkije - tsjechie was ook een leuke wedstrijd. Dat turkije een middenvelder als back heeft staan viel deze keer niet te veel op maar nog steeds steken ze er negatief uit qua defensief organisatie en het is verder toch wel het EK van de goed georganiseerde teams. Wales is toch een maatje minder dan zowel spanje en vooral croatie dus het kan nog. Ik denk steeds meer dat Kroatie het gewoon gaat winnen deze keer. Van het weekend zei iemand nog dat het gebrek aan ervaring op toernooien ze gaat opbreken, nou gisteren daar niets van gezien. Spanje gaat er ook gewoon uitvliegen tegen italië. Polen moet zwitserland kunnen hebben. ![]() |
|
Er is een ongeschreven regel dat de beste ploeg nooit wint. De tweede beste, België? Allicht misschien En nu gaan we vegen ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 22-06-2016 14:54] ![]() |
|
Allejezus wat is het toch een huilie-huilie, die Blind: Het grote publiek in Nederland ziet het graag wat offensiever allemaal. "Maar", zegt Blind. "Pers en publiek zijn daar wel dubbel in, vind ik. Italië krijgt momenteel in Nederland juist alle credits terwijl ze 5-3-2 spelen. Als zij het doen is het geweldig. En hoor je op tv zeggen dat Conte als trainer een genie is." Ja, als zij het doen wel. Als jij het doet ziet het eruit als een krolse kat met reuma. Dwaas. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 22-06-2016 15:04] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Maar het is toch godsgeklaagd ongelooflijk dat een hoofd coach met redelijk wat ervaring bij Ajax etc serieus met droge ogen durft te beweren dat dat gelijksoortige dingen zijn? 5-3-2 is gwewoon een systeem, een opstelling. Het zegt geen ene drol over hoe de taken binnen zo'n opstelling worden uitgevoerd of hoe het op het veld wordt uitgevoerd. Bij Italie hebben ze godsamme de centrale drie spelers van Juventus achterin staan, die het hele jaar al op clubniveau samenspelen! En dat durft die halve koekwaus te vergelijken met een linie Tete - Bruma - Van Dijk - Van Aanholt - Bazoer? Crisis goden, vent, ga dammen of zo. Waar gaat dit over? Die kerel is zijn wies kwijt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |