![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel het talent, maar het komt er niet uit. Dat kennen we in Nederland ook. ![]() ![]() |
|
Verlengen. Echt beter, dat commentaar tijdens de wedstrijd door ik weet niet wie het is, bij één, de belgische tv zender. Dat gezever van die gast bij de NOS. Ik raad het aan. De Belg dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 02-07-2016 22:57] VIESPEUK!!! ![]() |
|
Die knul bij de NOS is inderdaad echt erbarmelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Niet kijken/luisteren helpt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Geen optie. ![]() Zo! Wát een slechte strafschoppenserie, wauwie! En Duitsland natuurlijk door. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Dat was een bijzondere strafschoppen reeks. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Fuck hey, wat een slechte penaltyreeks. Wel spannend, dat dan weer wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Snedig eerste kwartier waarin we het meteen hadden moeten afmaken. Toen had het 2-0 moeten staan. Wales bleef kalm na de achterstand, monopoliseerde de bal en haalde het verschroeiende tempo van ons eruit door vooral lateraal en achterwaarts te combineren. Goeie passeurs met Allen en Ledley. Eens ze in de final third kwamen, de acceleratie, met Ramsey of Bale. Wilmots heeft boter op zijn hoofd, door bij de rust Fellaini in te brengen. Dezelfde fout als tegen Italia, nog dommer dan een ezel. Kwam dan opeens met het probleem voor wie hij supersub Mertens moest in brengen, en zette dan zowaar Witsel op linksachter. Ja, wat moet je daar van denken? Wilmots bewees hiervoor helemaal niks op clubniveau, een misser bij fucking Sint-Truiden. De archaische vastgeroeste bond speelt ons wederom parten. Had deze generatie wel eens gaarne met Advocaat gezien. Maar die bolde het dus voortijdig af, omwille van het amateurisme van de bond. Dickie, kom terug! En je haarstukje! Verdomd jammer, want Portugal hadden we de baas gekunnen en in één finale is alles mogelijk. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Hahaha, welcome back, het is nog niet echt ingezonken, wel? Het was op de eerste 10 minuten na best een kansloze exercitie. Over en uit, klaar. Ook tegen Portugal was het moeilijk geweest, zeker met deze verdediging. ![]() |
|
We misten onze hele defensie. Kompany, Vanden Borre, Vermaelen, Vertonghen én Lombaerts. Andere entraineur en WK 2018 is van ons. Er staat tegen dan immers weer nieuw lekkers klaar met Charlie Musonda (de zwarte Xavi), Januzaj (de nieuwe Cruijf), Pereira (de Braziliaanse Scholes) en Bakkali (de Marokkaanse CR7). Jullie? Bazoeeeeer. O jee o jee. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Eerst zien, dan geloven. Talent is er, nu het team nog. ![]() |
|
Niks van. Rusland is van ons! En nu gaan we vegen ![]() |
|
Ok! ![]() ![]() |
|
ik denk dat het nog niet zo makkelijk word met een andere coach gezien de aard van het land dat belgie heet. ![]() |
|
quote: Pereira die gaat voor Brazilië kiezen. Speelt nu al in de jeugdreeksen daar ![]() ![]() |
|
Frankrijk-IJsland wordt inderdaad de non-wedstrijd die je kon vrezen. Sneu. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Ik hoopte op verlengen en en zo, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden, ben ik bang. VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: ik zou ook eens kijken naar M'Tsokoloko, Matjai-Gaygay, Zwchlichowitsch en Frettallachini. signature ![]() |
|
Wel gaaf dat je als doelman zijnde op dat megascherm boven het doel van de tegenpartij je jezelf kan zien uittrappen. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Ik neem aan dat als een ploeg goed aanvallend speelt het hele team zichzelf op dat scherm kan zien? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dan moet je wel erg omhoog kijken, hoor. Veel verdedigen achterin, dat werkt beter. Denk ik. edit. Niet voorin verdedigen. Wacht... [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 03-07-2016 22:29] VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: En dan er nog een team van maken... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Sluikreclame? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-07-2016 0:05] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Daar gaat je "nieuwe Cruijff" https://www.thesun.co.uk/archives/football/1137254/manchester-united-star-adnan-januzaj-will-not-go-to-euro-2016-with-belgium-and-could-turn-to-kosovo/ gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |