|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind hem niet zo goed. Tis wel heeel erg hard! maar veel van hetzelfde een beetje... veel tempowisselingen enzo... echt lange nummers (nooit onder de 5 minuten, gemiddeld 7 à 8 wsl) ik vind 4 nummers echt goed, de rest minder dus in bepaalde nummers zitten er echt nu metal achtige trekjes. geen gitaarsolo's en geen enkel traag nummer en de snaredrums zijn irri, voor de rest is het drumwerk echt goed. |
|
quote:Nogmaals : ik verwacht dat niet.... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vraag me sterk af of ik de gitaarsolo's niet enorm ga missen... Verder nog maar een maandje wachten! |
|
ze wilden wel solo's alleen het klonk er niet bij. ik mis het denk ik ook,alleen als ik van mij echt ALLEEN maar beuken is vind ik het een goed alternatief. verder ik ST Anger nu 2 X laten vastleggen bij iemand die hem 9 juni krijgt inplaats van 10 juni hier in NL. ik ben gewoon bang dat het daar echt fucking druk word. maar ik heb me ook laten vertellen dat cdtje hier in NL meer dan 20 euro gaat kosten terwijl ik hem daar bij die zaak voor 16 a 18 euro heb. Ik heb via me mail van een maat van me uit de states. bij hun worden er nummers gedraait van het nieuwe album op de RADIO in may. hij zou het proberen te opnemen voor me May is no longer just a three letter word, it's now 'MAYTALLICA!' Metallica has hooked up with radio stations across the United States to bring you this massive event. Each station has their own special promotions - you could win a trip to see Metallica play at the Fillmore, a brand new Metallica-ized truck, Summer Sanitarium tickets, t-shirts, Fan Club memberships and more. Along with 'Maytallica' special promotions, each station will broadcast recent interviews with the band members and of course the best part - NEW MUSIC FROM ST. ANGER!!! Look for your home town station in the list below, and if your local station is not participating, you may want to check some other stations' web sites - they just might be streaming. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
St. Anger komt in heel europa op 9 juni uit en op 10 juni in de rest van de wereld, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. |
|
Metallica zou op de jaren 80 tour gaan nemen ze GVD een nummer op met Ja Rule...nu hoeft het niet meer voor mij hoor HEERSCHT |
|
quote: Op zo'n manier heeft Slayer een nummer opgenomen met Public Enemy. Niet zeuren als je niet begrijpt waar je over lult. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Kan iemand die 2 minuten metallica clip voor mij omzetten in een gewoon mp3 bestandje, ik ben daar niet zo handig in (helemaal niet eigenlijk) please ??? |
|
Oh, laat maar, ben toch hadiger dan ik dacht |
|
Void Sales Je bent volgens mij niet helemaal goed bij je hoofd!!! Kill 'em All tot en met And Justice for All waren nog En vanaf Black Album is het bijna Begrijp me niet verkeerd. Metallica is mijn favoriete band en ik vind ze geweldig, althans de eerste vier albums. Die draai ik kapot! Maar om hun muziek nou als een evolutie te zien dan ben je ook niet goed wijs |
|
quote: Damm, kom eens uit je ei pikie! Lees dit topic eens wat beter door! Dan kom je niet met dit soort domme opmerkingen |
|
hehe ik ga het verhaal niet nog eens zeggen hoor, veel plezier met zoeken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hey Orion, misschien krijg je op 8 juni wel acute last van doofheid of zo. (geintje, anders die ik de cd wel voor met gebarentaal) |
|
iedereeen is mijn post vrolijk aan het negeren terwijl ik de enige hier ben die de cd al gehoord heb nja zoek het zelf maar uit |
|
quote: he????????????????????????????????????????? hoe kan dat dan??????? werk jij voor de aardschok ofzo? geef eens wat meer info dan? |
|
quote: Er is zoiets als, illegale copien, geleaked op internet etc. :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:mocht nr luistersessie hier in belgië (ben stagaire bij mindview) |
|
quote: ja, normaal wel. maar bij de nieuwe van metallica geloof ik er niet veel van dat'íe is uitgelekt. volgens mij wordt die cd nog beter bewaakt dan de meest belangrijke politicus. |
|
quote: aha, (leuke stage trouwens ) maar vertel eens wat meer als je wilt? in welke zin is het hard? blastbeats of zo? als metallica zegt "het is harder als (re)load" dan kan ik me dat best voor stellen bijvoorbeeld. maar als de muziek echt hard is vind ik dat schitterend. en wat vonde de collega's ervan?? |
|
quote: Het zijn altijd insiders die dat lekken, ik weet ook nog niet van een release af, maar het is gedaan voor je het weet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
de gitaar solo's!ik zal ze ook missen. eerlijk gezegd; ik denk niet dat de OUDE BRUTE Metallica ooit helemaal terug komt |
|
quote: vertel meer, vertel meer!!! is het met een eerder album te vergelijken, qua hardheid? is het speedmetal of slaapsaaimetal????? Oud Vuil. |
|
quote: en wim, wat vind jij van het stukje "Frantic"? Ik vind het niet echt slecht maar ook niet super. maar ik belijf wel nieuwsgierig naar het hele album. |
|
ai. ik heb het wel gehoord, maar das alweer ff geleje en er is nix van blijven hangen. zegt ook wel iets... Oud Vuil. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |