|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jah da zal allemaal best wel, maar ik denk niet dat er nog veel fans over zijn, tenminste die fans van hun eerste albums zullen nu wel steeds meer hekel krijgen aan hun "nieuwe" muziek.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik ben altijd al die-hard fan geweest, heb ook alles, maar het nieuwe album download ik eerst wel om te kijken of het wat is. De albums vanaf het black album draai ik in principe al nooit. Alleen Garage Inc. vanwege de coole covers van o.a. Diamond Head (overigens waanzinnige band) en Mercyful Fate.... Het wordt ook tijd dat Jason ophoudt met dat rare projectje van hem en gewoon weer lekker terugkomt. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: |
|
ik denk dat ik dat album fijn van gnutella ga halen... uit prencipe! bands die hun eigen fans voor het gerecht slepen krijgen van mij geen cent... Slayer is teminste goed gebleven, nou was ik altijd al meer een Slayer fan He man nice shot! |
|
ik vond metallica de laatste keer op dynamo geen fuck aan. in 1993 vond ik het helemaal te gek! vanaf na the black album heb ik niet eens meer de moeite genomen om het nieuwe materiaal te beluisteren eigenlijk. toch vind ik metallica een van de beste bands die ik ken. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: nou ik vind de laatse cd's van Slayer ook niet zo geweldig,en ik vind ook dat king veel te veel met die nu-"metal"bezig is hijs helemaal weg van slipknot,hij zit ook nog in zo'n nu-"metal"clipje. beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
tsss metallica en slayer...allemaal hetzelfde...ze klonken vroeger wel aardig, ze konden tenminste een beetje spelen....en ze willen na zoveel jaren onbekend te zijn ook gewoon centjes vangen de laatste jaren dat ze nog meegaan....over een paar jaartjes dan verdwijnen ze geowon helemaal uit de metal wereld want dan hebben ze toch geld zat....voorspel ik...misschien dat er dan weer wat jonkies onder die naam door gaan spelen...gewoon zo'nb eetje alle bandleden worden gewoon vervangen...want die naam is nou bekend dus daar kunnen ze nog veel makkelijker geld mee verdienen metallica en slayer zijn KUT en ik vind dat ze niet zoveel respect moeten verdienen als dat de meeste hen hier geven, maar ach....ut zal wel weer aan mij liggen want ik ben jong Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik niet, nu ik dat nummer met die rapper heb gehoord. Metallica is nog slechter geworden. |
|
wat kun je over dat nummer zegge met die rapper de gitaren vind ik helemaal niet slecht,alleen jammer dat die ja-rule dr een hele tijd door heen zit te janken. denk wel dat het nieuwe album beter word dan load en reload maakt mijn geen flikker uit ik koop hem toch wel. vind het wel relaxd voor in de auto beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: ziehier, het understatement van de eeuw!!!! |
|
quote: Ja dat denk ik ook, over een paar jaar zal iedere metalhead je vreemd aankijken als je zegt dat je een of andere CD, Reign In Blood, op zolder onderaan een paar dozen hebt gevonden, van een of andere band met de naam Slayer! 11.45: restate my assumptions |
|
MetallicA ja dat zijn de jongens ik heb 32 cds, single en promos ook heb ik Bay Area Thrashers Boxset!! alleen heb vin ik dat het nieuwe album nu wel eens mag uitkomen!! http://www.mop.bizhosting.com! Greatszzz MetallicA fan |
|
Ik kan niet wachten op de nieuwe cd Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
ik wil er niet eens op wachten Je moeder. |
|
quote:nee jij wilt 'm nu meteen |
|
Je moeder. |
|
eerste albums Metallica aardig? Ze zijn geweldig, je weet niet waar je over praat. Ik wacht ook op het nieuwe album. |
|
Ik ben erg benieuwt naar het nieuwe album, en ik kijk er zeker naar uit! Ik vond Load en Re-load erg goed albums, oke, geen metal, maar wel vette rock albums, en daar hou ik ook van dus |
|
Wat een positieve reacties ineens na mij post Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
quote: sommige mensen hebben nu eenmaal een positieve invloed. |
|
True Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Metallica cd, ik ben alleen bang dat ik weer teleurgesteld word. Metallica zal jammer genoeg nooit meer een cd uitbrengen die enigszins lijkt op cd's van vroeger. the only pleasure is pain |
|
Dude misschien brenge ze wel iets anders uit maar misschien is dat gene wat ze uitbrenge cooler dan wat ze vroeger deden (alhoewel, ik kan et me nie voorstelle ) Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
Ik vond Metallica een goede band t/m het album And Justice For All. De Black Album vond ik niets aan en ook wat ze daarna nog uitbrachtten kan me totaal niet boeien. Dus mij interesseert de nieuwe CD eventjes niet. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |