|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
"All in attendance walked out knowing that on June 9, the music world will be changed forever.... " lol, aan dit soort reviews hecht is dus helemaaal geen waarden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dan spelen ze ze maar voor mij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Niet eens Enter fucking Sandman! 5 van Kill 'Em All! Leper Messiah!? "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ik moet zeggen dat dat een hele vette setlist is, maar ze blijven zuigen IMO! het is gewoon een kwestie van integriteit, en die hebben ze niet (meer) Ik hoop dat Jason een megavette CD gaat opnemen met Flotsam and Jetsam! |
|
Flotsam and Jetsam? bedoel je niet voivod? daar zit hij nu bij. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hij stond niet negatief tegenover een F & J reunie heeft hij in een interview losgelaten, nou die eerste twe platen van die band zijn echt Ik hoop voor degenen die gaan dat metallica in Nijmegen ook zo'n setlist speelt, geen enkel nummer van load en reload! |
|
op 19 mei 2003 16:11 schreef Orion het volgende: playlist van hun optreden gisteren: Hit The Lights The 4 Horsemen Harvester Of Sorrow Sanitarium Frantic Sad But True Phantom Lord Leper Messiah No Remorse Fade To Black Master Of Puppets Damage Inc Ride The Lightning Bellz Blackened Last Caress Am I Evil? Motorbreath WOW! wat een setlist. Als ze dit idd op FoR spelen dan ben ik ook weer blij! (zou wel moeten want de rest wat daar komt SUXX bigtime!!!) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: ik hoop dat ie lekker bij voivod blijft |
|
Ik heb gister is paar nummers geluisterd van die nieuwe cd, klinkt wel aardig. Ik hoop niet dat het allemaal wat simpeltjes word. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Heeft ze ook echt gedaan... jammer... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Daasr was ik al bang voor; nu spelen ze kennelijk wel weer hard, maar missen ze de diepgang van vroeger... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hola. De nieuwe nummers hebben wel degelijk diepgang, my friend. Gewoon een beetje wennen aan een nieuw soort riffs, da's alles. Geloof me maar, die nieuwe plaat zal de pan uit swingen... euh... thrashen... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
jah ckers wel dattie cool wordt je moet alleen niet echt op de rare drum sounds letten, als ze net zo zijn als op metallica.com is t wel vaag, weet iemand dit? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
ik heb St.Anger gehoord, wat een kut nummer zeg.. maar Frantic valt wel mee,, maar toch nog steeds kut |
|
quote: Is het een compleet nummer? zo ja: het is nep. zo neen: het is de 20 seconden sample van de 'tallica site? |
|
quote: enter sandman, enter sandman... ik sta er niet op te wachten. evenals niet op: Harvester Of Sorrow Sad But True die ze wel spelen. Oud Vuil. |
|
gisteren gaven ze weer een concert : setlist hiervan: Setlist: Blackened No Remorse Ride the Lightning Welcome Home (Sanitarium) The Thing That Should Not Be Frantic Creeping Death Whiplash Leper Messiah Master of Puppets One Battery ---------- Harvester of Sorrow Seek and Destroy Hit the Lights ---------- So What Breadfan Damage, Inc. *mijn hartje klopt zo fijn wat brengt hij u wat brengt hij mij wat brengt tallica u en mij nog 19 dagen HELL YEAH! maar dan is eht pinksteren GODVERDOMME!!! kan i kweer tot de 10de w88. iedereen heeft hem,maar daan nog niet p.s er is ook een live opname van no remorse te bekijken bij met on tour wel kut geluid [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-05-2003 8:40] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ik ook niet, het verbaast me alleen dat ze het niet spelen. quote:'t Is niettemin een indrukwekkend lijstje. In plaats van die drie Fight Fire With Fire, Dyer's Eve en, pak 'm beet, Disposable Heroes. Kunnen ze mij wegdragen naderhand. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: ja, idd. maar ik vraag me af of die nummers nog wel zo fel worden gespeeld als vroeger. Ik zit dus niet op "hit the lights" met "yeaheah's". te wachten. maar de lijst is verder inderdaad super. |
|
quote:Ik zag onlangs een clipje van Hit The Lights op hun site, met nieuwe bassist. Wat me opviel was dat Hetfield het vrijwel exact zo zong als op die pre-'83 livetapes uit The Stone en The Waldorf enzo, compleet met dat afgeknepen stemmetje. Geweldig, zelfs alle uithalen en ad-lib's. Felheid zat ook wel snor, herinner ik me... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: mooi, zou het dan toch nog goed komen?? |
|
Je hoort weer zo veel gelul over Metallica, ik word er een beetje moe van, het zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien. |
|
quote: nee hoor het is een 58 seconde sample te downloaden als zip file hier http://www.8ung.at/metworld/wow.zip |
|
hmm iets zegt me dat dat niet tallica is... al hoewel die ene riff wel van st anger is de zang is namelijk niet naar wens [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-05-2003 13:23] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |