|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad. |
|
ok back on the topic maar weer dacht ik |
|
Je gaat je gang maar.. |
|
ik kijk er niet naar uit. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hmm ik wel, Nieuwe nummers Nieuwe tour!!!! HELL YEAH wat wil ik nog meer |
|
k vraag me eigenlijk wel af als er binnenkort n nieuw album komt....heb er nog nix over gelezen/gehoord |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ben ook benieuwd als t n st anger 2 word.... |
|
Nieuwe song, dus ff klikken zou ik zeggen. Mijn mening: Zwaar kut met ongelovelijk veel peren. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=457D8D737F7DC0BA Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo Marcel, ook maar weer eens op ZM? Je verveelt je zeker de tyfus.... dat je er überhaupt naar gaat luisteren "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik kijk er absoluut naar uit |
|
quote: Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken. Je blijft toch hopen, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Kan ik me voorstellen ja. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Laat ik t zo zeggen: ik kijk er niet naar uit, want naar alle verwachtingen wordt het niet erg veel... maar ach, ik ga wel even luisteren als ie uit is |
|
quote: Ff luisteren, zien wat ze dit keer gepresteerd hebben Dat klinkt idd vrij beroerd hehe [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 08-06-2006 16:25] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik kijk er niet naar uit, maar als die uit is zou ik wel eens wat downloaden, kijken of dat het werk wat beter is. |
|
Wederom kijk ik er niet naar uit... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
niet erg veel soeps nee... |
|
Kom jongens en meisjes, over de doden niets dan goeds.... *edit* D'r is hier toch ook een euthanasie topic? [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 08-06-2006 20:23] |
|
nope kijk er niet naar uit, dat nieuwe nummer klonk alweer echt bagger Die cover van Battery van Machine Head op dat 'Remastered' album daarentegen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ja maar dat zegt niks, Battery is door Metallica zelf al een zwaar heerschend nummer. |
|
Metallica zuigt. You suck and that's sad |
|
Ik had best wel hoop ja. Waarom???? welnu, in een alweer wat ouder aardschok artikel (uitgebracht in de periode nadat st.anger op de markt was gebracht) gaf Lars Ulrich aan dat toendertijd ik-weet-niet-hoeveel-uur nieuw metallica materiaal was gecomponeerd. aannemende dat de band gematigd productief is gebleven an dit intervieuw moet er dus een enorme berg aan riffs, beginnende songstructuren,... zijn geschreven. dan heb je dus puur door toeval al minstens een paar klassiekers bij de hand (oftewel , als een debiel voor een paar uur aan riffs bijeen moet schrijven door random op een gitaar te slaan zitten er vast een paar ijzerstreke riffs tussen). ik snap het dus niet, als je dan dat nieuwe nummer hoort. doen ze het expres ofz?? willen ze iedereen op het verkeerde been zetten??? ik neem ook aan dat als ze een nieuw nummer presenteren niet met het slechtse nummer voor de dag komen. maar goed, we zullen wel zien... |
|
Sterke riffjes?? De laatste die bij Metallica met sterke riffjes op de proppen kwam was toch Cliff Burton? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |