|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *staat op en begint te klappen* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Als hij dat voor elkaar krijgt ... |
|
quote: nou ja, als ze weer een paar jaartjes terug in de tijd gaan qua stijl ben ik best bereid om weer een nieuw albumpje van ze te kopen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Rete-benieuwd naar de nieuwe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
euwe Metallica CD, wie kijkt er nog naar uit ?? neh, geloof het niet. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
We kunnen dit topic wel verhuizen naar muziek algemeen, het woord metal in Metallica is ook al overbodig geworden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
oh my gawd, what a new and refreshing statement! |
|
Oh nee he, ze gaan toch niet nog meer rotzooi maken? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Is het zeker niet, maar ik herhaal het nog maar is een keertje. Heb ik overigens gezegd dat het new and refreshing is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ga em zowieso kopen, de eerste dag dat hij bij ons in de winkels ligt en ik ga ook naar het erst volgende concert dat in Ned komt ivm het nieuwe album |
|
quote: Weet je wat het is? Ze zijn gewoon niet meer in staat om dat nog te spelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee man! Ze zijn bij de laatste paar cd's gewoon 'ff vergeten' hoe ze goeie nummers moeten schrijfen.................. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
jep zo is dat, en ze moeten James gewoon de teksten laten schrijven en niet met mekaar |
|
quote: Schrijven van teksten hebben ze al een tijdje afgeschaft. Evenals het verzinnen van melodien. Ik ben benieuwd hoe slecht de volgende wordt. |
|
quote: jammer genoeg kan ik niet geloven dat ze 'allemaal' aan de teksten hebben geschreven bij st. anger , laat staan James , aan de simpele teksten te zien zat er ene Bob Rock tussen volgens mij ... Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik kijk altijd uit naar een nieuwe Metallica cd. |
|
Een nieuwe covercd kan vast geen kwaad. Toch? Hoewel de eerste "garage" veel beter was, dan de tweede. |
|
quote: idd, THE WAITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT THE WAITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT |
|
Nou. Ik popel. Kijk. Dit ben ik. Popelend. Popeldepopeldepopel. Jonge jonge, als mensen me nou zouden zien zouden ze zeggen 'Zo, die jongen zit me daar een stevig potje te popelen.' Enzo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja qua simpele teksten vond ik het nummer Dirty Wondow echt over heersen, ik vidn het erg jammer hoe het album een gigantische flop is geworden |
|
Een nieuwe van Metallica? Zorg dat je een magnetron bij de hand hebt.. Dan vliegen de vonken er tenminste 1x af.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Branden doen die krengen idd nie .. |
|
quote: Ik popel gezellig met je mee.. |
|
Popeljopie's ... |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |