|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe metallica cd : een dure onderzetter |
|
quote: je kan er wel 2 op zetten, dus wat dat betreft "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmm .. dan heb je wel kleine glaasjes Jenje drinks exlcusively out of big pints |
|
quote: Aaaaaaaaargghh, stop it, it makes my eyes bleed!!! |
|
quote: nee maar 1 want de andere kant van de cd is de dvd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gisteren nieuw nummer van Metallica gehoord, ik vond hem erg ok in vergelijking met eerder materiaal |
|
Toevallig St Anger ? |
|
quote: op zo'n cd is meer dan genoeg ruimte om er 2 pils op te zetten of 1 halve liter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind het zeker wel een gaaf nummer, vooral dat refrein blijft in je kop zitten. Het is idd weer heel anders dan de rest, maar iedere Metallcia plaat heeft een ander geluid dan zijn voorangers gehad, deze net zo. |
|
quote: Yup |
|
quote:Ik vond het een gruwelijk kutnummer. Welke heb je nog meer gehoord dan ? |
|
quote: Aris droog je tranen ik neem morgen wel een copy van Rigor Mortis mee, dat is pas vet dan vergeet je dit in no time! |
|
quote: Haha. Kijk, daar heb ik tenminste wat aan Dan zal ik nu meteen een cd branden met foto's too hot for the internet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik heb alleen St.Anger gehoord, ik vond hem wel ok...... |
|
Ik heb zojuist de clip binnengehaald en moet toch eerlijk zeggen dat het een gaaf nummer is! Vind de clip ook wel leuk (gave Explorer heeft de zanger) Ben benieuwd wat ze nog meer hebben gemaakt (lees de cd natuurlijk). some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Jouw mening telt niet. jij bent een metallica fan met aangeboren oogkleppen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Heeft iemand een goede link ofzoiets, tot nu toe heb ik alleen maar onzincrap gedownload. Ben toch wel erg benieuwd nu. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: alsjeblieft I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
x veel Load was toch een goed album vergeleken met deze zielige crap. Die clip ook met die nigga mutsen en vlechtjes. x veel [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-05-2003 16:35] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik vind het eigenlijk ook best wel ok. Idd , dat refrein blijft gewoon in je kop zitten , leuke clip ook , en dat drumgeluid heeft ook wel iets! |
|
quote: nee, het zuigt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Idd, schapeballen van 500 kg. Bazzio Attacks!!! |
|
argh , achja , ieder zijn mening hé |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |