|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Lasapparaat eindelijk binnen Lekker metaaldampen snuiven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
METAL! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Zo, 500 euro bespaard. De thermostaatkraan op de douche deed het niet meer, gaf koud water. Al het binnenwerk van de kraan gedemonteerd, in schoonmaakazijn laten weken, weer terug gemonteerd en nu doet ie het weer perfect. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat kost dan hooguit 49 eurocent plus de tijd die je kwijt was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Altijd mooi als iets lukt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ja precies. Lang leve YouTube. Van elk klusje is wel een filmpje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Behalve van mijn voorruitwisser van mijn aygo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die moet je in z'n geheel vervangen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben er toe in staat. Dat lijkt me iig simpeler. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zo heb ik ook een hoop geleerd. En gewoon beginnen. Mensen die zeggen dat ze niet kunnen klussen zijn gewoon lui. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Effe normaal doen tegen Wim. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-01-2018 20:43] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Idd, zeg. Sommige mensen zijn echt met twee linkerhanden geboren, hoor. Alleen door een filmpje te kijken, lukt het misschien wel, maar zaag je nog steeds een vinger oid af. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-01-2018 20:54] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Die lock op 0:55 zit er hier niet op, niks geen palletje oid. Gekmakend! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Leuk. Wat voor 1? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zelfs met 2 linkerhanden kun je prima klussen. Heb je zelf gezegd: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1260328/1 ... hoe de hazen lopen ... |
|
Met klussen maak ik weinig brokken. Koken gaat wel vaak mis. Stukje vinger afchoppen, arm aan de oven verbranden, hete spetters vet in het oog. Dat soort dingen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goede houding van je vingers leren voor tijdens het snijden, iets met lange mouwen dragen bij het ovengebruik, spatdeksel en/of veiligheidsbril. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kelere, het klus topic ben ikzelf begonnen, lees ik nu. Zelf een mega grote (want grote monitors vroeger) plank aan de muur bevestigd en er 6 poten onder geschroefd. "dit lukte nog wel" zegt veel. edit. even verder lezen loont. Over die vinger eraf zagen, dit kostte me het om die pc tafel te maken. "en maar 3 knokkels van vingers kapot." [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-01-2018 21:55] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik vind mezelf ook geen echte goeie klusser eigenlijk. Verneuk in eerste instantie altijd veel. Daarna weer een workaround verzinnen zodat je het niet meer ziet. Best jammer dat de foto's weg zijn. Was wel benieuwd naar je bouwsel haha. ... hoe de hazen lopen ... |
|
In het begin 3 poten en vast aan de muur, de week erop nog 3 poten, want een 24 inch apple monitor woog in die tijd een ton, hehe. Die tafel staat nu in een andere kamer, heel stuk eraf gezaagd, want al een tijdje platte monitors. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De afgelopen periode rustig met het wagenpark aan het prutsen geweest. Van de hoerenboot heb ik de complete ontsteking vervangen, de Datsun heeft een nieuw uitlaatsysteem en een grote beurt gekregen, en aan het trackdayhok heb ik het schutbord verstevigd, hitteschilden gefabriekt, remklauwen gereviseerd, remslangen vervangen... en dan moet-ie nog een distributieriem en een algehele grote beurt. Alleen die verdomde ruitenwisserbladen, dat wil me maar niet lukken. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 21-01-2018 15:30] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is het nou echt een hoerenboot of een kechboot? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wat voor Datsun is dat? ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |