|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
1. Piles Of Little Arms 2. D.E.A.D 3. Garden of Disdain 4. The Righteous Voice 5. Architect and Iconoclast 6. Paradigms Warped 7. The Pillars Crumbling 8. For No Master 9. Declaring New Law (Secret Hell) 10. From the Hand of Kings 11. The Fall of Idols 12. Complete Acid Terror* (Only in the 7-vinyl Boxset) Formats and Editions. Regular Jewel Case https://www.amazon.co.uk/Kingdoms-Disdained-jewel-Morbid-Angel/dp/B0765RNT1J/ref=sr_1_4?s=music&ie=UTF8&qid=1507309104&sr=1-4 "Limited Edition" (Lenticular Limited Edition) https://www.amazon.co.uk/Kingdoms-Disdained-Limited-Lenticular/dp/B0765S3TMN/ref=sr_1_3?s=music&ie=UTF8&qid=1507309104&sr=1-3 Gatefold 180gram vinyl https://www.amazon.co.uk/Kingdoms-Disdained-Gatefold-180gms-VINYL/dp/B0765RN266/ref=sr_1_2?s=music&ie=UTF8&qid=1507309104&sr=1-2 7-Vinyl Boxset bringing an exclusive song called "Complete Acid Terror" https://www.amazon.co.uk/dp/B0766S2MT2/ref=sr_1_1?s=music&ie=UTF8&qid=1507309104&sr=1-1 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-10-2017 0:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Video is geblokkeerd. Maar deze doet het (nog?) wel: Vox Clamatis in Deserto |
|
Staat ook gewoon op spotify. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En de tour voor november/december is gecanceled. Volgens het management nog steeds vanwege aanhoudende problemen met paspoorten enz. aldus de 013 facebook. Raar verhaal, duurt wel erg lang dan. |
|
Wat een amateur actie Dat je als Europeaan moeite hebt om een visum voor Amerika te krijgen kan ik nog begrijpen maar dit vind ik maar raar. Dan vraag ik me toch af of iemand niet toevallig een mooi strafbladje heeft en het land niet uit mag, of iets dergelijks. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 19-10-2017 18:34] |
|
Komt meteen de concurrent weer om de hoek. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2017 19:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nee als iemand een strafblad had dan waarom zouden het de 2de keer weer proberen? |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben erg benieuwd naar deze cd, dat eerste vrijgegeven nummer vond ik wel tof. |
|
FFF vond ik erg gaaf, dus hopelijk weten ze daarbij in de buurt te komen. |
|
Domination deed me destijds niet veel en ik was afgehaakt. Jaren en jaren later die latere albums zeker wel beluisterd, ook gateways en nog wat. Maar ondanks wat gave dingen her en der was voor mij het onheilige vuur er wel uit. In mijn geval dus. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Het zal zeker schelen dat FFF de 1e was diew ik echt leerde kennen.. en ik geef toe dat er ook wat fillers opstaan, maar verder ook wat nummers die ik wel erg goed trek. Maar ook ik vind Altars, Blessed en Covenant nauwelijk te toppen. |
|
quote: Vaak is de eerste plaat die je leert kennen van een band van `vroeger` je favoriet van die band, is wel logisch, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het begon bij mij met Blessed en dat vind ik nog steeds hun beste ja. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:haha is waar. Maar mijn favoriet is FFF overigens niet. A, B en C vind ik(inmiddels) beter. Maar van de Tucker periode trek ik FFF (zeker bepaalde songs) erg goed ;-) |
|
Die Tuckerplaten heb ik niks mee. Dan luister ik nog liever naar Illud Divinum In Anus. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Doe mij maar gerust een tweede Gateways Faustian Spirit of the Earth |
|
Bijna 1 december, ik ben erg benieuwd. |
|
quote: Daar heb ik ook niks op tegen |
|
|
Zo! Dat is een vet nummer! En wat een solo! Trey is imo een van de beste solo gitaristen in de Death Metal. Altijd een verrassing wat hij gaat doen en het is altijd gaaf. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vette track, ja! |
|
Vond het een de nummers die ik wel goed vond, de rest vond ik een beetje door hobbelen met een saaie zang. |
|
niet slecht dit nummer signature |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |