|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wordt toch kut, stelletje geldwolven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
moet het niet Part B zijn? signature |
|
Of... Morbid Bengel ... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hopenlijk brengen ze die ook nog uit als digipack en doen ze dat met alle albums, vind die box van carcass erg vet. Die Blessed... staat iig in bestelling. |
|
quote: Omdat het zo er wel erg op lijkt dat meneer trey last heeft van inspiratieloosheid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zou dan al jaren aan de hand moeten zijn Bekend is dat, afgezien van Demon seed, elk oud -demo nummer- heropgenomen is. Naast de omgekeerde riffs zit er natuurlijk nog veel meer in de muziek, dus inspiratie is er wel in terug te vinden. Ook is het bekend dat Trey elk album 'linkt', maar het aan de luisteraar overlaat uit te zoeken op welke manieren. Het alfabet en de hints op de platenhoezen zijn ook bekend, maar op muzikaal niveau was het slechts bekend dat er met elk album 'haasje over' wordt gedaan qua 'approach'. Nu is dus bekend dat die links ook in de riffs zitten. De albums waarop de riff en de omgekeerde riff staan, vallen ook in de structuur 'haasje over'. Ik denk dan ook dat het een bewuste keuze is ipv gebrek aan ideëen. De vraag die zich dan aandient is dan in hoeverre het I album eventuele omgekeerde Gateways riffs bevat [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-01-2010 23:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Liever dat ze de riffs omkeren dan reproduceren. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja inderdaad. Ben stiekem toch wel benieuwd wat de heren er van gebakken hebben. |
|
quote: Jaaaaja. Zo kan je het ook uitleggen, ja. Ik blijf het dubieus vinden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is heel simpel bij Mutilator; als hij een band vet vindt is alles OK en naar iets goed uit te leggen en als dat niet vindt is alles kut en naar iets slechts uit te leggen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat boeit het nou dat sommige riffs in andere nummer andersom gespeeld worden? Als het vet klinkt dan is het toch prima zo? Verbaasd me werkelijk dat sommige mensen alles menen te moeten ontleden en daaruit vervolgens weer belachelijke conclusies moeten trekken. Ik vraag me af of je dan muziekliefhebber bent of muziekdetective/politieman. don't mistake lack of talent for genius |
|
Dat is toch 1 van de gaafste dingen om te doen hoor, muziek uitpluizen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat zeg je allemaal? Wat ik uit de tekst kán halen is helemaal correct. quote: Luister maar eens naar Portal bijvoorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 14-01-2010 10:51] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
er is toch een MA nummer (een ouder nummer) dat begint met een soort achteruitgespeelde riff als intro? signature |
|
quote: Dat hij met twee maten meet. Fenomeen X is slecht als hij band Y slecht vindt maar is goed als hij band Z goed vindt. Of in ieder geval maakt het dan voor band Z niet uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oh zo bedoel je. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Die staat op Altars of Madness, weet alleen de titel niet. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Mwah, ik zei eigenlijk eerst wat anders, maar dit is waar het in de kern op neer komt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: Immortal Rites |
|
quote: Oh het zal best leuk zijn om muziek te ontleden, ik heb het zelf met gitaarles ook vaak gedaan, maar voor mij is de lol er wel vanaf als men denkt te weten dat meneer azagthoth een riff andersom speelt vanwege luiheid... don't mistake lack of talent for genius |
|
Volgens mij is dat niet aan de orde hoor. Ik vind het wel vrij lame als je het veelvuldig doet, dat wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maakt me geen reet uit of hij dat doet of niet, maar als hij er lulverhalen omheen begint te hangen dat het om de connectie tussen verschillende albums gaat bla bla bla dan komt het op mij gewoon over of hij een gebrek aan creativiteit wil verhullen. Maar goed, ik heb Trey dat niet zien doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
een added-cultness factor is altijd handig als band en voor metalheads ook natuurlijk. Zahlen, bitte! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ga jij maar eerst je oren uitpluizen, makker. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |