|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Not even fans of bad music will like this record." an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Kreeg de review onder jouw link niet te zien, voor mij was de url http://www.sputnikmusic.com/review/43798/Morbid-Angel-Illud-Divinum-Insanus/ Gave review inderdaad |
|
quote: De link was van M. Inderdaad een gave review. an evil incarnation of DEATH! |
|
LOL, voor de grap MA's Facebook pagina eens doorgescrold. Ze krijgen er goed van langs iig. Vooral Vincent moet het ontgelden quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Volgens mij wordt 'Illud Divinum Insanus' de 'St. Anger' van Morbid Angel. En laat ik 'St. Anger' nou tof vinden... |
|
Gelukkig staan er hier nog een paar deftige nummers op, op st. anger daarentegen .. |
|
quote: Ik benieuwd hoeveel mensen hun kaartje, voor de shows van komend weekend, hebben teruggebracht ivm deze miskleun 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Je zou maar tweehonderd euro aan dat meubel met geurkaars geval hebben uitgegeven... You have time. You are doing fine. |
|
quote: Daar moesten ze wereldkampioenschappen 'album af luisteren' van maken... niet te doen! |
|
Hier kun je eventueel ook je gal spuwen... http://www.facebook.com/pages/RIP-Morbid-Angel/229562863721011 |
|
Ik heb nog een quote gevonden in een review op de metal-archives. The general consensus on it makes it out to be the 9/11 of metal albums, but let’s see if it’s all just oral flatulence… Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dat totaal over-the-top afzeiken is wel weer typisch voor een minder album van een grote band. Bij een kleine band was het gewoon grotendeels genegeerd. De review op de frontpage hier vind ik wel netjes. Wat negatiever dan ik erin sta, maar goed onderbouwd (en dus goed door te trekken naar iemands eigen beleving). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het lijkt wel cafe rocks enschede in dit topic Ik heb hem gedowned en na de lunch gaat ie erin! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hoezo? Toespeling op vermeende conversvativiteit? In mijn geval niet aan de orde in ieder geval Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
IK BEN WEL FAN VAN DIE VLEESPET IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: tnx |
|
quote: zat al te twijfelen om me een €20 treinkaartje uit te sparen, maar de setlists van de recente shows zijn niet verkeerd, slechts 2 nummers van dit misbaksel.. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: Heb op Neurotic een kaartje voor 12,50 gekocht, en als ik deze setlist (van een optreden ongeveer een week terug) zie lijkt het me gewoon een prima optreden worden: http://www.setlist.fm/setlist/morbid-angel/2011/manning-bar-sydney-australia-63d3c6c7.html (met maar 2 nieuwe nummers, hopelijk blijft dat zo ) |
|
quote: Nou, dat vind ik wel moeilijk, want op één van de vorige pagina staat iets over dat MA het voordeel van de twijfel krijgt, omdat het zo'n grote band is, en dat een dergelijke CD van een klein bandje veel meer de grond in geboord zou worden. Bij beide betogen heb ik de neiging om iets te mompelen van "oh ja, dat zou best eens zo kunnen zijn" maar wat is het nou?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Overigens, metal met een "gabber beat" kan wel tot vette nummers leiden. Luister maar naar "new breed" van fear factory. Dat nummer beukt alles tot puin en zeker die shitnummers op de laatste van MA |
|
quote: Omgekeerde komt denk ik net zovele voor, "Het is goed want het is ..(slayer, metallica, morbid angel, death etc etc), denk dat het in totaal niet vele uitmaakt. Kut = kut. quote: |
|
Ik denk dat het ene scenario de reviewers betreft en het andere de gemiddelde luisteraar. Edit: @ M. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 07-06-2011 14:11] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:De gabberversie op Remanufacture is zowaar nog bruter |
|
quote:Nee hoor. Je hebt gewoon een grote groep fans die van bands die ze hoog hebben zitten veel accepteren, ook "misbaksels". Dat zijn over het algemeen de lui met de gematigde reacties. Verder is er een groep die puur kijkt of het album aan de verwachtingen voldoet, die bij grote namen zoals MA en Metallica meestal extra hoog liggen. Zij zijn nu extra teleurgesteld en doen zo ongeveer geloven alsof zelfs de grootste kutband niet met een dergelijke "miskleun" op de proppen zou durven komen. Review op de frontpage is wat dat betreft erg netjes en kan ik mij goed in vinden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |