|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is toch allerminst een saaie plaat? Degelijke death metal snel en traag, en een paar experimentele nrs met techno beats, een indianenkoor enz. Ik zal m nog vaak met plezier draaien. [Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 13-06-2011 22:31] Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Dat weet ik niet: ik ken alleen deze: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zijn stemgeluid is compleet inwisselbaar, heeft niet zo'n indrukwekkende staat van dienst (allerminst) en weet het publiek niet zo goed te commanderen als Dave. Nee, nee en nog eens nee... dus. Gister heeft Morbid laten zien dat ze nog steeds koning zijn middels een erg sterk optreden. Wat gaat Kam Lee doen binnenkort? Zijn ene succesplaatje herkauwen met een stel huurlingen... erg indrukwekkend... NOT!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Wordt even snel smerig. Je ziet het alleen minder. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: LOL, ik zag hem vrijdagavond nog tijdens de Nacht van de Mode in Arnhem. Ja hoor... |
|
quote: Over dat laatste, volgens blabbermouth zit het anders in elkaar. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1071163/4?hl=massacre Ik hoor btw ook veel liever kam lee, ondanks dit en dat. Dat kan toch gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-06-2011 17:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ieder z'n mening en ik zou voor David Vincent kiezen. Kam Lee is minstens zo goed hoor, daar niet van Mr. Vincent was wel op dreef in 013, hij stond behoorlijk te heerschen en had het zichtbaar naar z'n zin 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: dit is em maar dan een andere kleur... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nou dat ene succesplaatje is anders wel beter dan alle MA platen bij elkaar (en ik vind altars of madness super) |
|
Iemand heeft het al geroepen hier ....... http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=159458 Met Pete en met Dave, ik ben benieuwd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hmm ik ben benieuwd wat dat gaat worden met Terrorizer Sommige fans kunnen niet wennen aan de nieuwe stijl van Morbid Angel 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nonononononononononononononononononon............ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Oef! een 3 in de Aardschok, dat hakt er lekker in |
|
3/100? |
|
quote: Dat de Aardschok dat aandurft. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
door wie besproken? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Inderdaad, ze hebben volgens mij nooit lager dan 50/100 gegeven. Zou het dan toch een keer.. ? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Gebedi spelfout weggehaald... |
|
quote:Jawel hoor, aan onbekendere bands op een lein label. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gebedi heeft hem besproken. De man heeft sowieso lef, hij gaf onze albums ook altijd hele hoge scores(8,7/8,8) |
|
Ok, (middel)grote bands op een bekend platenlabel dan. Nieuwe album ga ik trouwens niet beluisteren hoe verleidelijk het ook is na al die consternatie. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ik heb er een paar nummers van gehoord en dat was gewoon hele saaie, clichematige MA/death metal. En een paar industrial death nummers die qua idee best aardig zijn, maar niet echt uitgewerkt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |