|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eigenlijk vind ik alleen Altars of Madness vet, de rest geen ruk aan, sorry. |
|
Vond ze hier anders ook al redelijk experimenteel |
|
Plaat heeft inderdaad iets waardoor ik denk "toch nog ff luisteren". Waarschijnlijk omdat de heren gewoon decennia ervaring hebben met muziek maken en dat hoor je. Ik hou het denk ik op "behoorlijk slechte ideeën van een goede band". Zo'n Nader Sadek is echt prima, maar ze kleuren wel helemaal binnen de death metal-lijntjes, daarom is het wat mij betreft nogal saai. "Destructos vs the Earth" is zo stom, dat het bijna raadselachtig wordt, curieus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wi elekkere MA riffs will horen kan zeker terecht op de nieuwe Grief of Emerald signature |
|
quote: Dat wel, ja. Al met al best intrigerend. En de ideeën vind ik eigenlijk ook niet slecht, alleen de uitvoering. Ik ben juist gek om death metal/grindcore-bands die uitgekotst worden om hun genrevreemde elementen, maar MA doet ergens iets fout. En goed... Toch een 6 tot 7 waard, denk ik. Nader Sadek vond ik op het eerste gehoor wel fijn, en hier en daar spannend. Lekker uitgewerkt geheel. Alleen nog even luisteren of dit oordeel vooral door het contract met MA kwam Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hèhè eindelijk zijn we het weer een keer eens! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: staat op de nieuwe ook signature |
|
quote: Hypnos ga zo door met je positieve reclame!!! Meer van dat graag :> Tevens support onze eerste release als Nederlands label....hartelijk dank .... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Zullen we even niet té obvious maken dat een ZM-recensent gekocht is? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Net even de track 'Too Extreme' geluisterd. Ik ga er niet eens een woord aan vuil maken Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: lols, met een downloadpromo en dan nog de stream van de demo lopen posten nee hoor gewoon prioma band die MA lekker in blackversie veruitwendigt. niet de enige toch? signature |
|
quote: Was een grapje, hè! Maar gezien je zo in de verdediging schiet... hmmm... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hehe zouden we niet beter de klonen beginnen posten van MA? om de leegte wat te vullen signature |
|
quote: Maak daar maar een ander topic voor Nog genoeg over MA te lullen hier, en zoals De Tegenpartij ook zei: ik word door dit album wel erg benieuwd naar de volgende Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
hoe zou die gaan noemen? JJJJoker and Batman? Jinx metal! signature |
|
In het Aarschok interview vertelt David Vincent dat hij verantwoordelijk is voor Radikult en I Am Morbid. De rest van de nummers zou geschreven zijn door Azagthoth en Destructhor. Toch niet alleen Vincents schuld dus dat iedereen het zo'n rotplaat vindt. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Klopt, dit waren er 17 [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-06-2011 11:32] Black seeds of bunny! |
|
quote: Het was tog ook al lang bekend dat juist Trey van die gabber houd. 4partijen, 4 schuld zeg ik maar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: ja maar alle kritiek richt zich nogal op Vincent, waarschijnlijk krijgt hij alle schuld omdat hij weer terug is en er tegenwoordig nogal uh.. raar uit ziet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ja gabbers zien er ook raar uit, dus ik snap wel waarom hij dus de schuld krijgt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee, metalfans zien er lekker uit... kijk voor de lol even op metalshots en val achterover van de hoeveelheid mongolenkoppen die je daar tegenkomt. Ja hoor... |
|
quote:Ik denk dat hij er zo uit moet zien van die sado van Genitorturers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je zou eerder verwachten dat ze in Ausies lopen tegen woordig gezien hun muziekale '' ontwikkeling '' Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
zo wat een jolijt weer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |