IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-06-2015 6:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Twee Morbid Angels en een rechtzaak.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 16-06-2015 6:53 by caron Profiel van caron

De Gorgoroth van de DM.


En nu gaan we vegen


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 16-06-2015 11:04 by williamblake Profiel van williamblake

Dat is Entombed (AD) al.



Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 16-06-2015 20:41 by Ravnajuv (Redacteur) Profiel van Ravnajuvhttp://https://www.facebook.com

Intussen is Dave Vincent dan toch uit de band gestapt/gezet/whatever. De albums met Tucker vind ik dodelijk saai, maar die laatste met Vincent was ook kut.

Beter dan Covenant en Domination gaat het nooit meer worden, da's al zeker.


Hafgufa


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-06-2015 20:42 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2015 20:41 schreef Ravnajuv het volgende:
Intussen is Dave Vincent dan toch uit de band gestapt/gezet/whatever. De albums met Tucker vind ik dodelijk saai, maar die laatste met Vincent was ook kut.

Beter dan Covenant en Domination gaat het nooit meer worden, da's al zeker.


Altars of Madness en Blessed are the Sick waren al veel beter dan die twee.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-06-2015 20:57 by nark Profiel van nark

Sorry maar ik vind Formulas Fatal to the Flesh echt wel hun beste plaat dus hopen op een opleving wat mij betreft...


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-06-2015 21:12 by MetalJan Profiel van MetalJan

Idd, ik zie een nieuwe cd in de stijl van Formulas Fatal to the Flesh wel zitten.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-06-2015 21:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Idem.


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2015 0:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2015 20:42 schreef Marcel H. het volgende:
Altars of Madness en Blessed are the Sick waren al veel beter dan die twee.
Eensch


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2015 14:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Die eerste 4 platen waren sowieso allemaal goed. Veel Mercyful Fate-achtige melodie Pas op Domination kwam de klad er wat in. Maar goed, wie weet dit allemaal niet allang?

FFttF bevat mi geniale momenten, maar is mij ook regelmatig te langdradig. Op de platen erna vind ik Tucker beter overkomen. Het geniale gevoel voor melodie en het eerie sfeertje zijn mi dan al wel een stuk minder geworden. Daar hielp de wat klinische sound ook niet echt aan mee.

Overigens benieuwd wie de nieuwe drummer gaat worden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 17-06-2015 14:29 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Covenant heb ik toen nog gekocht, vond ik al niet meer zo. Wel eens wat latere dingen geluisterd, niet voor mij.

Mercyful fate, daar heb ik wel eens van gehoord.

Maar serieus, geen idee wat je bedoelt. Werkelijk nog nooit aan mf gedacht toen ik ma luisterde.




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2015 14:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Idem, twee bands die ik nooit met elkaar zou associëren. Het oude werk van Morbid Angel spreekt me niet helemaal aan, maar ik ga me eens aan wat latere platen wagen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ed
Usericon van Ed
Posted 17-06-2015 20:57 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 17 juni 2015 14:09 schreef Mutilator het volgende:
Die eerste 4 platen waren sowieso allemaal goed. Veel Mercyful Fate-achtige melodie Pas op Domination kwam de klad er wat in. Maar goed, wie weet dit allemaal niet allang?

FFttF bevat mi geniale momenten, maar is mij ook regelmatig te langdradig. Op de platen erna vind ik Tucker beter overkomen. Het geniale gevoel voor melodie en het eerie sfeertje zijn mi dan al wel een stuk minder geworden. Daar hielp de wat klinische sound ook niet echt aan mee.

Overigens benieuwd wie de nieuwe drummer gaat worden.


Hoor niemand over dat Brunelle terug moet komen, terwijl zijn solo werk je duidelijk dat geluid terug hoort komen..


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2015 1:04 by caron Profiel van caron

Altars Of Madness en Blessed waren overgangsplaten.
Death metal bestond toen nog niet als dusdanig.

Hybride stijlen die wel revolutionair waren, net als Seven Churches en Arise, al verkies ik die laatste.

Altars of madness was revolutionair, ok.
Maar beste? Vergeet het.


En nu gaan we vegen


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 18-06-2015 8:20 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Mike Browning gaat helemaal los op Facebook, wat zal die man een lol hebben.


5 Euro's? Op je muil!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-06-2015 9:29 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Op Pete moeten we alvast niet hopen:

On whether he would have stayed in MORBID ANGEL after he "fell in love with God":

"No, those two paths do not connect, because MORBID ANGEL… There is only two paths — the one with God, and the other one without God. And MORBID ANGEL is definitely a Satanic band. I would never wanna be back or playing in a Satanic band now that I found Jesus Christ, my savior and my redeemer, and the one that helps me every day. I wanna encourage… I wanna tell people that God can really change our lives and he can show us his path of life in abundance, his way of victory. Because I am on the path of victory right now. I feel like the way I 'm playing now, the way my body feels, God has helped me immensely, that I feel like I'm in my 20s and 30s, as far as physically, playing what I'm playing, the way I play. I wanna tell people that God can make us be our best at what we wanna do. Definitely. God is positive. God is power. Power. And God is life in abundance. And God can show us how to live the way he has intended us to live."

On whether he misses playing with MORBID ANGEL:

"No, I don't. I don't miss it. I don't miss any of that."

Read more at http://www.blabbermouth.net/news/former-morbid-angel-drummer-pete-sandoval-how-i-fell-in-love-with-god/#RjVjYuXmShJIOHRy.99


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attema
voorheen attematic
Usericon van attema
Posted 18-06-2015 11:03 by attema Profiel van attema

Na 2013, toen Trey druk was met zijn nieuwe lichaamsversiering, ben ik enigszins afgehaakt

http://tyrannyoftradition.com/2013/12/06/trey-azagthoth-now-identifies-as-a-brony/


10.10.1942 - 20.11.2011


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-06-2015 11:45 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Hehe, echt? Z'n liefde voor gaming kende ik wel en is totaal niet nerdy. Dit natuurlijk wel.

Edit. Wat is er eigenlijk precies nog satanistisch aan morbid angel? Of heeft sandoval een hekel aan pony's...




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 18-06-2015 11:46]


VIESPEUK!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-06-2015 11:51 by spectre Profiel van spectre

duidelijk een grap


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-06-2015 12:07 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Nou...






VIESPEUK!!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-06-2015 13:16 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 18 juni 2015 12:07 schreef De Vieze Man het volgende:
Nou...









When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-06-2015 19:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ah mooi

Thor Anders Myhren

I would like to announce that I, Destructhor, as well am out of Morbid Angel. Due to issues of them wanting to work with someone more local. Actually pretty good news to me since I personally decided to leave Morbid Angel after the last tour we did in Europe nov/dec 2014. It is definitely time for me to move on with the Norwegian extreme act MYRKSKOG. This is where I truly belong and exciting things are happening! A new record is being released next year with coming tours, festivals and so on. So it's time to step it up and prepare for war with my Norwegian/Swedish brothers in MYRKSKOG.

As for Morbid Angel I wish them all the best with everything! It's been a lot of great experiences! No hard feelings at all and may the future bring us all to another dimension!

Regards

DESTRUCTHOR

Wb de Mercyful Fate invloed in Morbid Angel: http://angemorbide.free.fr/interview13.html

En gelukkig hebben ze Kenny Bamber eruit gegooid:

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2015 19:27]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-06-2015 20:02 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Ja, ok, maar hij dropt namen alsof het niets is. Van hendrix tot symphonies van carcass. Zal allemaal best, maar ík hoor MF er iig niet in terug.

En de soap gaat maar door, blijkbaar.




VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2015 20:05 by caron Profiel van caron

Als de meta gaat overheersen op de band, weet je dat het gedaan is.

Dat wéét je.


En nu gaan we vegen


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-06-2015 21:06 by MetalJan Profiel van MetalJan

Van MetalFan:

Met de dag wordt de situatie rond Morbid Angel onoverzichtelijker. Zanger/bassist Steve Tucker, die bij de deathmetalband is teruggekeerd, heeft (via de sociale media) een aantal vragen proberen te beantwoorden. Wat betreft de status van David Vincent (zijn voorganger als zanger/bassist), zegt Tucker: "Ik heb geen enkel benul en ik geloof niet dat ik de enige ben." Op de vraag of Vincent dan samen met hem gaat spelen in Morbid Angel, antwoord hij echter: "Hahahahhahhahahaha. Sorry maat, ik speel death metal. Dus, NEE."

Wat betreft een mogelijke terugkeer van drummer Pete Sandoval (die zich in de tussentijd heeft bekeerd tot het christelijk geloof), hoopt Steve Tucker dat dit gaat gebeuren. Tegelijkertijd blijkt de positie van tweede gitarist Thor Anders Myhren ineens ook al onzeker te zijn. Op de vraag wie de tweede gitaar bij Morbid Angel zal bespelen, antwoordt Tucker namelijk: "De tijd zal het leren." Het enige dat de zanger/bassist eigenlijk met zekerheid kan zeggen, is dat zijn terugkeer bij Morbid Angel niet ten koste gaat van Warfather. Over drie weken duikt hij zelfs reeds de studio in om met de andere leden van Warfather en producent Erik Rutan (Hate Eternal, ex-Morbid Angel) aan de opnames van een nieuwe cd te beginnen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen