|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verschrikkelijk album, MA moet zich schamen |
|
quote: Misschien is het wel een publiciteits stunt en komen ze alsnog met een geniale cd op de proppen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vooralsnog worden ze wel ff zwaar de pan uit gespeeld door hun voormalige band leden, Rutan met die nieuwe H E, en Tucker met Nader Sadek Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De wind waait Hollandse meezingers deze kant op! Dan liever de nieuwe Morbid Angel [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-06-2011 19:11] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Die Sadek heb ik nog niet gehoord, omschrijf de soort muziek eens? Als je wil (Uit de vooraankondiging kon ik het niet echt opmaken / ik ben het vergeten...) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Trage MA ten tijde van Covenant. Think God of Emptiness met een occasionele versnelling. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 04-06-2011 19:43] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:En Rune Ericksen speelt gitaar. |
|
Nader Sadek >> Morbid Angel |
|
quote: Dat hoor ik er ook duidelijk in terug. Enige nadeel van die plaat is de speelduur... net iets te kort wat mij betreft. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Ben je niet in de war met Sonne Adam? Nader Sadek is toch zeker geen trage Morbid Angel, eerder Morbid Angel meets Mayhem ofzoiets. Erg gaaf iig. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Sonne Adam heerscht!!! Echt een aanrader voor liefhebbers van oude MA. an evil incarnation of DEATH! |
|
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19062 bovenstaande lijkt op een vooringenomen luisterbeurt.. Ik zal nog geen compleet oordeel geven, pas één keer geluisterd, maar dit is zeker geen klassieker in de wording. Het begint eigenlijk al vrij bedenkelijk met het tweede nummer... too extreme! Uitermate afgezaagd industrial nummer, afknapper eersteklas. De nummers erna kunnen dat beeld even niet wegnemen.. |
|
quote: Das toch ook geen review, er staat geen woord over het album, niets dan wat we uit de voorpublicaties al wisten |
|
quote: quote: Uhm... ook Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: dat bedoel ik, er staat nix. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 04-06-2011 20:48] |
|
quote: Zijn power en agressie gaan gepaard met een overtuigende intellectuele lading. Lolwhut? Het is ook echt iets voor hem om met een albumtitel te komen dat lijkt op potjeslatijn, maar die daardoor ineens wel twee vertaalmogelijkheden biedt. Nee, dat biedt het niet, het is gewoon fout. ‘Illud Divinum Insanus’ betekent eigenlijk “Deze Goddelijke Gekte”, maar dan had het “Ille” moeten zijn, in plaats van “Illud”. “Divinum” had ook ”offer” kunnen betekenen, dan was “Illud” weer goed geweest, maar dan had het weer geen “Insanus”, maar “Insanum” moeten zijn. Briljant! Nou. Briljant. Geef die jongen een Nobelprijs. Hij geeft zelf de voorkeur aan de vertaling “Those Insane Gods”, maar liever nog dat je zelf je gedachten er op los laat, in plaats van het voor te laten kauwen Serieus, waarom trappen lui in dit soort onzin? Wat voor herkauwende bladaap ben je dan? Dave wist gewoon niet waar hij over had, en probeert het nu goed te blaten. Of ze hebben weer een kinderachtige numerologisch onding verzonnen, ook goed. Lekker huisvrouwenoccultisme bedrijven! Op het album krijgt hij steun van (Destruc)Thor Anders Myhren, die in 2008 van de black metal band Zyklon overstapte naar Morbid Angel. Hij kreeg zelfs ruimte om te schrijven, ‘Blades For Baäl’ is van hem, dus hij is opgenomen in de familie. Ahh, waren er geen mensen die eruit vonden springen? Ga alsjeblieft weer Myrkskog doen, Thor Black metal band Zyklon, trouwens? Mwah mwah... Gast schrijft sowieso aparte reviews, deze slaat ook nergens op: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19169 Amper een inhoudelijk woord over de muziek, en wel opeens over de podiumpresentatie beginnen, lolwut? Ik ga het album maar een paar keer luisteren... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja. Nader Sadek is idd eerder MA meets (latere) Mayhem. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat eerste industrial nummer(nummer 2 vd cd?) klinkt alsof de cd overslaat. Type o Negative begint World Coming Down op deze manier. |
|
Krankzinnige kansloze review op LoM idd !! |
|
had vanmiddag 20 euro in de pokkut.. twijfelde tussen mrobid angel en aupotsy,ik geloof dat ik goed gekozen heb ... |
|
mijn "review" Omni Potens prima klassiek intro, doet me wat denken aan de ouwe morbid angel stijl ten tijde van blessed are the sick Too Extreme! ontzettend saaie rammstein achtige gabbermetal, nummer duurt ook veel te lang, sluit totaal niet aan op het intro, rare manier om je album mee te beginnen, belooft niet veel goeds Existo Vulgoré dit nummer kenden we al, geen enorme hoogvlieger, gewoon lekker razende death metal Blades for Baal ook hier weer een goeie pot straffe death metal, niks meer en niks minder I Am Morbid poging tot een pakkend nummer ofzo, maar is het net niet, beetje te eentonig 10 More Dead tja ook niet veel aan Destructos Vs. the Earth / Attack net als het vorige nummer weer wat doelloos gebeuk waar ik weinig mee kan, op zich leuk dat ze eens wat anders proberen, maar het blijft voor mij nietszeggende gabbermetal of hoe je het ook wilt noemen Nevermore de heren vonden het blijkbaar nodig existo vulgore nog een keer op te nemen onder een andere titel, en dat is sowieso een euvel aan dit album, veel lijkt op mekaar, riffs blijven niet hangen, refreintjes bestaan niet meer dan het uitschreeuwen van de songtitel Beauty Meets Beast eindelijk weer een prima metal nummer, leuk zijn ook de aaah aaaah koortjes van Vincent Radikult weer van die techno achtige invloeden maar dit keer bevalt het me wel, tis gewoon lekker catchy, mooi klassiek achtig outro ook Profundis - Mea Culpa slappe afsluiter wat er voor zorgt dat dit album toch een beetje als een nachtkaars uitgaat beetje een moeilijke plaat, die eigenlijk uit 2 soorten songs bestaat, ten eerste de death metal van Azagtoth, ten tweede de industrial cybermetal incl. drumcomputert van Vincent sommige nummers zijn beter gelukt dan andere, maar echte uitschieters staan er ook niet op. ik vind het tof als een band eens wat anders probeert, maar het resultaat is in het geval van MA nieuwste toch wat matigjes Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik lees net die review op lom en nu net die van jou. Jullie verschillen ietsiepietsie van mening. Eerst de hele plaat horen en dan ben ik benieuwd welke kant ik op ga. Ik denk jouw kant, flebbie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja Jezus, LoM! Dat is ongeveer van hetzelfde mislukte niveau als de huidige Aardschok. Ik vind eigenlijk sowieso dat alleen Hypnos nog metalplaten mag recenseren. Die snapt het tenminste. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |