IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-06-2011 11:29 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 4 juni 2011 0:30 schreef Mutilator het volgende:

zijn gebrek aan ontspannen techniek zal wel de reden voor al die triggers zijn, lijkt me zo.

Dat heeft dan weer bijzonder weinig met elkaar te maken.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 04-06-2011 16:07 by frontpage Profiel van frontpagehttp://www.last.fm/user/frontpage2

Verschrikkelijk album, MA moet zich schamen


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 04-06-2011 17:41 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 4 juni 2011 16:07 schreef frontpage het volgende:
Verschrikkelijk album, MA moet zich schamen


Misschien is het wel een publiciteits stunt en komen ze alsnog met een geniale cd op de proppen


5 Euro's? Op je muil!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-06-2011 19:03 by nark Profiel van nark

Vooralsnog worden ze wel ff zwaar de pan uit gespeeld door hun voormalige band leden, Rutan met die nieuwe H E, en Tucker met Nader Sadek


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 04-06-2011 19:09 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

De wind waait Hollandse meezingers deze kant op!

Dan liever de nieuwe Morbid Angel

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-06-2011 19:11]


5 Euro's? Op je muil!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-06-2011 19:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 juni 2011 19:03 schreef nark het volgende:
Vooralsnog worden ze wel ff zwaar de pan uit gespeeld door hun voormalige band leden, Rutan met die nieuwe H E, en Tucker met Nader Sadek


Die Sadek heb ik nog niet gehoord, omschrijf de soort muziek eens? Als je wil (Uit de vooraankondiging kon ik het niet echt opmaken / ik ben het vergeten...)


Quis moderabat ipsos moderatores?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-06-2011 19:42 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 4 juni 2011 19:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die Sadek heb ik nog niet gehoord, omschrijf de soort muziek eens? Als je wil (Uit de vooraankondiging kon ik het niet echt opmaken / ik ben het vergeten...)

Trage MA ten tijde van Covenant. Think God of Emptiness met een occasionele versnelling.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 04-06-2011 19:43]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-06-2011 19:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 juni 2011 19:42 schreef Count Usher het volgende:
Trage MA ten tijde van Covenant. Think God of Emptiness met een occasionele versnelling.



Quis moderabat ipsos moderatores?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-06-2011 19:50 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 4 juni 2011 19:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

En Rune Ericksen speelt gitaar.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 04-06-2011 19:57 by frontpage Profiel van frontpagehttp://www.last.fm/user/frontpage2

Nader Sadek >> Morbid Angel


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-06-2011 20:06 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 4 juni 2011 19:50 schreef bokaj het volgende:
En Rune Ericksen speelt gitaar.


Dat hoor ik er ook duidelijk in terug. Enige nadeel van die plaat is de speelduur... net iets te kort wat mij betreft.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-06-2011 20:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 4 juni 2011 19:42 schreef Count Usher het volgende:
Trage MA ten tijde van Covenant. Think God of Emptiness met een occasionele versnelling.
Ben je niet in de war met Sonne Adam? Nader Sadek is toch zeker geen trage Morbid Angel, eerder Morbid Angel meets Mayhem ofzoiets. Erg gaaf iig.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 04-06-2011 20:16 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 4 juni 2011 20:14 schreef NecRobert het volgende:
Ben je niet in de war met Sonne Adam? Nader Sadek is toch zeker geen trage Morbid Angel, eerder Morbid Angel meets Mayhem ofzoiets. Erg gaaf iig.


Sonne Adam heerscht!!! Echt een aanrader voor liefhebbers van oude MA.


an evil incarnation of DEATH!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-06-2011 20:32 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19062

bovenstaande lijkt op een vooringenomen luisterbeurt..

Ik zal nog geen compleet oordeel geven, pas één keer geluisterd, maar dit is zeker geen klassieker in de wording. Het begint eigenlijk al vrij bedenkelijk met het tweede nummer... too extreme! Uitermate afgezaagd industrial nummer, afknapper eersteklas. De nummers erna kunnen dat beeld even niet wegnemen..


lampje@WOD
Usericon van lampje@WOD
Posted 04-06-2011 20:37 by lampje@WOD Profiel van lampje@WODhttp://www.wingsofdeath.net

quote:
Op 4 juni 2011 20:32 schreef Spirit In Black het volgende:
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19062

Das toch ook geen review, er staat geen woord over het album, niets dan wat we uit de voorpublicaties al wisten



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-06-2011 20:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 juni 2011 19:50 schreef bokaj het volgende:
En Rune Ericksen speelt gitaar.


quote:
Op 4 juni 2011 20:14 schreef NecRobert het volgende:
Ben je niet in de war met Sonne Adam? Nader Sadek is toch zeker geen trage Morbid Angel, eerder Morbid Angel meets Mayhem ofzoiets. Erg gaaf iig.

Uhm... ook


Quis moderabat ipsos moderatores?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-06-2011 20:48 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 4 juni 2011 20:37 schreef lampje@WOD het volgende:
Das toch ook geen review, er staat geen woord over het album, niets dan wat we uit de voorpublicaties al wisten


dat bedoel ik, er staat nix.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 04-06-2011 20:48]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-06-2011 21:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 juni 2011 20:32 schreef Spirit In Black het volgende:
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19062

bovenstaande lijkt op een vooringenomen luisterbeurt..

Ik zal nog geen compleet oordeel geven, pas één keer geluisterd, maar dit is zeker geen klassieker in de wording. Het begint eigenlijk al vrij bedenkelijk met het tweede nummer... too extreme! Uitermate afgezaagd industrial nummer, afknapper eersteklas. De nummers erna kunnen dat beeld even niet wegnemen..


Zijn power en agressie gaan gepaard met een overtuigende intellectuele lading.
Lolwhut?

Het is ook echt iets voor hem om met een albumtitel te komen dat lijkt op potjeslatijn, maar die daardoor ineens wel twee vertaalmogelijkheden biedt.
Nee, dat biedt het niet, het is gewoon fout.

‘Illud Divinum Insanus’ betekent eigenlijk “Deze Goddelijke Gekte”, maar dan had het “Ille” moeten zijn, in plaats van “Illud”. “Divinum” had ook ”offer” kunnen betekenen, dan was “Illud” weer goed geweest, maar dan had het weer geen “Insanus”, maar “Insanum” moeten zijn. Briljant!
Nou. Briljant. Geef die jongen een Nobelprijs.

Hij geeft zelf de voorkeur aan de vertaling “Those Insane Gods”, maar liever nog dat je zelf je gedachten er op los laat, in plaats van het voor te laten kauwen
Serieus, waarom trappen lui in dit soort onzin? Wat voor herkauwende bladaap ben je dan? Dave wist gewoon niet waar hij over had, en probeert het nu goed te blaten. Of ze hebben weer een kinderachtige numerologisch onding verzonnen, ook goed. Lekker huisvrouwenoccultisme bedrijven!

Op het album krijgt hij steun van (Destruc)Thor Anders Myhren, die in 2008 van de black metal band Zyklon overstapte naar Morbid Angel. Hij kreeg zelfs ruimte om te schrijven, ‘Blades For Baäl’ is van hem, dus hij is opgenomen in de familie.
Ahh, waren er geen mensen die eruit vonden springen? Ga alsjeblieft weer Myrkskog doen, Thor

Black metal band Zyklon, trouwens? Mwah mwah...

Gast schrijft sowieso aparte reviews, deze slaat ook nergens op: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19169 Amper een inhoudelijk woord over de muziek, en wel opeens over de podiumpresentatie beginnen, lolwut?

Ik ga het album maar een paar keer luisteren...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-06-2011 22:11 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 4 juni 2011 20:14 schreef NecRobert het volgende:
Ben je niet in de war met Sonne Adam? Nader Sadek is toch zeker geen trage Morbid Angel, eerder Morbid Angel meets Mayhem ofzoiets. Erg gaaf iig.


Ja. Nader Sadek is idd eerder MA meets (latere) Mayhem.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 04-06-2011 22:44 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

Dat eerste industrial nummer(nummer 2 vd cd?) klinkt alsof de cd overslaat. Type o Negative begint World Coming Down op deze manier.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 04-06-2011 23:05 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

Krankzinnige kansloze review op LoM idd !!


Flow
Usericon van Flow
Posted 04-06-2011 23:13 by Flow Profiel van Flow

had vanmiddag 20 euro in de pokkut.. twijfelde tussen mrobid angel en aupotsy,ik geloof dat ik goed gekozen heb ...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 04-06-2011 23:38 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

mijn "review"

Omni Potens prima klassiek intro, doet me wat denken aan de ouwe morbid angel stijl ten tijde van blessed are the sick
Too Extreme! ontzettend saaie rammstein achtige gabbermetal, nummer duurt ook veel te lang, sluit totaal niet aan op het intro, rare manier om je album mee te beginnen, belooft niet veel goeds
Existo Vulgoré dit nummer kenden we al, geen enorme hoogvlieger, gewoon lekker razende death metal
Blades for Baal ook hier weer een goeie pot straffe death metal, niks meer en niks minder
I Am Morbid poging tot een pakkend nummer ofzo, maar is het net niet, beetje te eentonig
10 More Dead tja ook niet veel aan
Destructos Vs. the Earth / Attack net als het vorige nummer weer wat doelloos gebeuk waar ik weinig mee kan, op zich leuk dat ze eens wat anders proberen, maar het blijft voor mij nietszeggende gabbermetal of hoe je het ook wilt noemen
Nevermore de heren vonden het blijkbaar nodig existo vulgore nog een keer op te nemen onder een andere titel, en dat is sowieso een euvel aan dit album, veel lijkt op mekaar, riffs blijven niet hangen, refreintjes bestaan niet meer dan het uitschreeuwen van de songtitel
Beauty Meets Beast eindelijk weer een prima metal nummer, leuk zijn ook de aaah aaaah koortjes van Vincent
Radikult weer van die techno achtige invloeden maar dit keer bevalt het me wel, tis gewoon lekker catchy, mooi klassiek achtig outro ook
Profundis - Mea Culpa slappe afsluiter wat er voor zorgt dat dit album toch een beetje als een nachtkaars uitgaat

beetje een moeilijke plaat, die eigenlijk uit 2 soorten songs bestaat, ten eerste de death metal van Azagtoth, ten tweede de industrial cybermetal incl. drumcomputert van Vincent

sommige nummers zijn beter gelukt dan andere, maar echte uitschieters staan er ook niet op. ik vind het tof als een band eens wat anders probeert, maar het resultaat is in het geval van MA nieuwste toch wat matigjes


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-06-2011 0:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik lees net die review op lom en nu net die van jou. Jullie verschillen ietsiepietsie van mening.

Eerst de hele plaat horen en dan ben ik benieuwd welke kant ik op ga. Ik denk jouw kant, flebbie.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 0:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ja Jezus, LoM! Dat is ongeveer van hetzelfde mislukte niveau als de huidige Aardschok.

Ik vind eigenlijk sowieso dat alleen Hypnos nog metalplaten mag recenseren. Die snapt het tenminste.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen