Sgeiterdt |
Uitgebluste Bejaarde |
|
|
|
Posted 05-06-2011 17:23 by Sgeiterdt |
|
|
quote: Op 4 juni 2011 23:38 schreef flebbie het volgende:
mijn "review"
Omni Potens prima klassiek intro, doet me wat denken aan de ouwe morbid angel stijl ten tijde van blessed are the sick
Too Extreme! ontzettend saaie rammstein achtige gabbermetal, nummer duurt ook veel te lang, sluit totaal niet aan op het intro, rare manier om je album mee te beginnen, belooft niet veel goeds
Existo Vulgoré dit nummer kenden we al, geen enorme hoogvlieger, gewoon lekker razende death metal
Blades for Baal ook hier weer een goeie pot straffe death metal, niks meer en niks minder
I Am Morbid poging tot een pakkend nummer ofzo, maar is het net niet, beetje te eentonig
10 More Dead tja ook niet veel aan
Destructos Vs. the Earth / Attack net als het vorige nummer weer wat doelloos gebeuk waar ik weinig mee kan, op zich leuk dat ze eens wat anders proberen, maar het blijft voor mij nietszeggende gabbermetal of hoe je het ook wilt noemen
Nevermore de heren vonden het blijkbaar nodig existo vulgore nog een keer op te nemen onder een andere titel, en dat is sowieso een euvel aan dit album, veel lijkt op mekaar, riffs blijven niet hangen, refreintjes bestaan niet meer dan het uitschreeuwen van de songtitel
Beauty Meets Beast eindelijk weer een prima metal nummer, leuk zijn ook de aaah aaaah koortjes van Vincent
Radikult weer van die techno achtige invloeden maar dit keer bevalt het me wel, tis gewoon lekker catchy, mooi klassiek achtig outro ook
Profundis - Mea Culpa slappe afsluiter wat er voor zorgt dat dit album toch een beetje als een nachtkaars uitgaat
beetje een moeilijke plaat, die eigenlijk uit 2 soorten songs bestaat, ten eerste de death metal van Azagtoth, ten tweede de industrial cybermetal incl. drumcomputert van Vincent
sommige nummers zijn beter gelukt dan andere, maar echte uitschieters staan er ook niet op. ik vind het tof als een band eens wat anders probeert, maar het resultaat is in het geval van MA nieuwste toch wat matigjes
Pleeg je nou plagiaat?
http://www.musicmeter.nl/album/217586 (helemaal onderaan)
5 Euro's? Op je muil!!
|