IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-06-2011 0:55 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind sowieso dat ze moeten stoppen met platen recenseren. Ik bepaal zelf wel of ik iets leuk vind.



Flow
Usericon van Flow
Posted 05-06-2011 2:09 by Flow Profiel van Flow

ongeveer wel mee eens ja
ik vind de vermelding dat er een nieuwe plaat van ****** is en een beschrijving wel fijn, ik wil daar alleen geen persoonlijke mening van de beschrijvende keerl in terug zien. Te vaak lees is recensies met dingen als ik vind dit en dat... rot op met je mening.

en ja, een cijfer geven aan een plaat is daarme ook overbodig...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-06-2011 8:39 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik denk dat er velen het oneens zullen zijn. Ik heb vroeger veel spul gekocht omdat die of die recensent het een goeie plaat vond. Klopte in veel gevallen wel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 05-06-2011 10:41 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 5 juni 2011 0:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja Jezus, LoM! Dat is ongeveer van hetzelfde mislukte niveau als de huidige Aardschok.

Ik vind eigenlijk sowieso dat alleen Hypnos nog metalplaten mag recenseren. Die snapt het tenminste.



Dikke + 1, zelden teleurgesteld na het lezen van een recensie i.c.m. het beluisteren van de plaat daarna.


an evil incarnation of DEATH!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2011 11:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

jezus wat staan er kutnummers op de laatste cd zeg. Ik las dat Trey "paradigmaverschuivend" zou zijn. Als dat inhoud dat ze zulke kutnummers uitbrengen hoeft dat voor mij niet dus niet meer. Erg zonde, ik ben een groot liefhebber van met name het oude werk. Na zo een lange tijd wachten verwacht je toch wel wat meer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-06-2011 13:26 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik snap de heisa echt niet eigenlijk... vandaag nog eens aan een luisterbeurt onderworpen en imo is het gewoon een prima plaat, met idd wel enkele missers.

+
Existo Vulgoré
Blades For Baal
I Am Morbid
10 More Dead
Nevermore
Beauty Meets Beast

-
Too Extreme!
Radikult

De intro is gewoon sfeervol en over Destructos en het laatste nummer ben ik nog niet uit. Maar in ieder geval, voor mij is de balans positief.


Faustian Spirit of the Earth


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 05-06-2011 13:45 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org





Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-06-2011 13:47 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-06-2011 14:32 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 5 juni 2011 13:26 schreef cataclysm child het volgende:

+
I Am Morbid




Meen je dat nou? Da's Hammerfall met een hese zanger ofzo.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-06-2011 17:23 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 4 juni 2011 23:38 schreef flebbie het volgende:
mijn "review"

Omni Potens prima klassiek intro, doet me wat denken aan de ouwe morbid angel stijl ten tijde van blessed are the sick
Too Extreme! ontzettend saaie rammstein achtige gabbermetal, nummer duurt ook veel te lang, sluit totaal niet aan op het intro, rare manier om je album mee te beginnen, belooft niet veel goeds
Existo Vulgoré dit nummer kenden we al, geen enorme hoogvlieger, gewoon lekker razende death metal
Blades for Baal ook hier weer een goeie pot straffe death metal, niks meer en niks minder
I Am Morbid poging tot een pakkend nummer ofzo, maar is het net niet, beetje te eentonig
10 More Dead tja ook niet veel aan
Destructos Vs. the Earth / Attack net als het vorige nummer weer wat doelloos gebeuk waar ik weinig mee kan, op zich leuk dat ze eens wat anders proberen, maar het blijft voor mij nietszeggende gabbermetal of hoe je het ook wilt noemen
Nevermore de heren vonden het blijkbaar nodig existo vulgore nog een keer op te nemen onder een andere titel, en dat is sowieso een euvel aan dit album, veel lijkt op mekaar, riffs blijven niet hangen, refreintjes bestaan niet meer dan het uitschreeuwen van de songtitel
Beauty Meets Beast eindelijk weer een prima metal nummer, leuk zijn ook de aaah aaaah koortjes van Vincent
Radikult weer van die techno achtige invloeden maar dit keer bevalt het me wel, tis gewoon lekker catchy, mooi klassiek achtig outro ook
Profundis - Mea Culpa slappe afsluiter wat er voor zorgt dat dit album toch een beetje als een nachtkaars uitgaat

beetje een moeilijke plaat, die eigenlijk uit 2 soorten songs bestaat, ten eerste de death metal van Azagtoth, ten tweede de industrial cybermetal incl. drumcomputert van Vincent

sommige nummers zijn beter gelukt dan andere, maar echte uitschieters staan er ook niet op. ik vind het tof als een band eens wat anders probeert, maar het resultaat is in het geval van MA nieuwste toch wat matigjes


Pleeg je nou plagiaat?

http://www.musicmeter.nl/album/217586 (helemaal onderaan)


5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 17:25 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik weet vrij zeker dat Nieuwstad en Flebbie dezelfde persoon zijn hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-06-2011 17:26 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 juni 2011 17:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik weet vrij zeker dat Nieuwstad en Flebbie dezelfde persoon zijn hoor.


Oh misschien toch wel?

Goed je weer te zien trouwens OWW


5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 17:27 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Flow
Usericon van Flow
Posted 05-06-2011 17:30 by Flow Profiel van Flow

Gister voor t eerst naar heretic geluisterd... Had m al een tijdje geleden gekocht maar nog niet aan toe gekomen..


Pjoh, das ook niet echt best he.

Kan toch haast niet anders dat die nieuwe wel een stap de goeie richting is


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 17:35 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Zeg Fred Van Der Wiel, zit er ook een verhaal achter je avatar?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-06-2011 17:38 by nark Profiel van nark

Begin nou niet weer jongens................


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-06-2011 17:43 by bokaj Profiel van bokaj

Net het album eens gehoord en het kon mij niet echt boeien verder.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 05-06-2011 18:20 by JWurm Profiel van JWurmhttp://www.lordsofmetal.nl

Schaam me dood voor die LoM review

Het interview is ook echt butt met dubbel t, zo diep gaat die gast Dave zn kont in...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-06-2011 18:23 by Staalman Profiel van Staalman

Sowieso erg hoge cijfers bij de LoM...
Autopsy 97
Wolverine 96

Bedenkelijk... En ook erg bedenkelijk dat die review van M.A geplaats is. Die is echt door een blinde fanboy geschreven die nog nooit ander muziek heeft gehoord...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-06-2011 18:34 by De Ulk Profiel van De Ulk

Vroeger had je de LOM-school, zouden ze het daar geleerd hebben?


Bareuh...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 18:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 18:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik voel een topic aankomen...


I wish I was a butterfly


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 05-06-2011 18:48 by JWurm Profiel van JWurmhttp://www.lordsofmetal.nl

t valt op zich nog wel mee met de cijfers, zeker als je kijkt naar het feit dat er meer dan 200 albums per maand door de molen gaan daar. Maar ja...die nieuwe Morbid Angel is wel heel ver naast t potje gepiest.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-06-2011 19:56 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 5 juni 2011 17:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik weet vrij zeker dat Nieuwstad en Flebbie dezelfde persoon zijn hoor.


yup

en welkom terug OWW


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 20:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen