|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een gabberbeat kan tot zeer gave nummers leiden, dat is ook niet het punt. De nummers zijn kwalitatief gewoon slecht. Trey's gitaar klinkt in het 2e nummer alsof de cd overslaat. |
|
quote: ik word al iets enthousiaster |
|
copy paste remix style is dat. Ik denk trouwens dat de beats nog ingespeeld zijn want het is 1 enorm triggerfestijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
heeft iemand misschien de songwriter credits voor me? het schijnt dat vincent de helft van het album heeft geschreven, ben toch wel benieuwd welke nummers dat nou zijn. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: The Berzerker. Zo over the top dat het weer goed is. Verder zijn er wel nog wat kleine bands (Iperyt bvb), die het duidelijk een stuk beter doen dan MA. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
voor: na: Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Die foto's verklaren een hoop idd. |
|
En maar schelden op motley crue vroeger hehehehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: EN natuurlijk Mysticum! Ja hoor... |
|
quote: Ik heb op NDF ook m'n kaartje gekocht en laat me niet weerhouden door deze draak van een cd Die setlist ziet er goed uit, we kunnen gerust zijn dat de klassiekers de overhand zullen hebben 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ja maar toen was de cd nog niet uit david vincent heeft in een interview laten weten 100% in het album te geloven en zoveel mogelijk ervan live te zullen gaan spelen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ja das waar, maar ik was sowieso wel gaan kijken, slechte cd of niet 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik word wel nieuwsgierig na al die reacties, maar even downloaden. Is lees trouwens termen als gabber-metal en techno? wat is het nou want daar zit toch nog wel een aardig verschil tussen? Tenzij je alles waar een beat inzit "gabber" noemt |
|
Die verschillende hous stijlen zijn allemaal in hun nummers verwerk dus Trey weet weldegelijk waar hij het over heeft, maar ik trek het niet igg [Dit bericht is gewijzigd door nark op 07-06-2011 17:42] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zijn hier nog Gabber/House liefhebbers. Ik vraag mij af wat zij van die nummers vinden eigenlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ja ik! vandaar dat ik ook zo nieuwsgierig ben, album is binnen, zo even draaien |
|
Zodra je een mening heb dan lees ik het graag Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Too Extreme inmiddels gehoord en met gabber heeft dit weinig te maken, daar is het niet stevig genoeg voor. Zou eerder zeggen Industrial / Techno achtig. Alleen vanaf 5:51 gaat het een beetje de goede richting op Ik zet nog wel een oude The Berzerker plaat op |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Mysticum is geweldig, evenals Diabolicum maar goed dat is gewoon Industrial gemengd met Black Metal. Tering vet daar niet van Edit: en laten we Aborym niet vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-06-2011 18:01] |
|
Ja, precies, allemaal voorbeelden van hoe het wel moet. quote: "allemaal", doe normaal man Zelfs in de stijl die de niet-death metal nummers emuleren zijn ze hoogstens redelijk. Nou ja, misschien dat de afsluiter nog goed te noemen is dan. En de death metal-nummers zijn vrij saai, op wat vette riffs na. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: 5.03? En Jezus Christus, mijn ballen schieten spontaan richting mijn tenen, althans van dit nummer. De rest moet ik maar eens beluisteren. Gezien de bovenstaande reacties kan ik misschien die moeite beter besparen. |
|
Interessant stukje tegen alle negativiteit van Earache label baas Digby Pearson: http://askearache.blogspot.com/2011/06/morbid-angel-illud-divinum-insanus-this.html |
|
Lang stuk verweer, maar ik vind dat deze persoon groot gelijk heeft: quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |