IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Vorige pagina | Volgende pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-04-2011 16:14 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org




Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-04-2011 16:28 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

nou wat een preview.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Trey
Usericon van Trey
Posted 06-04-2011 17:52 by Trey Profiel van Treyhttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 6 april 2011 16:28 schreef Black Jew het volgende:
nou wat een preview.


Wat is er mis mee dan? Ik heb nu in elk geval al wel een goed beeld van de aankomende cd. Geluidsfragmenten zijn natuurlijk nog gaver. Te zijner tijd zet Season of Mist vast zelf wel weer een track online, net als bij andere releases.

Ik heb geen enkele moeite met techno en EBM, maar ik kan me voorstellen dat diehardfans van Morbid Angel toch even moeten slikken...

[Dit bericht is gewijzigd door Trey op 06-04-2011 17:56]


Trey
Usericon van Trey
Posted 06-04-2011 17:54 by Trey Profiel van Treyhttp://metalportal.hyves.nl

Foutje (en volgens mij kan ik eigen berichten niet verwijderen).

[Dit bericht is gewijzigd door Trey op 06-04-2011 17:58]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-04-2011 18:48 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

De limited edition wooden box ziet er geweldig uit


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-04-2011 18:59 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 6 april 2011 17:52 schreef Trey het volgende:
Wat is er mis mee dan? Ik heb nu in elk geval al wel een goed beeld van de aankomende cd. Geluidsfragmenten zijn natuurlijk nog gaver. Te zijner tijd zet Season of Mist vast zelf wel weer een track online, net als bij andere releases.

Ik heb geen enkele moeite met techno en EBM, maar ik kan me voorstellen dat diehardfans van Morbid Angel toch even moeten slikken...


om een lang verhaal kort te maken....ik koop het toch wel/

Morbid angel is a brand you can trust.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-04-2011 19:03 by bokaj Profiel van bokaj

Check het luistertopic, Black Jew. [/oftopic]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2011 0:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 april 2011 9:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Relevantie?


Omdat er in jouw post enorm vaak de suggestie wordt gewekt dat je niet echt geïnteresseerd bent maar slechts de discussiewarrior wilt uithangen.

quote:
Uhm, nu draai je de zaak een beetje om. Als jij zo'n boude statement wil doen dat Trey een 'paradigm shifter' is ligt de bewijslast toch echt bij jou


'Bewijslast' kun je naar vragen, maar bij voorbaat iets of iemand niet serieus nemen is slechts schofferend.
Nou begrijp ik wel dat cocky gedrag scoort op een forum, want er zitten er op z'n zachtst gezegd hier wel een paar van op, maar daarmee verpest je dus ook de lol van een discussie te voeren.

Nog een boude statement: Morbid Angel is creatief gezien dood. 1984-2003 RIP.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 8:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 april 2011 0:36 schreef Mutilator het volgende:
Omdat er in jouw post enorm vaak de suggestie wordt gewekt dat je niet echt geïnteresseerd bent maar slechts de discussiewarrior wilt uithangen.

Da's heel fijn. De vraag staat.
quote:
'Bewijslast' kun je naar vragen, maar bij voorbaat iets of iemand niet serieus nemen is slechts schofferend.

Nou begrijp ik wel dat cocky gedrag scoort op een forum, want er zitten er op z'n zachtst gezegd hier wel een paar van op, maar daarmee verpest je dus ook de lol van een discussie te voeren.

Wacht dan niet twee weken met antwoord geven Dat is pas arrogant, een of andere epische mening hebben en die niet toe willen lichten. Heb je overigens nog steeds niet gedaan. Voor iemand die serieus genomen wil worden maak je het me wel erg moeilijk.
quote:
Nog een boude statement: Morbid Angel is creatief gezien dood. 1984-2003 RIP.

Da's geen boude statement. Sinds 2003 geen album uitgebracht, dus ze zijn per definitie creatief dood geweest sindsdien.

1984-1995 RIP.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-04-2011 8:21]


I wish I was a butterfly


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2011 10:09 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Deze onzin ga ik beter maar niet op in.

Voor mensen die nog meubulair missen:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-04-2011 10:11 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

fail


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 10:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 april 2011 10:09 schreef Mutilator het volgende:
Deze onzin ga ik beter maar niet op in.

Onzin? Kerel, de onzin is het enige waar je de hele tijd op ingaat. Want net als altijd wil je de serieuze discussie niet aangaan, drop je nu maar wat gereutel waar men schijnbaar uit af kan leiden wat je bedoelt, en hul jezelf liever in nevelen om vanuit daar een beetje boe te roepen

Doe toch normaal, man.


I wish I was a butterfly


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-04-2011 10:27 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 7 april 2011 10:11 schreef Spirit In Black het volgende:
fail


+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-04-2011 10:37 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 7 april 2011 10:09 schreef Mutilator het volgende:
Deze onzin ga ik beter maar niet op in.



quote:
Op 7 april 2011 10:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Onzin? Kerel, de onzin is het enige waar je de hele tijd op ingaat. Want net als altijd wil je de serieuze discussie niet aangaan, drop je nu maar wat gereutel waar men schijnbaar uit af kan leiden wat je bedoelt, en hul jezelf liever in nevelen om vanuit daar een beetje boe te roepen

Doe toch normaal, man.





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 10:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Oh, ik heb niet de illusie dat ik zijn ongelijk aan hem duidelijk kan maken hoor


I wish I was a butterfly


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2011 10:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Spot on Count Usher

AG: als je er de tijd voor hebt; ga dan maar iemand anders arrogant noemen, terwijl je tegelijkertijd niet de illusie hebt diegene van diens ongelijk te kunnen overtuigen met je puntjesneukdiscussietactiek; hopelijk dat die persoon wél binnen je reactietermijn van 2 weken antwoordt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 07-04-2011 10:50 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 7 april 2011 10:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oh, ik heb niet de illusie dat ik zijn ongelijk aan hem duidelijk kan maken hoor

Nee, go on..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 13:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 april 2011 10:50 schreef Naturens Galleri het volgende:
Nee, go on..

Mag toch al even duidelijk zijn dat ik me daar alsnog weinig van aantrek
quote:
Op 7 april 2011 10:46 schreef Mutilator het volgende:
Spot on Count Usher

AG: als je er de tijd voor hebt; ga dan maar iemand anders arrogant noemen, terwijl je tegelijkertijd niet de illusie hebt diegene van diens ongelijk te kunnen overtuigen met je puntjesneukdiscussietactiek; hopelijk dat die persoon wél binnen je reactietermijn van 2 weken antwoordt.


Met je "puntjesneukdiscussietactiek", sterk hoor :') Als jij het puntjes neuken vindt, prima, maar ik hoefde echt niet naar 'puntjes' te zoeken om fouten in jouw verhaal te vinden. Als ik iets verkeerd opvatte of zei kun je dat gewoon zeggen. Dus, heb je er ook nog daadwerkelijk iets tegen in te brengen?

Hier, voor het gemak:

OK, dus Trey is zich er bewust van dat er paradigma's zijn en dat er manieren zijn om buiten paradigma's te stappen. Artiesten vertalen het metafysische naar iets fysisch. En zegt, in het heel kort, dat er geen andere realiteit dan onze perceptie is. Nou, daar kan ik het helemaal mee eens zijn.

Ik zie alleen nog steeds niet hoe hij dan een 'paradigm shifter' is. Welk paradigma heeft hij dan verschoven, volgens jou? Doet hij ons radicaal anders naar muziek kijken, heeft hij de regels daarvoor herschapen? Death metal? Filosofie?

Ik zie het echt niet, hoor. Een paradigmaverschuiving is niet iets wat je zo even kan claimen. Dan moet er toch echt wat gebeurt zijn en moet je een significante impact hebben op het denken van vele mensen. Er moet een diepgaande, breed gedragen, duidelijke en blijvende verandering zijn van het pre-Trey- naar post-Trey-tijdperk. En ook binnen death metal haalt hij dat toch echt niet.

Niet om de invloed van Trey en Morbid Angel zomaar weg te cijferen, hij/het heeft/had natuurlijk van ontegenzeggelijke impact op death metal. Maar een paradigmaverschuiving, nee. Death en Chuck Schuldiner zou ik nog een 'paradigm shifter' kunnen noemen, maar dat vind ik eigenlijk ook al te ver gaan. Dan eerder dat alle mensen die aan de wieg van death metal stonden de paradigmaverschuiving voor elkaar hebben gekregen.

Er is ook een substantieel verschil tussen een paradigma verschuiven en je niks aantrekken van een paradigma. In die tekst refereert hij veel meer aan het tweede, maar dat is evengoed vrij ridicuul. Trey heeft wel nieuwe dingen bedacht, maar houdt zich toch echt grotendeels aan de bestaande paradigma's omtrent muziek en metal.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 13:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

http://angemorbide.free.fr/interview33.html
"The music is always so important. It's art; it's an expression. When I write Some riffs and stuff, I'm thinking I'm making a difference; I'm trying to add something that maybe will fuel other People In the some way that I was fueled and fed by Eddie Van Halen when he first appeared. To me he is the most Important living guitar player there 's, at least In America, because he changed so much.

I would like to change things. Maybe not on that scale, but I do have a lot of ideas, I am a paradigm shifter - In other words, I like to go out and try to build something from in here (taps chest). It doesn't matter what's cool today, it doesn't matter if it doesn't fit in. I write a song because ultimately I wanna press this song on CD with a great sound and be able to Sit down and enjoy it. That is a total self-indulgence. I wrote the riff for "where the slime" and to me that had to be built. When I listen to it I think it's a wonderful thing. The next step is when I can share that with others."


Hij vindt zichzelf dus een paradigmaverschuiver omdat hij dingen doet die hij wil doen ongeacht of ze hip of passend zijn. Dan ben je helemaal geen paradigmaverschuiver, ongelukkige woordkeuze van Trey. Nou goed, hij hoopt daarbij ook dat anderen erdoor geïnspireerd raken. Als dat op echt grote schaal zou lukken (Eddie van Halen is dan een goed voorbeeld, ja) en daardoor muziek echt zou veranderen zou je hem een paradigmaverschuiver kunnen noemen maar dat is niet bepaald aan de orde hier.

Sowieso, dat je dat in je eentje voor elkaar zou krijgen, man man man. Over arrogantie gesproken


I wish I was a butterfly


Trey
Usericon van Trey
Posted 07-04-2011 13:27 by Trey Profiel van Treyhttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 7 april 2011 10:09 schreef Mutilator het volgende:
Deze onzin ga ik beter maar niet op in.

Voor mensen die nog meubulair missen:




Hahaha, die special edition is echt huge! Zijn er misschien ook foto's van het leren boekje waar de cd in zit?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 13:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 april 2011 13:27 schreef Trey het volgende:
Hahaha, die special edition is echt huge! Zijn er misschien ook foto's van het leren boekje waar de cd in zit?

http://e-shop.season-of-mist.com/en/items/morbid-angel/illud-divinum-insanus/wooden-triptych-foldout-box/26627

Hmm, beetje kleine foto...

Season of Mist is wel flink bezig met dure/grote special editions, zeg! Bij Septicflesh ook al een aardig prijzig pakketje.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2011 13:39 by spectre Profiel van spectre

Maar welke albums heb jij nou van MB, ik wil het weten potverdomme!
Ik heb enkel Formulas Fatal to the Flesh Puik plaatje wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 13:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 april 2011 13:39 schreef spectre het volgende:
Maar welke albums heb jij nou van MB, ik wil het weten potverdomme!
Ik heb enkel Formulas Fatal to the Flesh Puik plaatje wel

Mweh.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2011 13:47 by spectre Profiel van spectre

Niet zo leuk?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 13:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Oh, het is niet slecht. Maar ik heb wel liever het eerdere werk.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen