|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En op drums? Drumkit from hell zeker |
|
Formulas II? Jammer. Covenant en Dominate vind ik geweldig, de rest eigenlijk niet. Totaal niet, ook het oude werk niet Hafgufa |
|
Zo gaat de Z nog langer duren. VIESPEUK!!! |
|
De tweede versie: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tourtje met Entombed AD of Terrorizer LA? |
|
David Vincent moet gewoon lekker zijn country ding blijven doen.... Dit doet ie echt niet meer omdat ie Morbid Angel zo gaaf vind... TUFKAM |
|
Nee, he. Weer een band soap. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hahaha, tja.... lampje |
|
quote: Heel saaie track, jammer genoeg. Ik blijf voorlopig wel hangen bij de F-plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gelukkig bemoeit Trey z'n ma zich er nu ook mee. Awwwww... http://www.blabbermouth.net/news/trey-azagthoth-mother-accuses-david-vincent-of-riding-morbid-angel-guitarists-coattails/ [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-12-2016 14:14] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Best pretentieus om je band I Am Morbid te noemen, terwijl je gewoon een ripoff bent. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Spelen ze ook Celtic Frost nummers? |
|
Oeh! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wel Queensryche nummers |
|
I am Morbid staat nu ook in Nederland geboekt. Het Paard in Den haag & in 013, Tilburg. Oa op 9 juni als ik me niet vergis. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: vraag me echt af als je die band gaat zien en ze hebben goede sessie gasten of je Trey dan mist.. |
|
Doe die solo's maar eens na. ;-) [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 13-04-2017 10:00] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ga dr wel kaartjes voor halen, ben benieuwd. |
|
quote: Hij heeft 90% van de muziek geschreven, dus ja zonder hem klopt het gevoelsmatig dan niet voor mij. Hoe goed die andere gasten ook zullen spelen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: zullen heus wel sessie gasten die 3 rondjes om Trey heen spelen, maargoed het gaat over of ze te feeling goed over kunnen brengen. Qua gevoel snap ik het wel, al heb ik bij Morbid Angel vooral iets met de zang van David Vincent, die andere platen kunnen me ook niet zo boeien omdat het een saaie voordracht is. |
|
quote: Technisch moeilijk zijn ze ook niet, ze zijn gek en weird moeilijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
meneren kan wel spelen.. wel volgens mij vreselijke hippe LA metal gasten [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 13-04-2017 13:15] |
|
Hier wat mogelijkheden om de vaardigheden van MA te controleren: 25-5-2017: 27-5-2017: 28-5-2017: 29-5-2017: 31-5-2017 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-06-2017 20:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |