|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: David Vincent heeft wel een punt als hij zegt dat veel metalliefhebbers niet open staan voor stijlvreemde elementen. Het is alleen jammer dat de nieuwe MA plaat een combinatie is van een aantal halfbakken experimenten (Too Extreme, Radikult)en stel standaard deathmetal deuntjes die het in 1995 erg goed gedaan zouden hebben, maar tegenwoordig nogal armoedig aandoen. Dit zeker in vergelijking met het recente materiaal van Obscura, Behemoth en Nile.. I'm really good at that saving the world stuff, I'm even wearing my special saving the world boots! |
|
quote: Hoe was het in Enschede dan? Met een beetje geluk staan er straks nog wel iets van 1500 bezoekers. Ik heb mijn kaart ook niet in de voorverkoop gehaald maar ben er straks wel bij... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Will do Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Enschede was lekker vol, maar het balkon was dicht. Verder was het erg cool, vooral Tim Yeung is erg gaaf om naar te kijken, Dat "I am Morbid" roepen deden ze gisteren niet gelukkig. ook geen Too Extreme en Radikult gehoord. gelukkig |
|
quote: Welke nummers speelden ze wel van de nieuwe plaat? I'm really good at that saving the world stuff, I'm even wearing my special saving the world boots! |
|
Ik heb niet de hele show gezien, maar Nevermore, I am Morbid, en dat andere deathmetalnummer dat ze vrijgaven verder bijna heel Convenant [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 12-06-2011 11:12] |
|
Hmmm..ik heb zo het idee dat Illud een nog grotere flop gaat worden dan de vorige plaat..zeker vanuit een commercieel perspectief.. I'm really good at that saving the world stuff, I'm even wearing my special saving the world boots! |
|
quote:Daar was de support ook niet heel speciaal |
|
Klopt, maar dat is de schuld van Morbid Angel , zij hebben de supports bepaald. Met niet speciaal bedoel ik dat niet negatief, alleen kosten kaarten 24 euro. Dat is veel geld en in 013 zijn de supports en de hoofdact toch meer van hetzelfde laken een pak. Ik hoop dat ze hebben opgelet tijdens onze show, dan weten ze voor de volgende plaat hoe je deathmetal en electronica moet matchen. |
|
"This is death metal's St. Anger. I said it." Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik deel de mening van bovenstaande video. |
|
quote: eerder dunne drek. maar goed smaken verschillen, en ieder zijn ding. Ikzelf ga geen energie meer verspillen aan de huidige morbid angel. Ik luister wel naar de laatste van Autopsy... |
|
Goh ja de wereld zit vast en zeker te wachten op een of ander betoog over wat een of andere nerderige sukkel die grappig denkt te zijn van de nieuwe Morbid Angel vind. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 12-06-2011 17:25] don't mistake lack of talent for genius |
|
Goed shirt, dat dan weer wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als 'ie al 8 jaar wacht groeit z'n haar wel erg langzaam. |
|
quote: Afgezien van zijn nogal overdreven manier van doen heeft hij in de basis gewoon gelijk imho I'm really good at that saving the world stuff, I'm even wearing my special saving the world boots! |
|
Dat viel helegaar niet tegen. Ondanks de disco broek van Trey en het Nikki Sixx uiterlijk van David was het gewoon prima. Hele hoop Altars of Madness, Blessed are the Sick en Covenant, paar van Domination, (volgens mij) eentje van Formulas en 3 nieuwe nummers (Existo Vulgare, Nevermore en I am Morbid) en die nummers pastten prima tussen de rest. Prima geluid ook. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 12-06-2011 22:20] |
|
Nou ja, nieuw. Nevermore spelen ze al jaren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Aangezien ik ze al jaren niet gezien had voor vandaag was het voor mij een nieuw nummer |
|
Het moet niet gekker worden. Zelfs bij death metalbands wordt al gezeken over uiterlijk tegenwoordig? Hoe nichterig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik word anders wel een beetje benieuwd naar die discobroek van trey. Wat is dat precies, een discobroek? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een zwarte broek met wijde pijpen (zo zag het eruit van waar ik stond) en een zilveren streep aan de zijkant. Verder was dat alleen een constatering, geen zeiken, voor mijn part gaat hij er in een Borat badpak staan. |
|
Natuurlijk wel hagelwitte hoge gymschoenen er onder? Toch? Anders zou het niet kloppen, het plaatje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die waren uiteraard van de partij |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |