|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die industrial shit lach ik om. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Klopt, het zit hem in de uitwerking, de ideeen zijn niet eens slecht, maar als je dan en gabberbeat wil gebruiken zorg dat ook dat het Thunderdomewaardig is. Too Extreme klinkt als een natte krant Misschien moeten wij 2 X-treme coveren op de nieuwe TMDC, even laten horen hoe het wel moet. |
|
quote: Nah, eigenlijk 30/100 Laatste in de soundcheck. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-06-2011 17:04] |
|
quote: Amerikanen kunnen dat sowieso niet, daar moet je Nederlands of Italiaans voor zijn. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat ziet Trey er toch altijd uit als een junkie met z'n dunne armen en ingevallen gezicht.. en het interview is natuurlijk wel oud, zegt niks over hoe die er nu over denkt. |
|
quote: nee maar het zegt wel dat ie boter op zijn hoofd heeft ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
MORBID ANGEL Raising Money For Drummer PETE SANDOVAL's Medical Bills - July 13, 2011 Florida-based extreme metallers MORBID ANGEL have announced that they will be carrying a "Pete Commando Sandoval" T-shirt on upcoming tours. This shirt is to help raise money for the band's drummer, Pedro "Pete" Sandoval, and his extensive medical bills. The band plans to sell this shirt on every show and 100 percent of all the profit will go to Pete directly. Ja, want van de cd inkomsten kunnen ze waarschijnlijk nog geen doosje pijnstillers kopen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Sowieso niet, wat iedereen download die shit toch... an evil incarnation of DEATH! |
|
Pete is de zoveelste muzikant zonder medical insurance.. Aankomende band met Brunelle en Browning: http://richardbrunelle.com/home.html The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: daar ben ik wel benieuwd naar! |
|
quote: +1 |
|
Reign of chaos is een voorproefje: http://richardbrunelle.com/music.html [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-07-2011 12:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat klinkt hoopvol, zitten een paar lekkere tempos in |
|
...als je je niet verzekerd, moet je ook niet zeiken. co-operation not competition! |
|
Je weet dat zorgverzekeringen in Amerika bijna onbetaalbaar zijn als je je inkomen verdient als kunstenaar? |
|
Wellicht over een paar maanden op EMM te zien... |
|
quote:Je vergeet Duisters..oftewel Duitsers |
|
quote: Wat overigens nog knap lastig is als artiest met een variabel inkomen. Ach, daar gaan we in dit land ook naartoe uiteindelijk. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: dat mensen op de straat komen te liggen door totaal geen vangnet voor is? Is maar waar je op hoopt. (en ik ben ook best voor een streng beleid maar als je echt ziek ben mag je van mij wel een uitkering) |
|
Mede mogelijk gemaakt door Irritante Klootzak: |
|
:') Wat kinderachtig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |