|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik begin ook wel nieuwsgierig te worden naar die CD. Istie al uit? |
|
Sinds maandag. |
|
Dit vindt Pete Sandoval er zelf van: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=197591456953349&id=147192221993273¬if_t=feed_comment The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Leonardo Rivas Adrian geplaatst op Pete "Commando" Sandoval Pete, ik heb om iets te vragen, omdat ik echt uitzien als een drummer uit de schelp van de papegaai, maar ik hoop dat je het niet erg: ik hou echt van de laatste album dat u gebracht met morbide? gelezen in samenhang met de andere punten van kritiek, de fans wat ze schrijven in de forums en ga zo maar door? Ik heb echt teleurgesteld, lijkt het ministerie of Static X, ik heb de death metal die nam me mee naar de eerste van Morbid man hoort te vinden! Ik denk dat de laatste ASCO (en niet persoonlijk, het is mijn bescheiden mening). Groeten. ------------------ Pete "Commando" Sandoval Hey Adrian? k waarheid is dat je weinig verloren of zoiets? door k de hele grootste deel van de wereld weet nu en ik k 'Pete Sandoval', niet aanraken, dat walgelijke muziek! k en klinkt als Morbid. En de waarheid en weet: dit nieuwe album hebben genomen k is de slechtste k hooi! "Het is een shit :-) Maandag OM 23:15 · 13 mensen ------------------ Pete "Commando" Sandoval Ik geef hem een 0,5 van de 10! K RAMP !!!!! ( Maandag OM 23:17 · 10 Personen ------------------- Godslasteraar Christgrinder Pedro hahaha geweldig! is wat ik dacht! nu laten zien hoe ze drums spelen op Yeung! Damn! dinsdag OM 01:57 · 1 Persoon |
|
Drummer uit de schelp van een papegaai is wel een mooei trouwens, die moet ik onthouden. |
|
Nu ik 'em vaker heb gehoord, zijn die gabber-nummers nog steeds ruk. De andere nummers echter, zijn echt gegroeid. Meer zelfs: als je met de program-knop die gabber-onzin skipt, heb een meer dan degelijke Morbid Angel EP. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vind eigenlijk alleen Nevermore een lekker nummer, omdat het eens geen triggerfest is Black seeds of bunny! |
|
quote: knetter vaag. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:'Speeddemon' Sandoval. Wel meer dan speed denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
vraag me af of het de echte Pete Sandoval wel is die zich zo negatief uitlaat, hij zou immers weer terugkomen als ie weer hersteld is Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik zal wel apaat zijn.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Black seeds of bunny! |
|
Briljant! Ja hoor... |
|
Uhu, still LOL'ing Black seeds of bunny! |
|
quote: Sinds vorige week vrijdag. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik ben nu wel benieuwd naar de volgende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
whahahahha.....lache filmpje |
|
quote: Zo lang geleden dat er nu alweer mensen zijn die niet x aantal pagina's terug hebben gelezen en dat ook niet gaan doen. Minstens één in ieder geval dus ik heb geen spijt van mijn herhalen van dit best grappige filmpje "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Daar was ik ook niet op uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
CANCEL MY PRE-ORDER!!! |
|
beetje saai eigenlijk signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |