|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfs hier al metrogelul. Sjonge. Ik zal Bas Kosters eens vragen of hij zich in de discussie wil mengen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jani denkt er het zijne van. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Graag, want witte hoge gympen kunnen echt niet meer op die leeftijd, dat hij dat niet snapt. Hij had al jaren geleden overgestapt moeten zijn op zwarte, lijkt mij vrij logisch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik krijg altijd ruzie met vrouwen over dit soort zeikdingen. Alleen daarom al draag ik het liefst witte sportsokken enzo. Dat mag niet van de fashionpolitie, dus doe ik het lekker toch, nah. En ik draag ook teenslippers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Teenslippers in combinatie met witte sokken? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
@ bas: Maakt mij allemaal absoluut niet uit. Naast mijn lichtelijke fascinatie omtrent trey's schoenkeuze (ik ben een beetje een sneakerknakker, al meer dan 25 jaar) vind ik het allemaal prima. Ik ben ook niet echt het persoon om daar uitspraken over te doen. Als er al iemand niet van de mode qua kleding is, dan ben ik het wel. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-06-2011 23:08] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het leek wel of Trey een trainingsbroek aanhad, met van die drukkers aan de zij Die witte gympen gingen nog wel opzich hoor, hij stond ook heel het optreden met z'n haar voor z'n gezicht te spelen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
plaatje erbij dan maar? maar was vet eerste 2 nieuwe nummers waren goed te doen, nog steeds geen fan van i am morbid. voor 't eerst sinds waldrock '96 dat ik ze zag, geweldig om die ouwe nummers weer live te horen the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
De gitaristen onder ons weten hoe belangrijk schoenen zijn als je een floorboard moet aansturen. Zo heb ik ooit ervaren dat Line6 floorboards en New Rock battleboots niet samen gaan. De button bleef tussen het profiel van de zool steken. Tenzij je Metallica heet, die hebben mensen onder het podium die de distortion voor de heren aantrappen |
|
Yeah en die lui onder het podium moeten dan ook New Rocks aan en als het mis gaat worden ze ontslagen! Maar heb weer wat gemist zo te zien.. |
|
quote: Bij voorkeur nog een witte broek en hemd erbij? Niet schoon te houden. Daarom draag ik donkere kleding. Wordt minder snel smerig. Je vrouw doet zeker de was? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
vette show gister in de 013 hoor. was goed te pruimen! |
|
een vriend van me heeft een plectrum van Trey gekregen. aan een kant staat een piranha afgebeeld en "chewing inc." en op de andere kant staat "PWN" wat is dat eigenlijk? |
|
quote: En het was nog best druk eigenlijk. De setlist zag er ongeveer zo uit: Immortal Rites, Fall From Grace, Rapture, Pain Divine, Maze of Torment, Sworn to the Black, Existo Vulgoré, Nevermore, I Am Morbid, Angel of Disease, Lord of All Fevers & Plague, Chapel of Ghouls, Dawn of the Angry, Where the Slime Live, Blood on My Hands, Bil Ur-Sag en God of Emptiness. |
|
Je vergeet World of Shit, die speelde ze gelijk achter GoE aan Het was iig erg tof allemaal gister! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het was gisteren zeer geslaagd: Centurian en Severe Torture waren allebei zeer goed bezig en Morbid Angel was fantastisch! I am Morbid werd ingezet nav publieksreacties ipv andersom wat ik wel minder geforceerd vond. Het blijft wel een oersaai, MA-onwaardig nummer. Helaas geen Lions den, Vengeance is mine of meerdere BATS nummers, zelfs geen toegift, maar nav hiervan toch besloten MA nog wat vaker op deze tour te gaan aanschouwen. quote: Hej leuk, kan je foto's linken ajb? Chewing inc is een oud project dat Azagthoth met Mike Davis van Nocturnus wou doen: een instrumentale plaat die nooit gemaakt is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: what's new.... ? |
|
David Vincent is de beste deathmetal vocalist ter wereld! Wat 'n strot hebt die vent zeg. De foto's van de show in 013 (inclusief Trey's Trousers, whoahahahaha) staan online: http://bit.ly/jXYY7x Ook van Severe Torture heb ik wat plaatjes online gezet: http://bit.ly/jtrn4m |
|
Gisteren op Studio Brussel een nieuw nummer gehoord, de presentator kraakte het nieuwe album geheel af. Teveel vernieuwing qua sound enz, volgens hem. Nu, ikzelf ben niet zo'n Morbid Angel fan, maar ik hoorde de 'ouwe' Morbid Angel er toch nog goed in. Al bij al, een band die een come back maakt verliest een deel fans, wint er nieuwe. Zo gaat dat nu eenmaal. Fan zal ik nooit worden, maar er van gana lopen doe ik ook niet bepaald. Ok schijfje, me dunkt. [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 13-06-2011 15:36] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Welk nummer draaiden ze dan bij Studio Brussel? Het feit dat ze het doen is wel bijzonder, dat zie ik ze hier in Nederland bij Radio 538, Veronica of 3FM nog niet zo gauw doen. Morbid Angel is nou niet bepaald mainstream metal zoals Metallica en Rammstein Wat de DJ ervan vindt is zijn mening, zoals er zovelen zijn, net zoals jij en ik er 1 hebben. Eigenlijk vind ik nu dat alleen Too Extreme een misser is op de cd, Radikult vind ik geen misser want die begin ik steeds beter te vinden. I Am Morbid is een simpel nummer en niet echt à la MA, maar het is niet slecht. Gisteren in Tilburg vond ik ze geweldig, de 3 goeie brute nummers van de nieuwe cd pastten prima tussen alle oude nummers 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: je vergist je! dat is nl. Kam Lee |
|
quote: ik heb helaas geen fotos maar jij bent lid van het MA forum dus ik denk wel dat je weet hoe die plectrum eruit ziet maar waarom zou hij daar plectrums van hebben laten maken als het nooit iets geworden is? waarom dan niet gewoon MA plectrums? en wat betekent "PWN" dan? [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 13-06-2011 20:39] |
|
quote:Promoteam Witte Nagellak. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hahaha ... Pijpen waar nodig |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |