IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Vorige pagina | Volgende pagina
Lampje
Usericon van Lampje
Posted 19-06-2015 0:30 by Lampje Profiel van Lampje

quote:
Op 18 juni 2015 20:02 schreef De Vieze Man het volgende:
Zal allemaal best, maar ík hoor MF er iig niet in terug.

Angel Of Disease, Ancient Ones, Abominations, en meerdere tracks, zijn duidelijk beïnvloed door de Nuns en Melissa elpee van MF wat betreft het plaatsen van soli in het arrangement. Alleen klinken de soloos en de muziek in het geheel totaal anders.

Ik ben na Domination afgehaakt, en de eerste 2 vind ik de beste. "Blessed are the Sick" zie ik zelfs als één van de beste DM albums ooit gemaakt. Hoewel deze naar hedendaagse maatstaven behoorlijk rammelt qua strakheid, zijn er maar weinig platen gemaakt die in het geheel een beleving is als deze. Het gaat van snel naar traag, van lompsnelle chaos naar laidback, en dat in het geheel van de plaat. Erg gaaf gedaan. En gave vreemde riffs, maar dat is Azagthoth nog steeds niet verleerd. Ook op I.......whatever staan er nog ladingen vreemde riffs die gewoon erg vet zijn.

lampje

tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 19-06-2015 4:55 by tomcat ha Profiel van tomcat ha

ik vind het toch maar mooi dit dramalama. Entombed AD, immortal ontploft, queensryche doet prachtig. mooie tijden voor relnichten zoals ik.

Ik hoop dat met tucker er word terug gegrepen naar F. Toch hun beste plaat na altars vind ik en bovendien een stijl waar nog redelijk wat te verkennen valt en ik denk dat Trey daar gewoon ook behoefte aan heeft.

De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 19-06-2015 7:54 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

@lampje: aha!

VIESPEUK!!!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-06-2015 14:07 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Exit Destructhor:

Norwegian guitarist Destructhor (pictured; a.k.a. Thor Anders Myhren) has officially left MORBID ANGEL. He says in a statement: "I would like to announce that I, Destructhor, as well am out of MORBID ANGEL. Due to issues of them wanting to work with someone more local. Actually pretty good news to me, since I personally decided to leave MORBID ANGEL after the last tour we did in Europe in November/December 2014. It is definitely time for me to move on with the Norwegian extreme act MYRKSKOG. This is where I truly belong and exciting things are happening! A new record is being released next year with coming tours, festivals and so on. So it's time to step it up and prepare for war with my Norwegian/Swedish brothers in MYRKSKOG."

He adds: "As for MORBID ANGEL, I wish them all the best with everything! It's been a lot of great experiences! No hard feelings at all and may the future bring us all to another dimension!"

Read more at http://www.blabbermouth.net/news/morbid-angel-parts-ways-with-guitarist-destructhor/#2pRKEotr8gXtHTgD.99

Goed nieuws voor Myrkskog!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2015 18:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

signature

De Vieze Man
Posted 19-06-2015 18:47 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

VIESPEUK!!!

Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 19-06-2015 19:01 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Ondertussen snap ik er idd geen reet meer van

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-06-2015 1:08 by caron Profiel van caron

Dat die gasten nog het lef hebben om iets uit te brengen na Illud...

Het is dat Trey nostalgie is of ze konden het allang beschuitjes gaan eten.

Ik koop het nieuwe album alleszins niet.
Niét.

En nu gaan we vegen

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2015 2:53 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Bassist/vocalist David Vincent of Florida death metal veterans MORBID ANGEL has released the following statement:

"I had good communication with Trey [Azagthoth, MORBID ANGEL guitarist] yesterday and we agree that there are incompatibilities with regards to us working together.

"Trey and I have accomplished amazing things together over the past 30 years and I wish him the best with his future projects. Out of respect for the legacy of these accomplishments, I encourage MORBID ANGEL fans to not take sides, because I am not.

"I look forward to sharing my regenerated death endeavors with all of you in the near future. Until then, stay Morbid!"

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2015 2:53]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-06-2015 7:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Trey Azagthoth Parts Ways With Morbid Angel

Founding guitarist Trey Azagthoth announced today that he is parting ways with death metal titans Morbid Angel. The news follows in the wake of the dissolution of the current lineup, with bassist/vocalist David Vincent, drummer Tim Yeung, and guitarist Destructhor all dismissed by Azagthoth. Now the only continuous member in Morbid Angel’s nearly 30-year run plans to depart as well.

“The situation in the band has become untenable, with musical and financial considerations remaining unresolved. I can no longer commit to participating and performing in this fashion,” stated Trey, “I wish [returning bassist/vocalist] Steve Tucker the best with Morbid Angel, and I am looking forward to new endeavors of my own.”

At press time, sole remaining member Steve Tucker is sitting in front of his computer with a stunned expression and his mouth hanging open.

Boeiender

Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 20-06-2015 11:21 by Ravnajuv (Redacteur) Profiel van Ravnajuvhttp://https://www.facebook.com

Ah, de centjes zijn binnen bij Dave

Hafgufa

De Vieze Man
Posted 20-06-2015 12:17 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

quote:
Op 15 juni 2015 22:17 schreef De Vieze Man het volgende:
Wat een soap weer, zeg.

VIESPEUK!!!

vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 20-06-2015 12:20 by vegancannibal Profiel van vegancannibal

Zolang ze Altars en Blessed bij mij in de kast laten staan mogen ze voor mijn part met de tourbus een ravijn inrijden.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-06-2015 13:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 juni 2015 7:35 schreef MR. N het volgende:
At press time, sole remaining member Steve Tucker is sitting in front of his computer with a stunned expression and his mouth hanging open.

Je moeder.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2015 13:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Tyranny of tradition, De Speld onder de metalsites.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

De Vieze Man
Posted 20-06-2015 13:19 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

quote:
Op 18 juni 2015 11:51 schreef spectre het volgende:
duidelijk een grap

Nou ja... Ik trapte er weer ruim in.

Ik zie het iig niet op blabbermouth staan.

VIESPEUK!!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-06-2015 15:16 by spectre Profiel van spectre

Jullie maken het allemaal veel erger dan dat het is.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2015 17:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat is er erg aan? Die flauwe Thor is weg, de capabele doch creatiefarme Yeung is weg, Vincent -en dus ook z'n 'songwriting' incl die bar slechte self-referential lyrics- is weg, Tucker is terug en Trey wil weer een killer plaat maken. Het lijkt me juist allemaal een zegen.

Ed
Usericon van Ed
Posted 20-06-2015 21:56 by Ed Profiel van Ed

Misschien moet Trey maar Mike Browning en Richard Brunelle terug halen. Dan krijgen ze waarschijnlijk echt de oude sfeer terug..

De Vieze Man
Posted 20-06-2015 22:34 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Of het oude zeer.

Is er eigenlijk nog trammelant tussen de heren?

VIESPEUK!!!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2015 0:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Trey heeft voor FFttF Richard nog gepolst, maar die was wederom niet in staat om het nieuwe materiaal te spelen.

Mike Browning en Richard Brunelle zouden een project doen vlak na het uitkomen van Illud.., maar dat is nooit van de grond gekomen. Brunelle was een studie begonnen. Hij is wel trots op zijn aandeel in het oude werk maar het is mijn indruk dat hij niet meer als muzikant actief is.

Het zou leuk zijn wanneer Mike Browning een gastrol op het nieuwe album vervult, en daar is hij vast wel toe bereid, maar ik neem aan dat Trey weer een blastbeat drummer wil en dat is Mike allerminst.

Ed
Usericon van Ed
Posted 21-06-2015 10:56 by Ed Profiel van Ed

quote:
Op 21 juni 2015 0:27 schreef Mutilator het volgende:
Trey heeft voor FFttF Richard nog gepolst, maar die was wederom niet in staat om het nieuwe materiaal te spelen.

Mike Browning en Richard Brunelle zouden een project doen vlak na het uitkomen van Illud.., maar dat is nooit van de grond gekomen. Brunelle was een studie begonnen. Hij is wel trots op zijn aandeel in het oude werk maar het is mijn indruk dat hij niet meer als muzikant actief is.

Het zou leuk zijn wanneer Mike Browning een gastrol op het nieuwe album vervult, en daar is hij vast wel toe bereid, maar ik neem aan dat Trey weer een blastbeat drummer wil en dat is Mike allerminst.

Jammer, als Richard solo dingen hoort dan hoor je duidelijk de oude MA terug. Denk dat MA er op vooruit zou gaan qua geluid met hem er weer bij.

Mike Browning is idd niet de beste drummer, maar met hem erbij is het tenminste wel echt een MA en niet Trey met band.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 04-08-2016 0:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

FFttF part 2 coming up.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-08-2016 0:43]

Ed
Usericon van Ed
Posted 10-08-2016 17:38 by Ed Profiel van Ed

Wie spelen er nu dan in z'n band?

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-08-2016 18:01 by nark Profiel van nark

quote:
Op 10 augustus 2016 17:38 schreef Ed het volgende:
Wie spelen er nu dan in z'n band?

Tucker.....

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com