IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 13:05 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 8 december 2011 12:53 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Morbid Angel kan er muzikaal alleen maar op achteruit gaan.


quote:

He was then questioned about what he thought he would have done different on "Illud Divinum Insanus" had he played on the record. "More exreme deathgrind metal and less DJ, boring awful typical I care less industrial experimental same as everybody boring bull!" he said. "This is not what MORBID has been all about! ...Hmmmmmm, and I really care less...!"



Nee dus! MA zal er juist op vooruit gaan



... hoe de hazen lopen ...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 08-12-2011 21:11 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

Ik denk Pete daar niets over te zeggen heeft. Trey en Dave zwaaien daar de scepter(des doods).

En als dat Piet niet bevalt nemen ze Tim wel terug


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 08-12-2011 21:33 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Die laatste plaat doet het heel erg slecht blijkbaar; de limited edition gaat nu al in de uitverkoop bij Dis-corder voor 7,77 en die belachelijke make-up doos kost bij Season of Mist nu 79,- ipv 129,- Volgens mij balen ze bij Season of Mist echt keihard van Morbid Angel. De toekomst ziet er ook niet goed uit voor ze met dat remix album waarvan er waarschijnlijk nog minder verkocht zullen worden.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-12-2011 21:37 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Als ze nou dat remix album een titel met een J hadden gegeven, waren er vast wel fans die het zouden kopen om het alfabet vol te maken. Gemiste kans.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-12-2011 21:57 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 december 2011 10:27 schreef Staalman het volgende:


Hij terug, jammer genoeg.... Hoe slecht dit!

Haha, ik vind het vooral heel... rrrrraarrrrrr..... En erg slordig en onstrak, dat hoor zelfs ik.

Beetje in de categorie, ff denken, Lulu of zo (ook door het onnavolgbaar onstrakke drumwerk).

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-12-2011 22:01]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 08-12-2011 22:30 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

Misschien moet Pete zijn drumstokken aan de wilgen hangen en leadzanger van MA worden.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-12-2011 22:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik denk Pete daar niets over te zeggen heeft.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-12-2011 0:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat komt omdat Trey en Dave daar de scepter (des doods) zwaaien.

Overigens komt er een clipje van Existo vulgore uit, gebaseerd op een of andere ouwe film. Ze doen maar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-12-2011 0:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Die clip. Oei.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 10-12-2011 16:54 by Shun Sacer Profiel van Shun Sacerhttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 8 december 2011 21:57 schreef M. het volgende:
Haha, ik vind het vooral heel... rrrrraarrrrrr..... En erg slordig en onstrak, dat hoor zelfs ik.

Beetje in de categorie, ff denken, Lulu of zo (ook door het onnavolgbaar onstrakke drumwerk).


Ik vind het juist erg gaaf, gewaagd & strak. Vergeet niet dat klassieke muziek veel meer met verdichtingen in tempo's werkt (zeg maar zoals Darkthrone voor de niet classici onder ons). Dat betekent dat je, om in de maat te blijven spelen, juist niet als "metronoom" je drums kunt bespelen, maar dat je je drumslagen bewust een fractie eerder of later dient te spelen. Dat is ongelovelijk moeilijk, vooral omdat je voor elke tijdsverdichting een passende oplossing dient te verzinnen, zonder dat het lelijk wordt. Dit is in het algemeen in tegenstelling met death metal, waar de wens om als metronoom te spelen veel meer aanwezig is ("hoe strakker hoe beter", is daar het devies). Daarom kan deze uitvoering wat vreemd overkomen. Ik vind dat hij die tijdsverdichtingen werkelijk uitstekend speelt, gecombineerd met een subtiele keuze van drumslagen op zijn drumstel.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 10-12-2011 19:48 by Gorath Profiel van Gorath

De kicks zitten er gewoon mijlen naast tijdens snelle stukken!!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-12-2011 20:35 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 10 december 2011 16:54 schreef Shun Sacer het volgende:

Ik vind het juist erg gaaf, gewaagd & strak. Vergeet niet dat klassieke muziek veel meer met verdichtingen in tempo's werkt (zeg maar zoals Darkthrone voor de niet classici onder ons). Dat betekent dat je, om in de maat te blijven spelen, juist niet als "metronoom" je drums kunt bespelen, maar dat je je drumslagen bewust een fractie eerder of later dient te spelen. Dat is ongelovelijk moeilijk, vooral omdat je voor elke tijdsverdichting een passende oplossing dient te verzinnen, zonder dat het lelijk wordt. Dit is in het algemeen in tegenstelling met death metal, waar de wens om als metronoom te spelen veel meer aanwezig is ("hoe strakker hoe beter", is daar het devies). Daarom kan deze uitvoering wat vreemd overkomen. Ik vind dat hij die tijdsverdichtingen werkelijk uitstekend speelt, gecombineerd met een subtiele keuze van drumslagen op zijn drumstel.

Beste jongen, sorry hoor, maar dit is echt een lulverhaal. Wat Sandoval hier doet heeft niks te maken met tempoverdichtingen (of hoe je het ook wilt noemen): dit is gewoon zwabberend en onzeker, oftewel kut gespeeld. En de keuze van welke klap hij waarop geeft is ronduit smakeloos: hij speelt alleen maar letterlijk met de verschillende orkestpartijen mee en trapt daar tussendoor wat doelloze dubbele-bassflarden. Behalve het simpele feit dat hij blijkbaar weer in staat is om te drummen is er echt helemaal niks bijzonders aan dit filmpje. Integendeel zelfs... ik persoonlijk zie hem hierdoor alleen nog maar meer als de Lars Ulrich van de death metal.

En stiekem durf ik te beweren dat ik weet waar ik het over heb.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-12-2011 20:53 by M. Profiel van M.

Ja, wie moet ik nu geloven??

Tempo-verdichtingen of geen tempo-verdichtingen (raar verhaal trouwens, doet me een beetje denken aan lichtinval), ik vind het gewoon onstrak & slordig klinken. Misschien hebben beide debattanten wel ervoor doorgeleerd (van Hexegot weet ik het, ikzelf in ieder geval totaal niet), maar ik ga dan toch voor de uitleg van dhr. Hexegot.

Wel een goeie tip trouwens, van die tempoverdichtingen. Dat ga ik mijn baas eens vertellen als ik er weer eens een potje van heb gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-12-2011 20:53]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 10-12-2011 21:46 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Gebruikte Misty Mourning ook niet regelmatig tempoverdichtingen?


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 10-12-2011 21:58 by Shun Sacer Profiel van Shun Sacerhttp://www.myspace.com/shunsacer

Het belangrijkste is natuurlijk of je het mooi vindt en het houdt op als dat niet zo is. Uiteraard is mijn stelling over tempoverdichtingen in klassieke muziek versus strakheid in metal geen lulverhaal, dat weet jij ook Hexegot. Maar wellicht heb je wel gelijk dat er meer aan de hand is en dat daarnaast een stevig portie rammelarij aan de zijde van de heer Sandoval het geheel een onstrak karakter geeft. Ik vind dat zelf bijzonder meevallen en geniet van deze muziek. Ik zie het als een combinatie van klassieke muziek met death metal drums als begeleiding, geen complexe drumsolo-spot a la Bozzio, en met dat beperkte perspectief heeft Sandoval een mooi stuk ten gehore gebracht. Het enige jammere vind ik dat de toms wat meer galm hadden mogen hebben.

Maar goed, ik lijd vermoedelijk aan het syndroom van faecesinaures danwel down.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-12-2011 8:00 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Niks onstrak. Klopt als een bus. Geluid is ook prima. Zo horen drums te klinken ipv een steriel trigger-geluid. Ik luister dit 100 keer liever dan een willekeurige drumsolo van weer zo'n brutal death metol drummertje met een kit waar elke aanslag hetzelfde klinkt. Just my 2 cents.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 11-12-2011 9:13 by hellhun Profiel van hellhun

Ongelooflijk wat een asociale lui hier zitten, de beste man heeft een zeer zware blessure gehad.



Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-12-2011 9:36 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 11 december 2011 8:00 schreef Count Usher het volgende:

Niks onstrak. Klopt als een bus. Geluid is ook prima. Zo horen drums te klinken ipv een steriel trigger-geluid. Ik luister dit 100 keer liever dan een willekeurige drumsolo van weer zo'n brutal death metol drummertje met een kit waar elke aanslag hetzelfde klinkt. Just my 2 cents.

In je vergelijking tussen dit en een reguliere (death) metaldrumsolo kan ik nog wel meegaan, maar in wat je zegt over de klank echt niet. Deze kit is gewoon niet goed gestemd en klinkt zo dood als wat, vooral snare en bass. En dat 'petserige' bekkengeluid is helemaal verschrikkelijk, het lijkt wel een collectie tinnen speelgoedbekkens of hele slechte midi-samples in plaats van de mooie Sabians die er eigenlijk hangen. Onbegrijpelijk dat Sandoval (en/of de geluidstechnicus) daar niet uit haalt wat er in zit.
quote:
Op 11 december 2011 9:13 schreef hellhun het volgende:

Ongelooflijk wat een asociale lui hier zitten, de beste man heeft een zeer zware blessure gehad.

Ik spreek even voor mezelf: dat is wat mij betreft dus juist het (enige) positieve aan dit filmpje. Desondanks hoor ik hier hetzelfde zwabberende drumwerk terug dat mij van het begin af aan al heeft tegengestaan bij Morbid Angel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 11-12-2011 9:36]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-12-2011 9:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 december 2011 9:13 schreef hellhun het volgende:
Ongelooflijk wat een asociale lui hier zitten, de beste man heeft een zeer zware blessure gehad.


Sinds wanneer is teveel snuiven ook al een blessure?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-12-2011 9:59 by faalhaas Profiel van faalhaas

Even normaal doen tegen Piet.


... hoe de hazen lopen ...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-12-2011 10:34 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 december 2011 9:13 schreef hellhun het volgende:
Ongelooflijk wat een asociale lui hier zitten, de beste man heeft een zeer zware blessure gehad.


O.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 11-12-2011 11:01 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

quote:
Onbegrijpelijk dat Sandoval (en/of de geluidstechnicus) daar niet uit haalt wat er in zit.


drumgeluid van Heretic wel eens gehoord? Een Casiokeyboard klinkt nog beter


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-12-2011 11:15 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 11 december 2011 9:13 schreef hellhun het volgende:
Ongelooflijk wat een asociale lui hier zitten, de beste man heeft een zeer zware blessure gehad.




Prima, maar dan moet hij niet zeggen dat hij terug is. En zonder blessure was het ook een kutdrummer verder hoor...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-12-2011 19:12 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Effe normaal doen tegen Piet!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-12-2011 20:12 by Staalman Profiel van Staalman

Hij begon...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen