|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tering... Stelletje pubers. |
|
Fanboi's! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat was een duur kampvuur, kansloos hoor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nou, echt wel! Ik had hem tenminste op Ebay gezet |
|
Dan kan Irritante Klootzak zich beter Domme Klootzak noemen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Huilie huilie. Strakke actie +1. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
ho eens, ik heb de foto alleen gevonden.... niet gemaakt.. alsof ik überhaupt geld voor die laatste Morbid Angel zou uitegeven, laat staan zo'n domme box... nee, zelfs de mp3's downloaden of luisteren is me al teveel moeite... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Oh maar dat zei Retardo er niet bij, ik neem mijn woorden terug, je ben weer gewoon irritant en niet dom 5 Euro's? Op je muil!! |
|
thanks! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
'Medische' problemen van Pete. Aha. Noemen ze dat zo tegenwoordig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat bedoel je met "dat"? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Een rugoperatie misschien? |
|
Er wordt volgens mij zelfs een benefiet gehouden |
|
nou...dan weet je het wel. Als er in de VS een benefiet voor je wordt gehouden is de zaak hopeloos verloren en ben je ten dode opgeschreven. Als of De Voorzitter zegt dat ze nog het volste vertrouwen hebben in de trainer. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 22-08-2011 8:38] |
|
Ten dode opgeschreven? Pete is niet in levensgevaar ofzo.. Interview met hem (onderaan de Engelse versie): http://somextremo.blogspot.com/2011/09/entrevista-pete-sandoval.html Wat excerpts: Som Extremo: What is your opinion about the new album of Morbid Angel - “Illud Divinum Insanus”? Sandoval: NO COMMENTS! I DON´T PLAY ON THAT ALBUM! Som Extremo: If you had recorded the album, what do you think you would have done different in “Illud Divinum Insanus”? Sandoval: MORE EXREME DEATHGRIND METAL AND LESS DJ, BORING AWEFULL TYPICAL I CARE LESS INDUSTRIAL EXPERIMENTAL SAME AS EVERYBODY BORING BULL! THIS IS NOT WHAT MORBID HAS BEEN ALL ABOUT! .......HMMMMMM AND I REALLY CARE LESS...! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-09-2011 9:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
antwoord a: NO COMMENT antwoord b: toch wel een beetje veel "comment" (maar dat het een kut cd is, staat als een paal boven water) |
|
Zo kut vind ik de cd toch eigenlijk niet. Ik heb heb die cd nu behoorlijk vaak geluisterd, en er staan een paar dingen op, vooral die dj/remix dingen die me echt niks doen, maar de "normale" nummers op de cd vind ik erg gaaf. Kijk, het is geen Covenant, of Gateways, maar slecht heeft bij mij een andere definitie. |
|
Zo is dat, beste droeftoeter. Men deed alsof Morbid bij ze had ingebroken en in hun bed had gescheten, nogal overdreven. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Een kut cd dus. Maar een vrij aardige EP |
|
Volgens mij kom ik nog net aan de 36 minuten zonder de meeste remix zooi. |
|
Enkel Too Extreme en Radikult vind ik maar niks, de rest kan ik allemaal goed hebben. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Too Extreme trek ik ook niet, maar Radikult vind ik een gaaf nummer. Het is misschien een mislukte uitschieter volgens sommigen, maar ik vind het wel lekker rocken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als de 'instructional drum video' van Samba Pete waar hij het over heeft van hetzelfde niveau is als zijn antwoorden in dat interview dan wordt het vast en zeker een zeer hoogstaand product. don't mistake lack of talent for genius |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |