|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Illud Divinum Insanus was zo'n verschrikking naar mijn mening dat ik remixes ook niet hoef te horen. Oh wat een tragiek. Ik vond het, toen ik die nummers luisterde, klinken als een troepje pubers dat nog hard moet oefenen op halfwas deathcore die geen deathcore is. Waarom oh waarom zo modern doen!! |
|
signature |
|
quote: Experiment mag zeker, maar het moet gewoon niet zo kut uitpakken! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-12-2013 16:07] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Die laatste plaat vond ik echt schrikbarend slecht. De tracks die ze van die plaat nog live spelen zijn Existo Vulgore, Nevermore en Blades For Baal. Dat zijn de acceptabele tracks, de rest had niet eens op een schijfje mogen staan. |
|
Ik weet niet meer welke tracks er nog mee door konden voor mij... In ieder geval níet Too Extreme!, I Am Morbid en Radikult. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nevermore? |
|
Gateways To Annihilation word hier het meest geluisterd, beest van een plaat is dat. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Ik heb FFtF erg hoog zitten. Nooit gedacht dat ze na de drie klassieken en het naar mijn smaak te gepolijste Domination (hoewel Hatework wel echt een monsternummer is) zo vooruitstrevend en verwrongen terug zouden komen. Gateways vond ik ook goed, maar tekstueel een stuk minder boeiend. Heretic...pff, dat geluid. Ik heb mijn exemplaar misschien 5 keer gedraaid. Het pakt me helemaal niet. Onlangs drie nummers van de I-plaat gehoord. Niets aan de kritieken toe te voegen, ik negeer die cd verder maar. *Edit: Gatewasy? Gateways. [Dit bericht is gewijzigd door ErikdePerik op 11-12-2013 10:08] MC Hammer Smashed Face |
|
Oh en deze track is ook geweldig, al was het maar om de zin op 01:07: "Cable rights for Scooby Doo!" MC Hammer Smashed Face |
|
quote: |
|
Haha die kende ik nog niet In het nummer Dawn of the Angry zit er ook zo ene, hoor daar altijd "God, wat doe je nou?" op 2.25 don't mistake lack of talent for genius |
|
"wat doe je NOU!!!" MC Hammer Smashed Face |
|
quote:Verpest nog meer nummers joh.... *everlasting John Tardy*..... Boeiender |
|
Ach ja, so easy to question everlasting John Tardy MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Boeiender |
|
Nou weer on-tipoc hoor! Umm.... Mijn eerste kennismaking, op L.P. van de Haagse muziekbieb (die sowieso een uitstekende metalselectie had). IA! IA! YOG SOGOTH! MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Het beste werk IMHO IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Persoonlijk vind ik het getuigen van creatieve armoede als je een setlist bouwt om het integraal spelen van 1 album, maar ja dat deed MA al toen ze AltarsOM voor het eerst kwamen spelen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Want in 2006 zijn we vergeten Lion's Den te spelen... Ik heb liever een nieuwe plaat trouwens. Ik wil weten of het echt gedaan is met deze band. Dat het alweer ruim drie jaar duurt en er nog niet eens over is gesproken zegt alvast iets over een eventueel gebrek aan creativiteit. Denk dat voor velen geldt "one more strike and you're out" als het aankomt op Morbid Angel. Dit Covenant tourtje pak ik wel weer mee, maar daarna moeten ze echt even gaan bewijzen nog een relevante band te zijn dmv een nieuw album. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Na intens overleg hebben we besloten dat de laatste Morbid Angel beter is dat de cumulatieve discografie van Centurian. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Wie zijn "we"? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Hij en hij. Boeiender |
|
quote: Kwelgeest en z'n dagbestedingsbegeleider. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |