|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En wat krijg je dan voor editie? Belachelijk bedrag. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dit prachtige stuk kunst: quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: vind ik ook slotje signature |
|
Dat gaat KPR001 overtreffen! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
:') quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zit nu te luisteren naar de Thy Kingdom Come Demo uit 1987, leuk hebbedingetje, 6 nummers toen David Vincent er net bij was, die een stuk bruter klinken dan de uiteindelijke versies. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Staat die ook op Abominations, flebbie? quote:Mooi ding dit. edit: @flebbie: Nee, dus. Ik moet nog wennen aan de nieuwe metalarchives. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-04-2011 3:34] |
|
quote: Nee Abominations is nog met Mike Browning als zanger (en drummer). Die Thy Kingdom Come demo zit tussen Abominations en Altars in zeg maar. Het geluid is nog niet perfect ofzo maar wel erg rauw. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Vette shit allemaal dat Morbid Angel Vandaag tijdens Neurotic Death Fest heb ik voor half geld een kaartje gekocht voor hun show in 013 op 12 Juni 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gaat het slecht met de voorverkoop? |
|
Geen idee, ik zag het op de poster staan maar heb niet gevraagd waarom het was 5 Euro's? Op je muil!! |
|
schijterd Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
:') Dacht even dat hij gelekt was, maar dit http://www.mediafire.com/?3033ms28cacy276 blijkt toch echt Jackson Five te zijn Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ah, ik ben dus niet de enige die op downloadpad is geweest. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Season Of Mist heeft de releases goed in handen. Voor de officiele releasedatum zal hij waarchijnlijk niet online verkrijgbaar zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Kudt |
|
zelfs de pers krijgt voor de release date alleen maar een versie met piepjes erin. |
|
Beste Zyklon-vibe in dat Existo Vulgore. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hier samples van alle nummers: http://www.amazon.com/gp/product/B004ZZITEU/ref=dm_sp_alb?ie=UTF8&qid=1304963552&sr=1-2-fkmr0 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmm ja op basis van de samples.. misschien staan er wel een paar goeie nummers op, maar volgens mij wel typisch zo'n plaat die je na een paar keer luisteren weer snel vergeet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Idd, bedankt mongolen die een stijve piemel krijgen van platen voor hun releasedatum verspreiden |
|
quote: ja joh ga daar lekker over miepen anno 2011 Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik wordt enthousiast van die samples. Leuke cover van The Berzerker I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |